今日係中秋~好開心..期待今夜既來臨~晏就
同甄去買中系d野..見到小湛同志良{小湛細佬}
我同佢地係商場玩捉迷藏~良仔跑得唔夠快比我捉
到~因為佢得5歲~so cute~玩多陣番屋企
食飯..7點出去海賓長廊到霸位~同甄坐下同埋玩下
啤牌.聽下歌等人嚟~等左陣d人一個一個嚟~肥彤
都嚟埋差小湛..等多陣限湛都到左lu~玩得好happy
我同肥彤狂同良仔玩..佢地就玩下立燭~之後就一齊
玩啤牌~玩7級豬~嘩!!我發覺我好勁..因為佢地一山
還有一山低..哈!!甄好屎!!7級豬非佢莫屬....玩到12點
拉大隊去食宵夜.我萬歲!!!.良仔玩到好攰我抱住佢~
行去買宵夜佢竟然訓左~好得意!!買完佢地
個個都怕冇車搭走哂..我同呀彤就送良仔番屋企
送完就再去買宵夜因為彤未買.買完就回家了~
攰到呀媽都唔認得囉!!食完野即訓~
良仔我愛你喔!!! |