Tasha
暱稱: Tasha
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
遷址
just a month
咁都得~
慘ar~
多謝晒你地......
網站連結
HOCC
Niki
vIc
RSS 訂閱
RSS Feed

     2006 年 3 月 29 日  星期三    

正ar~

今日週會有mini-dramma,好好睇ar,由其是文社,d劇程勁似外國果d片,仲有最後會帶番d鬼出來.....芷文做得超,好搞笑ar,其實佢本

身就係咁樣,都唔駛做...文社囉左4個獎,好勁好勁.....

嘩~放學見到欣賜,好似做緊功課,但係我覺得我地係度對望lor~我同佢好似有d野咁樣,but講唔出係咩wor,究竟係咩呢????

係葵芳商場,我同rain買左一對bear,當作locker匙......

刊登時間︰2006-03-29 07:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     2006 年 3 月 25 日  星期六    

講得好

今日我睇天下無雙,我記得梁朝偉最後講,只要開心,無論男同係女已經唔緊要,大家喜歡就得la~呢句講得超正,我會永遠記係心中~

刊登時間︰2006-03-27 10:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     2006 年 3 月 24 日  星期五    

繼續努力

今日我覺得郭芷晴好慘ar~佢俾李子成搶左部計算機,之後俾王漢邦搶左,由9萬幾變為0,超慘lor~王漢邦好衰,唔顧及人感受,郭芷晴冇食到lunch,仲喊左成堂,我睇到都想喊ar.....班男仔個個都有安慰佢,d人仲話,王漢邦竟然衰過陳曉輝.....

PE堂因為落雨,所以玩踢毽,我同rain,腳趾,jacket,may佢地一齊玩,好開心ar,好過同鄉村姑姑玩,唔極我同rain玩就話唔彩我地,點知翌日咪又係會彩番,但係腳趾,jacket,may佢地識反抗,反抗又唔會鬧交,仲要係講得好笑tim......

放學留左係學校做功課,等rain,課室得我同張燕麗.....超慘ar~對住佢....之後去左葵芳商場,玩左$20去拎蛋,兩個都有燈,一個送左俾rain....跟住係地鐵站見到李智穎,呢幾日都見到佢,同佢一齊番堅企,係綠楊坊見到hazel,佢又係同劉治中一齊,好難講佢地係冇野lor,之後又俾我見到李老師,係舊時教我聖經果個....

唉~我家姐又唔學畫畫,我都唔想番ar,次次都俾我旁邊果個話,叫你家姐檢點d la,日日都係樓下kiss,我次次經過,我家姐都冇咁,佢就係度講,好煩ar......我真係好想打死你ar~

刊登時間︰2006-03-25 04:18 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     2006 年 3 月 20 日  星期一    

唔駛上reading

大家~唔好意思,好耐都冇打日記,因為我這個星期都冇玩過電腦~

今日reading堂唔駛上,去左hall,唔知做乜呢?

答案就係聽咩講座......竟然有郭力行同埋謝安琪.....

郭力行唱歌好xx,而謝安琪就唱得超好聽~

刊登時間︰2006-03-20 06:24 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     2006 年 3 月 9 日  星期四    

陸運會帶來的開心

當我每次聽到陸運會三個字,我就會諗番2004年10月25日,呢日係伍季明下午校第一屆陸運會,點解我會諗番呢個日子呢?就係因為

我同hazel係果日第一次見面,第一次認識,係小學既時候,好多朋友都問我,點解你同hazel咁friend,佢係個老師唻,點解你地好似唔

似有師生關係?有d又問,你點樣識佢嫁?但係我一個答案都冇俾佢地....連jenny問我,我都冇答佢.....今次係我第一次係度講俾你地

知....點解我要講俾你地知呢?就係因為心事是不能埋藏在心中.....其實因為今日係伍季明陸運會......我知道佢地今日4:00先放,所以

4:15就走,等一個字車,然後搭一個字車,去葵興地鐵站搭地鐵,係搭電梯度,我send sms俾hazel,問佢伍季明放左未,點知我係地鐵裡

面,俾我見到李家豪同五個女仔,之後hazel先send野黎話放左.....跟著我打電話俾hazel,同佢傾左陣計,佢尋日12點先訓,今朝5點起

身,我都唔差,12點半先訓,7點起身,算la~佢聽日放假.....之後又係車廂內見到李智詠,同佢一齊行番屋企.....番到屋企之後,睇天幕下

的戀人,唔知點解,我鍾意niki同黃宗澤多過同鄭嘉穎......

 

 

今日週會個比賽忠社嬴左呀!!

好野,好開心~~~~

不過我同何淑怡就鬧左交,正確黎講,係我唔采佢~

唔知點講,我同佢就好似兩個世界既人,

我同佢無可能做到知心好友,而且我對佢亦都無當初對小彤彤既熱情,

一直以黎都係因為佢對我好,所以我先對佢好~

但我覺得做朋友係唔可以咁嫁,當中應該係有一種緣份,

唔好同我講做到朋友就已經係一種緣份,我所講既係一種感覺,

就好似當初我見到anky、見到小彤彤o個種感覺,

但係對於何淑怡好似無乜~可能係我既錯,不過同佢真係唔係好夾~

所以原諒我啦,我可以同你做朋友,但唔係好朋友喇~

我都曾經努力過,但我做唔到呀~我驚最後會傷害左你呀~對唔住呀~~

              ↑

小芳芳,就算不能做知己,也能做朋友∼好好珍惜她啊!明天我會幫你∼

刊登時間︰2006-03-09 09:37 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]