就快到2008年了,
but我還有很多homework未做完 ~唉
長命功夫長命做
慢慢做一定會做得完~(對嗎?!)
我今日終於睇完彤個blog啦~~!
彤~!有某幾篇的日記我都有留言嫁!
我睇完之後既感想就係....
(你既傷心真係多~唉..)
仲有就係令到我十分之感動就係
你多篇(其實都唔係好多篇 )都冇忘記我!!!
感動..........
我好奈無上過去mr leung 個blog啦
各位上下去睇下的話你會獲益良多~!!!!
這個星期我想左好多好野~
想左好多好多個問題~
可惜我現在咩都想不起...
(我係唔係已經失去記憶!!!!!)...= ="
快exam了
今次的exam
..............
重有:彤我可不可以睇個d已經保密左的日記??
happy every day!!!
|