今日番學校..唔洗出去集隊..係到坐同d人傾計~
等到9點就上校車..去就9點幾就熱身~hea下~
之後miss呂唔記左比張野男仔~因為冇個張
野就冇得比賽但係男仔已經走左落左山.我
叫miss呂拎比佢地~miss呂話(我.....)咁講~
之後叫我拎.甄就陪我去~我地驚佢開跑就
跑落山拎比佢地~勁熱~估唔到咁遠..頂~
miss話請我食朱古力.但我果時就比賽唔
食住~等多陣就開始比賽.一開始就有人仆街..
我全程都同呀彤一齊跑~互相鼓勵...冇肥彤
我都放棄左lu多謝肥彤~我跑38......彤跑35
老鼠又跑第3.勁野~之後同肥彤去食野.....
食(唯一面店)not(迷一面店)食完即刻去青衣城
再去運動場,呂明才陸運so就番去睇下...
去到D人無視我同呀彤既存在..何sir又
未得閒住,,我就同呀彤傾下計玩下~之後
林詠彤既一個動作令我笑足成日~
佢話唔比講比人聽~唔係絕交~
我一諗起佢個樣就不禁笑出嚟.....
之後又同肥彤加埋佢d朋友去左m記~
都幾好玩同好笑~6點閃人!!
,肥彤幫你keep住,,個蘑菇仔..到我想比你
個時再比番你啦...仲之今日同呀彤就好開心啦!!!
夜晚落左長發元氣食壽司..OK好味~家姐狂影相~
我講緊個樹字個時就比佢影低左~搞到我好似人地
果D人扮可愛果..姣果D咁~一陣POST比大家睇睇~


|