今朝約左如花,朗b同埋nancy番學
番到去勁"big",+上唔洗早會,d人係咁涌埋去後樓梯個邊
好變態呀,成個幾字先上到班房
跟住話:"我地掉位先,唔好拎曬d野出來",oh no~~~~
之前個幾日已經不停係到諗"死啦,會唔會同男仔坐嫁?!"
點知真係咁,我仲要係唔識佢,嗚......好彩佢都識搞笑,都傾左幾句
跟住選班會個d,嘩,勁多人想做收簿長,有成10個,
好彩最後,我,朗b同埋yannis都做到,呵呵呵
之後過左幾個字,我終於忍唔住想知道我隔離叫咩名
o~~~~謝禮恆,唔錯呀個名,不過幾難讀,佢又好似叫herry,唔知有無睇錯
跟住上hall聽su,有d幾搞笑,今年d f.1幾積極,見到有個細路仔好q呀
好想meet佢面珠登呀,enid句句珠璣,搞到班su ge人o曬嘴