THTA MY LIFE

TeArStAiN
暱稱: TeArStAiN
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2010-04-09
2010-02-06
2010-01-18
2010-01-14
...........
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
2009 年 3 月 5 日  星期四   晴天


2009-03-05 分類: 未分類

今日番學下著微微細雨~

好涼~唔洗出去排隊!正...

第一堂音樂~冇抽到我吹

笛><之後係老味堂!!悶到

嘔~小息同青蛙大佬打交~

整親隻腳之後兩堂楊

楊~比佢搞到一頭煙!中史

聽董SIR鬧魏賤夠D野

Lunch食飯~食完就傾獵

鷹行動~傾左成個午息

數學X2~空堂!!嚟左個腦有

問題既男人代堂~佢都膠膠

地既~我同欣.君.白痴騫又吹

水~吹左成堂!!最後果堂係中

文~好快就過左喇!!放學落大

雨!!一落雨就好有FEEL~下雨

天總掛念從前~不過feel還feel

整到個身濕哂都係好乞人憎的!

2009 年 3 月 4 日  星期三   晴天


2009-03-04 分類: 未分類

好耐冇打喇~其實係懶得打姐!!

E排都冇咩特別野~都過得好平

淡呢~數學成日唔識多得池哥幫

手~他的數學真的很棒<用普通話

最近成日比人攻擊!!由其事

某人呀~我都唔想指名導姓喇!!!!!!

我冇佢地咁好氣所以我選擇唔理

佢地.miss關之前著左我地送果件

3~好靚呀~好岩身的呢~e兩日都

好似唔係幾舒服..辛苦@@好想快

D星期五~因為.......................秘密~

2009 年 3 月 1 日  星期日   晴天


2009-03-01 分類: 未分類

今日10點幾醒左!起身挽左陣電腦就換

3~搞點就出去陪羅XX買書包`其實都懶

得出架喇~算啦~搵左好耐都冇OUTDOOR

搵到佢又話太貴~最終都冇買到OUTDOOR..

買完~就係KF  HEA左陣~好悶~3點幾閃人~

出街咁耐最早回家的一次~番到去長發~叫家

姐落嚟買野食~4點番屋企開餐!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

在模仿我的人請走~

這令我感到討厭.....

 

 

 

2009 年 2 月 26 日  星期四   晴天


miss關生日party成功舉行 分類: 未分類

今日6點15分起身~梳洗完就等出門口~

7點君到左我就落去搵佢喇!!搭42c去青

怡拎蛋糕~我搭左霸王車^.^~到左即刻

去餅鋪拎蛋糕~拎完番學校擺野上左家

政室放蛋糕`雪櫃太細蛋糕太大~放唔落~

咁就放係小食部喇~一切都準備好!!大家

都好緊張同興奮!!之後pe堂~打籃球好快

就過左兩堂喇~小息整埋個壁報!!maths

堂借左鍾sir10鐘~整野!!maths堂冇人聽

書~大家都期望著一陣既兩堂中文!!maths

過左大家都準備就緒~miss關一嚟就叫

miss即刻默書~默完~叫左羅甄同miss關

扮借m巾~miss就帶羅甄上去拎m巾~我

地就move~整好哂個壁報~整好d枱!!!!!!!!

大家都好齊心同好合作~好快就搞點哂~

時間岩岩好~miss關一入嚟我地就開花炮~

濆濆彩~唱生日歌~miss關又開心又驚訝...

之後就切cake!大家都好hight~氣氛好好~

影左好多相~一陣post!!成個過程都好順利

大家真的很團結同齊心辛苦喇!!睇得出miss

真係好開心~但我地期待既冇發生~就係感動

到miss關喊.影埋大合照.生日會就咁完滿結束~

最不滿就係系毛堂比佢訓左出走廊企.話我講野~

so  rude.其實果時我冇講野!!只係幫甄拎番盒顏

色佢就指住我嚟鬧.我都唔知發生咩事!!叫我出去

就推左我出門口勁無耐同唔鋸到左班主任堂~

miss關話要多謝我地~請我地全班飲野!!同食籃罐

曲奇~先至下番火甜番個心咋~~放左學就係學校挽~

又同蘇姑娘~君.甄去藍田川打波~6點閃人番屋企~

 HAPPY  BIRTHDAY!!!日日都靚到爆呀~

2009 年 2 月 25 日  星期三   晴天


期待明天~ 分類: 未分類

今日大家都為聽日做好準備~實在太好喇!!

我地整番好個壁報~主題係miss關的生日~

放左學~我同欣.君.嘉琪果d去買聽日要用既

野~大家都好興奮!!買左好多薯片埋單成

為$$166蚊~之後去拎蛋糕!!我地睇到個蛋糕

就問唔知夠唔夠食呢~面包鋪條友就問我地

幾多人食呀`我地話37個~佢話緊係唔夠啦~

每人食一啖就得~咁就叫我地買多兩磅@@

咁我地迫於無耐就用緊餘既錢買左兩磅喇~

加埋有成6磅蛋糕食~佢話兩磅果個要等幾個

字~咁我地就去鳳城食住野等!!食完就番去拎

兩磅果個~4磅就聽朝先拎!因為冇人既雪櫃夠

位~之後就閃人lu~希望聽日成功啦~上天保佑

聽日順順利利~2c要團結一致呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

期待著明天~