12月26日晚上10點不小心接了一個來電
某人說我不顧人感受又說我變了~我聽了
我無話可說..我無法看自己~最好笑的是
在收線前某人話當佢岩岩冇講過~我一直
都無聲左只係講左{哦}同{下}~今日下午又
收到某人的短信~內容大致係咁,,對不起
{當我之前冇講過啦}我知係我唔岩~其實
我覺得{當我冇講過}e句就好似..............
______{你要記住我同你講既野}______
潑出去既水可以收番..講左野又可以收番???
神是你鬼也是你~公應串的我~今天我真的無言了..
大家可以留言教我點做~
|