今日去左長洲,俾我表妹見到我整身名牌,除左條牛仔褲之外,鞋就係nike,衫就唔多清楚,但係都係名牌,跟住個袋就係puma~嘩~我搭左快速船,32蚊ar,不過7個字就到......
唔好意思ar~我咁早打黎,我唔知你未起身嫁~懶訓豬.....我係長洲買左1條手鏈,15蚊炸,好便ar~我仲買左一個8蚊既貝殼,可以吹出聲,我家姐買左一個18蚊既相架,入面有一個貝殼,真係好抵ar,香港果邊都起碼要70幾ar.....
回程既時候,我搭左慢速船,18蚊ar,不過要1粒鐘....番到屋企之後,打左陣機,我表妹就黎同我打機,好玩ar好玩ar~
我想星期二去海洋公園ar,唔知有冇人陪我去呢??如果有起碼3個人,我ar媽一定俾去~ |