| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 10 月 8 日 星期六
 |
| 樂理 |
考樂理...
好慘呀~

希望合格la....
如果唔係....

考完之後,
我同我家姐係葵芳撈金魚,
撈完之後,
番荃灣睇戲「童夢奇緣」,
睇完之後,
去左m記食雪糕,
食完之後,
去左映貼紙相,
9點先番屋企....

|
| 刊登時間︰2005-10-10 06:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 30 日 星期五
 |
| 陸運會第二天 |
我一早起身,
因為要練啦啦隊,
今日比賽la~
lunch time 又要練,
得半個鐘食飯,
其他人有兩個鐘,
社長叫我早四個字番黎拉筋,
唔好唔記得我要跑 4 x 100 接勵...
跟住,
我冇去練啦啦隊,
去左練跑兼拉筋...
但係結果我地跑得最慢...= =" 凸
到啦啦隊比賽,
我地文社有個人唔見左啦啦隊球,
跟住我地喊...

但係結果都係輸左,
我地又喊多次~

House Scores
| House |
FA |
FB |
FC |
MA |
MB |
MC |
Total |
| Blue House (信社) |
266 |
279 |
208 |
337 |
252 |
231 |
1573 |
| Green House (忠社) |
272 |
259 |
299 |
214 |
312 |
297 |
1653 |
| Red House (文社) |
244 |
263 |
232 |
158 |
236 |
256 |
1389 |
| Yellow House (行社) |
275 |
177 |
333 |
398 |
210 |
234 |
1627 |
|
| 刊登時間︰2005-10-10 06:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 29 日 星期四
 |
| 陸運會 |
今日累死我la,
我參加左3樣賽事,
long jump、high jump、100m,
都係今日搞掂,
呢3樣都係要用腳...
但係我隻手唔知點解好累ar~
Heat events
Final events
- Long Jump - 2.70m
- High Jump - 1.00m
Winning events
- High Jump - 1.00m 6th place
↑↑↑↑↑↑
好渣ar~
放學後,我俾社長叫左去參加聽日既4乘100米接力,
有專人唻教我地跑步...
7點先番屋企~ |
| 刊登時間︰2005-10-01 08:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 28 日 星期三
 |
| 唱歌~ |
今日週會講d冇錢讀書既人,
唱左幾次「中國夢」,
我地果班唱得最大聲!!!
真係要多謝蚯蚓了~
就是她,
令我見到她(唔好亂諗野)~
唔係佢要我地啦啦隊遲走,
我就見唔到佢!
十分之多謝蚯蚓~ |
| 刊登時間︰2005-09-28 10:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 27 日 星期二
 |
| 番左學~ |
今日,
我同鄧麗欣(林芷晴)冒著俾蚯蚓罵,
番左母校,
雖然見唔到佢,
但係都算數la~
我同芷晴都好想讀番小學,
好懷念係母校既日子~ |
| 刊登時間︰2005-09-28 10:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | »
|