Tasha
暱稱: Tasha
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
遷址
just a month
咁都得~
慘ar~
多謝晒你地......
網站連結
HOCC
Niki
vIc
RSS 訂閱
RSS Feed

     2005 年 12 月 3 日  星期六    

衰人

今日我買左個袋,

因為我亞哥囉左我個袋,

三個月仲未還番比我,

所以我去左買過個新袋...

 

刊登時間︰2005-12-05 08:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     2005 年 12 月 2 日  星期五    

悶∼

今日小芳芳去左比賽,

好悶ar,

體育堂又唔係度...

d 女仔都唔知係咪唔識玩hand ball,

佢地好賤,

幾個人企係龍門前,

根本就唔比入禁區,

封住龍門又點會有位入,

好彩都係我地贏左3:1

我地仲要得8個人,

佢地11個∼

 

放學之後,

我等小芳芳番黎,

因為sci要做功課,

不過好彩等到佢番黎∼

 

今日學畫畫要上大課,

我竟然高我家姐1分∼

 

jenny 打比我,

我都好想快d番伍季明,

好耐冇見亞曾,

winson都好耐冇見,

仲有jessica∼

刊登時間︰2005-12-03 09:47 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     2005 年 12 月 1 日  星期四    

一年一度...

今日係一年一度既愛慈日,

有得囉紅絲帶,

掛係左手邊既衫上,

仲寫上心意卡∼

刊登時間︰2005-12-03 09:37 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     2005 年 11 月 29 日  星期二    

派la~

今日派math....

但係唔合格...

全班得11個合格,

鄭sir話囉到25分以上都ok~

我得32,

差6分先合格,

我再次強忍淚水~

刊登時間︰2005-12-03 09:33 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     2005 年 11 月 28 日  星期一    

開心∼

哈哈∼

我geog既然有60分,

滿分係80...

 

今日read堂,

好似係我組最高分,

其實係因為好笑姐,

lunch time 先寫炸...

Once upon a time , there was a ugly girl , called Snow Black , she lived in forest ......

Rain : Why I am so ugly ? Why ? Why ? tell me why ?

After few days , a witch came to her home ......

Judy : Snow Black , I give you an apple , it can make you beautiful , eat the apple quickly .

Then Snow Black ate the apple , she became a beautiful girl .  ←呢句即刻爆笑

Rain : I become a beautiful girl , so I should change my name . M ... Snow White !

Snow Black changed her name , she called Snow White .

One day , prince went to the forest to hunt , when he saw Snow Black , he looked like love her .

郭 : What is your name ?

Rain : I am Snow Black . You are ?

郭 : I am ken . You are beautiful . I love you .

Rain : Really ? I think not .

郭 : I really love you . Can you marry me ?

Rain : Oh ! No ! Yes ! I can marry you .   ←呢句又爆笑

郭 : In fact , I am a prince .

Finally , they married .

 

放學之後,

我照平常咁樣去巴士站等車,

miss lee 見到我,

佢就問我做咩唔係學校食埋個包先走,

我只係微笑,

跟著有taxi唻,

佢上左taxi之後問我,

你經唔經地鐵站,

雖然我會經,

但係我答佢唔經,

因為同佢一齊搭taxi,

會有d唔好意思...

但係我對佢已改觀∼

刊登時間︰2005-11-28 06:05 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]