謝IRENE益多也
中文又肥-_____-...比多幾分我啦
IS TEST"ok...COZ>我有D秘密武器<3
哈哈
太好喇
牙鹿下禮拜三返
呵呵
瑪勒當娜..借書姐、唔洗喊成粒鐘呀-______-?
今日翁狗低能...CHecK"書...
諾j 我心感佩服
太好...HOPE聽日屎潤靈+LYY+MR LUNG冇返^^"
莫名奇妙告訴我要調位+_____+
CHIN""說說笑笑-_______-+
RSC"睏.....
ENG"LYY冇返、成班偷怕MR.PAK"=______=""
MUS"愛爛GAG收 皮吧@_@
CHIS"悶
TEST"搞錯....滿分得個40分>_<
HIST"無聊
ENG"陳亮你好低能""*_*
屎潤靈個MSN-________-"::[email protected]
謝諾J=________=
屎潤靈個墓好漂的說>____<
中史TEST唔識囉、好難囉、唔該
而家都5知打咩好=_____=
CUT得唔好的說@_@
沒什麼特別今天
但超眼訓+______+
狂訓............唔講、
好眼訓-_________-
弄了個鬼GIF圖
識郁GEE~
不過圖質超差
LET U C~