今天是白色情人節
CHIN"牙史冇返^o^
CL"又跑—_—"
ENG"LYY你夠36喇??
RECESS"謝包的蝦多>_<
HIST"又唔知翁狗你uP乜喇-_-
EPA"不錯>=<"
Lunch"細聲講、大聲笑...]]PS::日頭唔好講人-_-
IS"通水...))S0R"包
ENG"ERS..]]
Math"頂.........唔順喇
社工活動"色魔-_- 痴哂
PreFect 哥哥對健健超人有興趣??
拍拖會比狗咬??哈哈^口^
放學""我係彤志也-_-
P!ano""原來唔沒洗學—白走...D!nG-x
唔制呀>_<
小學停課、我也要停-_-
CHIN"牙史唔好發D!n plZ"
RSC"好核突、唔敢睇
ENG"悶..."
RECESS"你食屎啦、個個做PROJECT、你就踢波??
MUS"爛GaG Aga!n
中史"睡覺不錯..
MatH"做咩要剝奪我o地歎冷氣o既權利
HIST"多謝翁狗賜冷氣予我們
ENG"又剝奪......-_-
笠爆天線低低B"}}
中史"無聊死了.......]]
中文"想殺牙史-_-
ENG"發夢
HEC"原來面包仲好食過忌廉磨姑湯=_=
MATH"後面41分失........
MCE"終於有堂早放a_a
中輔"好憎也—煩煩煩
MORNING"唔該、係咪傾野嫁??搞到我晨早番黎得個桔+_+
明哥要去人屋企又唔人去自己屋企傾I.S"混吉a_a
班主任堂"牙S!r快D番黎教
你教得好過Mrz sO
I.S"超短迷你裙Aga!n>>>y0""
P.E"NeTbaLL最終回...YeS""^o^
CHIN"默書—Lunch 先溫的
EnG"謝了包包的還未還、F0rget___S0rI*.*
MATH"功課____抄後面AnS""
MORNING"TW!NS遭狼吻?! -「口」- 停電XD:]
Maths"抵-_-"
CHIN"不倫不類的作文
RECESS"下?!聽日要七點八番到去...[OrZ""
GEOG"要QuiZ的嗎??
PTH"畫畫堂>~<
LUNCH"M記、見到賢妻良母獨自一人、有少許同情她
IS"超索呀、超短迷你裙"YUsH~
ENG"LIST>>>
Math"沒什麼喇
睇2吻........GO"