THTA MY LIFE

TeArStAiN
暱稱: TeArStAiN
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2010-04-09
2010-02-06
2010-01-18
2010-01-14
...........
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
2008 年 10 月 1 日  星期三   晴天


國慶日~ 分類: 未分類

今日10點起身玩左陣電腦..

食埋老豆買比我既早餐

就出去喇~約左甄係長發等~

我去新開果間野買左個袋~

$271已經特價..好鐘意

之後就去左珊屋企玩...

又再玩單車同傾下心事

6點先走..同珊一齊最開心

今日過得都幾充實啦..

 

 

2008 年 9 月 27 日  星期六   晴天


超攰~ 分類: 未分類

今日7點鐘起身..搞掂就番學校集合喇~

之後搭車去城門水塘..跑左37分番到~

同一個新人一齊跑都算係咁啦~跑完

就去左千色買禮物比君君~買左隻生日

熊就走lu~我都買左隻比自己~

番屋企沖涼之後就去蘇珊屋k挽

挽單車...好好挽.好耐冇踏lu....

so珊係都要我載佢~點知就仆街喇

抄左車佢就冇事我就爆哂血....

之後貼左塊膠布就繼續挽~挽多陣

甄嚟埋就BBQ喇~B完又再挽~6點幾先

走~全身乏力!!!!唔講咁多訓覺LU..

2008 年 9 月 26 日  星期五   晴天


被針對 不屑 分類: 未分類

講番幾日既野先~自qooza上唔到就冇打

我e幾個星期都係練下跑咁~講起練跑就火

喇!!!果日我去田徑~濕陳就嘈3嘈4.....

又話我做d動作唔認真~我覺得我好認真囉~

我同豬嘉雯傾計佢又講{miss yung  attention  please!}

其實成班女仔都傾緊計架啦!!冇野呀!!!

之後又係咁叫我名又話e個動作做得唔好

果個動作做得唔好.小你咩!!!嘈乜Q呀~得罪你d咩呀~

同青蛙買左個豆腐花食,,果時係休息時間

..當我食緊我第二啖豆腐花既時候

佢又話我都知做運動係會肚餓.

最好就係食蕉.好多運動員都係食蕉

因為蕉易飽豆腐花我就唔知有冇e個功效.

上網查下先得~收皮啦!!我夠知蕉會飽啦

鬼唔知咩~食啖豆腐花都要串生哂~

練一次田徑比你嗌十次名!!!

嘈乜Q野呀你!!食蕉啦..

我以後個月先練一次!!

 

 

2008 年 9 月 14 日  星期日   晴天


中秋!!! 分類: 未分類

今日係中秋~好開心..期待今夜既來臨~晏就

同甄去買中系d野..見到小湛同志良{小湛細佬}

我同佢地係商場玩捉迷藏~良仔跑得唔夠快比我捉

到~因為佢得5歲~so cute~玩多陣番屋企

食飯..7點出去海賓長廊到霸位~同甄坐下同埋玩下

啤牌.聽下歌等人嚟~等左陣d人一個一個嚟~肥彤

都嚟埋差小湛..等多陣限湛都到左lu~玩得好happy

我同肥彤狂同良仔玩..佢地就玩下立燭~之後就一齊

玩啤牌~玩7級豬~嘩!!我發覺我好勁..因為佢地一山

還有一山低..哈!!甄好屎!!7級豬非佢莫屬....玩到12點

拉大隊去食宵夜.我萬歲!!!.良仔玩到好攰我抱住佢~

行去買宵夜佢竟然訓左~好得意!!買完佢地

個個都怕冇車搭走哂..我同呀彤就送良仔番屋企

 

送完就再去買宵夜因為彤未買.買完就回家了~

攰到呀媽都唔認得囉!!食完野即訓~

良仔我愛你喔!!!

2008 年 9 月 13 日  星期六   晴天


迎月日~ 分類: 未分類

今日係星期6...迎月日~今日

可以訓到好晏...相當開心...

10點半起身~挽電腦...食野

同小湛傾聽日去邊~唉..本來

我係上長享架但我必須遷就

小湛..只是你一句誰也願意

為係上刀山下油鑊...同湛傾

期間同時又同緊+K同+M傾..

之後就睇下電視..今晚好好

餸..我POST番D靚女相比你

地睇下啦~ 你地會流鼻血呢....

                  希望中秋人人都可以人月兩團圓啦!!!!!

                          中秋節快樂...