THTA MY LIFE

TeArStAiN
暱稱: TeArStAiN
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2010-04-09
2010-02-06
2010-01-18
2010-01-14
...........
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
2008 年 12 月 27 日  星期六   晴天


同家姐一齊^.^ 分類: 未分類

今日早上10點起身~等家姐化妝.我就挽電腦

上網同埋傾MSN~同珊傾計~我以為佢會幫到我

點知完來佢都係咁睇我~好失望不過我都估到佢

幫唔到我架喇~搞到我心情比之前仲差~11點倒就

出門口~我地睇荒荒失失奇兵2!!!!幾好笑不過邁文

即係果隻長頸鹿唔係詹瑞文配家姐好失望~

睇完就出旺角影貼紙相~今次影得好靚牙一陣

POST比大家睇下~又挽左籃球機好好挽~家姐佢

亂掟既又墥開左我果D籃球~不過都好開心

之後去左食米線都唔錯不過我食唔哂~食完就去

行花園街~5幾??番長發哂相之後又番屋企~今日

出一出去心情好左好多冇煩惱~挽得好開心~雖然

晨比比個衰人打擊我既心情不過好快就回復正常~

 

我係人個唔顧人感受既人~

{{{{請勿行來接近我}}}}

現在我唔識同人相處了!!!!

2008 年 12 月 26 日  星期五   晴天


真的無言了 分類: 未分類

12月26日晚上10點不小心接了一個來電

某人說我不顧人感受又說我變了~我聽了

我無話可說..我無法看自己~最好笑的是

在收線前某人話當佢岩岩冇講過~我一直

都無聲左只係講左{哦}同{下}~今日下午又

收到某人的短信~內容大致係咁,,對不起

{當我之前冇講過啦}我知係我唔岩~其實

我覺得{當我冇講過}e句就好似..............

______{你要記住我同你講既野}______        

潑出去既水可以收番..講左野又可以收番???

神是你鬼也是你~公應串的我~今天我真的無言了..

大家可以留言教我點做~

 

 

 

2008 年 12 月 16 日  星期二   晴天


2008-12-16 分類: 未分類

今日都算有D活動~今日既第2堂到啦

就去影班相~幸運地可以同君君一齊企

開心既時間過得特別快~好快就上番去

上堂~MISS 李比我地自修~我就係到梳

啦啦球~梳到落堂!!!之後都冇咩特別

放學SO叫我去佢屋企~去到比左份禮物

我~係佢同青蛙&齡夾份送比我既~多謝

大家~係我屋企既史迪仔家族多左位身

成員~仲好搶眼TIM...佢就係海棉仔喇!!!!

沒說話沒行動也可觸動他人的情緒~

深感無耐~

教我如何是好???

2008 年 12 月 15 日  星期一   晴天


2008-12-15 分類: 未分類

today科學堂好悶冇野狂同甄傾計~

好快落堂喇~小息係到玩~之後D&T

油顏色..好彩油得切姐~多得君君的

幫忙~午饍好無聊唔講喇!!之後都冇

咩特別~中文堂就比MISS關留全班

堂~要考哂朗讀先可以走~搞到4點

幾~原先要去老味到考普通話點知

去到D人走哂~老味都走埋=0='''

我都係想考試姐.唔通連個天都唔

鐘意我??

2008 年 12 月 13 日  星期六   晴天


給唐老鴨玩殘 分類: 未分類

;今日9點半起左身因為約左君君去買聖誕禮物

起身換3整野~on msn同珊傾計~傾到咁上下就

出門口喇~去到青衣城10點搭8~君君都未嚟到

等左陣就嚟到喇~我話想出TW既千色睇睇~咁君

以前住果到我諗佢會熟路D啦~咁我地就係荃灣

到落啦~君又帶我上對面果架地鐵~我同佢講話我

想去TW話~佢話得啦咪煩~咁我咪唔出聲囉~跟住

我同佢講我地過左荃灣而家係長沙灣~佢先知錯

咁我就話去西9囉~去到勁多間野都未開~不過都

買左禮物!搵左好耐都冇唐老鴨~咁我地就出MK

去到買左2份禮物~我又死去搵唐老鴨搵哂女人街

都冇~咁又番番去TW既新之城都冇~我打比甄問佢

邊到有佢話青怡我又番去青衣~去到又係冇~得女

仔即黛絲~又走左青衣城睇~終於比我找到了~

買完即係番屋企因為十分累~