| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 11 月 28 日 星期一
 |
| 歌∼ |
今日upload左一首歌,
係洪麗芳唱既....
好好聽ar...
加油ar,
唱多d歌la∼
真係好la,
聽日又可以現場聽到佢唱歌,
哈哈∼
好好聽ar∼
|
| 刊登時間︰2005-11-28 05:24 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 11 月 27 日 星期日
 |
| 好累∼ |
我今日好早起身,
跟著出左街,
廢是嘈住我家姐讀書∼
佢聽日要考試...
之後見到5隻牛,
行左719級樓梯...
超好氣∼
仲行左大約9km度,
因為我去左行山...
派左樂理lor...
勁高分,
我都諗唔到,
就係80分∼ |
| 刊登時間︰2005-11-28 05:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 11 月 26 日 星期六
 |
| 懷念∼ |
現在12點幾,
我仲未訓...
但係咁樣令我諗起佢...
同我好熟既朋友都知道佢係邊個,
今次,佢唔係女仔,
而係男仔...
 |
| 刊登時間︰2005-11-26 12:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 11 月 25 日 星期五
 |
| 好唔開心∼ |
今日勁唔開心lor∼
尋日數學測驗,
超難lor∼
又勁多人喊...
我都想喊...
反正應該都唔合格∼
派左英文測驗,
得64分...
勁想喊lor,
咁低分...
不過我強忍眼淚,
鍾楚翹問我做咩咁down,
我都冇答佢... |
| 刊登時間︰2005-11-26 12:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 11 月 24 日 星期四
 |
| 唔記得∼ |
唉∼
今日郭芷晴生日...
因為要math test,
所以冇買到禮物俾佢...
不過我會補番俾佢∼ |
| 刊登時間︰2005-11-26 12:03 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | »
|