THTA MY LIFE

TeArStAiN
暱稱: TeArStAiN
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2010-04-09
2010-02-06
2010-01-18
2010-01-14
...........
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
2008 年 12 月 12 日  星期五   晴天


2008-12-12 分類: 未分類

今日頭兩堂電腦~都幾悶.

小息唔知做咩~又過左喇~

MATHS堂~發夢!外遊太空

兩堂楊小姐~又係ORAL

LUNH去搵陳老味~搵唔到~>3<

中文堂我就做個人短講~

題目係最討厭的學科...

我當然講數學啦!!不過都係

講左分幾鐘~仲有45秒~得

3.5分咋~之後就係通識MISS CHAN

冇番都比埋MISS關~有D人講得好好笑~

之後仲有時間就比番MISS呂睇~等多陣

就放學~之後同敏.君.甄去睇SINGCON~

挺好看啦~

2008 年 12 月 11 日  星期四   晴天


2008-12-11 分類: 未分類

TODAY 早讀分享!!去禮堂~同君係咁傾~

好快就可以上番班喇~濕陳冇嚟睇早讀

因為得番不足幾分鐘~之後就係一點乜

不令人期待既PE...點解??因為要同男仔

跳舞囉~諗起都想嘔!!!去到濕陳叫男女

一組~勁多人都唔肯..因為班班都差不多

一男一女只係2C同2A未咁跳~咁濕陳咪

大怒囉~又係到發癲!!又話(你地班女仔有

冇思想架?)我係到笑同細細聲咁講冇咩架

咋~佢就啤住我!!佢都尻既~之後女多男小

我同KI K.I君.甄.欣.呀佢地可以同女仔跳~

但係單數多左個.濕陳就話搞唔點要同佢跳~

MISS關即該話同我地跳~唔該哂MISS關~

收撚皮啦陳健生~之後都冇咩特別喇~

放學去左珊的家玩~但係青蛙同珊就不斷

研究我件低衫~又係到睇我既低低~

不過珊話搞佢屋企好似遊樂場咁!!真抱歉

玩到咁上下就陪SO珊去青衣街市買野...

買完就散BAND喇~今天挺累的~

 

2008 年 12 月 3 日  星期三   晴天


番小學 分類: 未分類

兩堂電腦堂悶到想死..

陳詠思又冇番

之後maths冇帶書.班班都冇

頂吖~之後被鐘sir訓企去左kiki

隔離~傾計..好快就過左喇~

楊肉珍兩堂~唔知點解好似過得

好快咁~之後都冇咩特別lu~最後

兩堂自修~放學同君君小紅走~

小紅去到青衣街市就閃左~我同君

就行去青衣城.佢走左我就一個人

係到等死肥彤~等左幾個字都未嚟

個書包又勁叉重所以我決定番屋企

放書包~再換3~叫佢係ok到等...去到

呂明才上到籃球場佢地話練完喎!!!!

頂吖我地去到又話練完~之後見到

古海茵,一望~kai左喎!!!之後玩2打3

唔洗講緊係我同肥彤win啦~之後同

佢地係廁所影相有一幅影得好靚~

再去m記古xx請食雪榚~再傾下計~

好開心~唔知點解好似冇以前咁憎佢

但又唔係好似以前咁~好想同佢玩呀

傾計呀咁~不過再見番都好開心~好享

受同呀彤&白痴一齊~好好玩好好笑~

遲d先post D白痴相出嚟啦~

 

 

 

2008 年 11 月 27 日  星期四   清涼


2008-11-27 分類: 未分類

講番最近值得一提既野~

家長日~

派左成績表喇!!!.

我感到好驚訝..

係咪真係好彩呢?

定係其他人冇出全力~

我都唔會肯定下一次

都會有咁既成績.今次

我都係第一次~感覺不錯.

下次我一定要更加努力~

但願數學合格.同埋科科都

有唔錯既成績啦~好快又要

考試.就係聖誕假後~真令人矛盾

因為好想有得放聖誕假好好玩

番下~但係又要考試真令人沮喪..

現在只期待冬季旅行希望會開心!!!

 

2008 年 11 月 17 日  星期一   晴天


越野跑~ 分類: 未分類

今日番學校..唔洗出去集隊..係到坐同d人傾計~

等到9點就上校車..去就9點幾就熱身~hea下~

之後miss呂唔記左比張野男仔~因為冇個張

野就冇得比賽但係男仔已經走左落左山.我

叫miss呂拎比佢地~miss呂話(我.....)咁講~

之後叫我拎.甄就陪我去~我地驚佢開跑就

跑落山拎比佢地~勁熱~估唔到咁遠..頂~

miss話請我食朱古力.但我果時就比賽唔

食住~等多陣就開始比賽.一開始就有人仆街..

我全程都同呀彤一齊跑~互相鼓勵...冇肥彤

我都放棄左lu多謝肥彤~我跑38......彤跑35

老鼠又跑第3.勁野~之後同肥彤去食野.....

食(唯一面店)not(迷一面店)食完即刻去青衣城

再去運動場,呂明才陸運so就番去睇下...

去到D人無視我同呀彤既存在..何sir又

未得閒住,,我就同呀彤傾下計玩下~之後

林詠彤既一個動作令我笑足成日~

佢話唔比講比人聽~唔係絕交~

我一諗起佢個樣就不禁笑出嚟.....

之後又同肥彤加埋佢d朋友去左m記~

都幾好玩同好笑~6點閃人!!

,肥彤幫你keep住,,個蘑菇仔..到我想比你

個時再比番你啦...仲之今日同呀彤就好開心啦!!!

夜晚落左長發元氣食壽司..OK好味~家姐狂影相~

我講緊個樹字個時就比佢影低左~搞到我好似人地

果D人扮可愛果..姣果D咁~一陣POST比大家睇睇~