今日day d,一早就上eng,不過係係mmlc到
嘩!!!!!變態的,洗洗咁凍呀,搞到我隻手又變冰
跟住就係tech2,幾好玩個程式,不過d堂就死gu gu,好悶呀
IS有d無奈,因為唔知到要做d咩,所以搞到俾陳sir鬧,嗚...第一次呀
maths始終都係好無奈,但係好好笑,何sir講d野好複雜呀
我隔離果個竟然聽得明喔!唉,真係西厲
番屋企睇keroro,好感人呀.....喊左足足4個字,嗚


太感人喇,每次遇到電視播生離死別ge題材,都會喊到收唔到聲

最感人ge都係冬樹佢攬住盒模型同埋dororo同小雪講bye bye時

d淚水係咁流出來,好辛苦呀

PS:我隻mero變左色喇xxddddd"]