今日day b,出期地勁早搭車到火車站,跟住見到黃心怡
同佢一齊番唷~之後行到天橋底,見到朗b,呵呵,三人行
到左中文堂,好開心呀,我同小寶搶到2題,第一次哦~
keke,今堂VB好好玩呀,整個計數機,勁簡單XDD"]
晏晝又係HIST堂,頭個堂悶到我抽筋,跟住個堂就....唉
話說ms容播左d renaissance時期d畫出來
,不過全部都咩...總之就can't see the most important part啦~
當ms容講出呢句,全班勁係到笑,過左一陣,謝禮恆係本書到"欣賞"d畫
欣賞都無咩所謂呀,衰就衰在佢講埋d勁核突ge野,直頭係兒童不宜,所以我唔住講佢講過d咩
放學同crystal,小寶&如花走人,,,,番屋企睇電視
今集甲蟲d畫超超超正呀,勁靚,無頭東宮好搞野呀!~丹兒好得意呀 >3<