今日6點15分起身~梳洗完就等出門口~
7點君到左我就落去搵佢喇!!搭42c去青
怡拎蛋糕~我搭左霸王車^.^~到左即刻
去餅鋪拎蛋糕~拎完番學校擺野上左家
政室放蛋糕`雪櫃太細蛋糕太大~放唔落~
咁就放係小食部喇~一切都準備好!!大家
都好緊張同興奮!!之後pe堂~打籃球好快
就過左兩堂喇~小息整埋個壁報!!maths
堂借左鍾sir10鐘~整野!!maths堂冇人聽
書~大家都期望著一陣既兩堂中文!!maths
過左大家都準備就緒~miss關一嚟就叫
miss即刻默書~默完~叫左羅甄同miss關
扮借m巾~miss就帶羅甄上去拎m巾~我
地就move~整好哂個壁報~整好d枱!!!!!!!!
大家都好齊心同好合作~好快就搞點哂~
時間岩岩好~miss關一入嚟我地就開花炮~
濆濆彩~唱生日歌~miss關又開心又驚訝...
之後就切cake!大家都好hight~氣氛好好~
影左好多相~一陣post!!成個過程都好順利
大家真的很團結同齊心辛苦喇!!睇得出miss
真係好開心~但我地期待既冇發生~就係感動
到miss關喊.影埋大合照.生日會就咁完滿結束~
最不滿就係系毛堂比佢訓左出走廊企.話我講野~
so rude.其實果時我冇講野!!只係幫甄拎番盒顏
色佢就指住我嚟鬧.我都唔知發生咩事!!叫我出去
就推左我出門口勁無耐同唔鋸 到左班主任堂~
miss關話要多謝我地~請我地全班飲野!!同食籃罐
曲奇~先至下番火甜番個心咋~~放左學就係學校挽~
又同蘇姑娘~君.甄去藍田川打波~6點閃人番屋企~


HAPPY BIRTHDAY!!!日日都靚到爆呀~ |