THTA MY LIFE

TeArStAiN
暱稱: TeArStAiN
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2010-04-09
2010-02-06
2010-01-18
2010-01-14
...........
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
2009 年 7 月 8 日  星期三   晴天


2009-07-08 分類: 未分類

 

 

2009 年 7 月 6 日  星期一   晴天


2009-07-06 分類: 未分類

今日又係11點去起身~又係到挽電腦

睇戲~韓劇都幾好睇!!!!睇到1點幾~自己

整野食.食完又再煲劇!!3點家姐叫我同佢

落街拎郵包~去到排隊!排左一陣個呀叔

話拎郵包唔係排E條隊咁我地咪排過

另一條`好喇!!到我地又話今日未拎得~要

聽日先有得拎喎哂時間~我家姐真係=.=

唉!!!算啦~咁就去商場揾呀媽幫手拎野~

番到去睇14歲的媽媽&睇一個媽媽3爸

好睇到吖~睇到7點!!!食飯沖涼睇家姐買

比我既果本雜誌...多謝哂喎!!!睇完挽NDS

(太鼓)之後又挽電腦~勁HEA~好緊張呀星

期三!!!!!!帶望同D FD仔一班啦`

 

2009 年 7 月 5 日  星期日   晴天


足不出門的日子` 分類: 未分類

今日11點起身~挽電腦....

今日好乖同好成功咁,

足不出門~終於冇食言

喇!!同低仔吹水吹到1點

幾~聽佢講睇手球..........

睇左半場太悶放棄左

同呀哥一齊睇生化危機

睇哂3集`睇到7點食飯~

超HEA~食完飯8點幾`

沖埋涼又挽電腦一路MSN

一路睇ID大結局~都幾好睇`

睇完又係到HEA~食埋宵夜

就SLEEP LU~

2009 年 7 月 4 日  星期六   晴天


又食言了` 分類: 未分類

今日11點左右起身~挽電腦!!!

知到呀媽打痳雀~就諗緊好唔

好出街`但係我今日再出就成

個禮拜都冇係過屋企`同低仔

吹水吹到1點幾`佢出左去`咁

我就有決定.出去.我又食言了

因為之前明明下決心唔出街

要休息下`但係.....算啦最後

同007出`原來佢比人甩底~

出左去旺角`佢話要去朗豪坊

行左陣就番葵芳食野!!hea到

6點就番屋企喇~番到去仲要

煮飯~如果我煮飯就有錢收`

我係非常願意的~聽007講`

好似有暑期工做~如果請人

的話好唔好去做下呢!!

如果有位真係要認真考慮下~

琴日開左個xg~無聊之下先想

開`方便睇人地果D XG~今日

睇左某動物既XG!!!!!!一個B女

BODY要$200幾~唔好比我去

買衫`動物既思想的確冇人類

咁成熟思想還有點幼稚!!

 

樣子有點殘`唔POST咁多~

2009 年 7 月 3 日  星期五   晴天


2009-07-03 分類: 未分類

唉~去左兩日沙灘挽到個樣殘哂!!!

下次咪搞我呀真係~去完沙灘本身

諗住休息幾日既`點知家姐又話~

同我行街買衫~咁買衫好難拒絕架

痳咁又出去喇~琴日買完`今日又出

去再買過`又買拖鞋又買衫`買埋買

埋買左勁多衫勁HAPPY..不過

真係要留番係屋企幾日`休息下~

唔係咁挽法實好易病`挽到人都殘`

埋~好快又要番學拎成績表!!擔心

當然唔係擔心成績係擔心分班~

希望可以同D朋友仔一班啦~