今朝去圖書館借左本低低能書*o*
跟住......沒什麼-______-+
DL 左2隻NDS GAME""
Mario party & 閃屎+_+
仲有2份Free writing 未做=_=
又出黎傾is-___-+
又唔齊人—irene沒來+_+
混吉的過了2小時=-=
食飯團InG""
明明冇填腸仔都比左我、-______________________________-
呢兩日狂煲黑糖
終於煲哂13集喇-_-+
鬼鬼同丫頭超帥呀 *o*||
OrZ~~>_<
T0daY*跟包行街
沒什麼買了—但包很多XD
我之前買了塊鏡10蚊、kawaii sh0p 賣8蚊-_-+
最貴係張貼紙相、30蚊 *o*
睇中左↓
呢部Mp3 1GB 百四
雖然Mickey 有點兒那個-_-+
但我鐘意佢可以扭耳仔
沒有Mickey 個白痴樣都0k啦-_-+
換了個橫額囉
是我最愛的____美眉囉>_<
明天BBQ!YusH>>!
後天又要傾I.S>_<.......昐明哥別要來談I.S
C0Z"明哥會"BAND"哂我o地D橋-__________-""