|
|
2009 年 7 月 8 日 星期三  |
2009 年 7 月 6 日 星期一  |
| 2009-07-06 |
分類: 未分類 |
今日又係11點去起身~又係到挽電腦
睇戲~韓劇都幾好睇!!!!睇到1點幾~自己
整野食.食完又再煲劇!!3點家姐叫我同佢
落街拎郵包~去到排隊!排左一陣個呀叔
話拎郵包唔係排E條隊 咁我地咪排過
另一條`好喇!!到我地又話今日未拎得~要
聽日先有得拎喎 哂時間~我家姐真係=.=
唉!!!算啦~咁就去商場揾呀媽幫手拎野~
番到去睇14歲的媽媽&睇一個媽媽3爸
好睇到吖~睇到7點!!!食飯沖涼睇家姐買
比我既果本雜誌...多謝哂喎!!!睇完挽NDS
(太鼓)之後又挽電腦~勁HEA~好緊張呀星
期三!!!!!!帶望同D FD仔一班啦`
|
2009 年 7 月 5 日 星期日  |
| 足不出門的日子` |
分類: 未分類 |
今日11點起身~挽電腦....
今日好乖同好成功咁,
足不出門~終於冇食言
喇!!同低仔吹水吹到1點
幾~聽佢講睇手球..........
睇左半場太悶放棄左
同呀哥一齊睇生化危機
睇哂3集`睇到7點食飯~
超HEA~食完飯8點幾`
沖埋涼又挽電腦一路MSN
一路睇ID大結局~都幾好睇`
睇完又係到HEA~食埋宵夜
就SLEEP LU~ |
2009 年 7 月 4 日 星期六  |
| 又食言了` |
分類: 未分類 |
今日11點左右起身~挽電腦!!!
知到呀媽打痳雀~就諗緊好唔
好出街`但係我今日再出就成
個禮拜都冇係過屋企`同低仔
吹水吹到1點幾`佢出左去`咁
我就有決定.出去.我又食言了
因為之前明明下決心唔出街
要休息下`但係.....算啦最後
同007出`原來佢比人甩底~
出左去旺角`佢話要去朗豪坊
行左陣就番葵芳食野!!hea到
6點就番屋企喇~番到去仲要
煮飯~如果我煮飯就有錢收`
我係非常願意的~聽007講`
好似有暑期工做~如果請人
的話好唔好去做下呢!!
如果有位真係要認真考慮下~
琴日開左個xg~無聊之下先想
開`方便睇人地果D XG~今日
睇左某動物既XG!!!!!!一個B女
BODY要$200幾~唔好比我去
買衫`動物既思想的確冇人類
咁成熟思想還有點幼稚!!
  
 
樣子有點殘 `唔POST咁多~ |
2009 年 7 月 3 日 星期五  |
| 2009-07-03 |
分類: 未分類 |
唉~去左兩日沙灘挽到個樣殘哂!!!
下次咪搞我呀真係~去完沙灘本身
諗住休息幾日既`點知家姐又話~
同我行街買衫~咁買衫好難拒絕架
痳咁又出去喇~琴日買完`今日又出
去再買過`又買拖鞋又買衫`買埋買
埋買左勁多衫 勁HAPPY..不過
真係要留番係屋企幾日`休息下~
唔係咁挽法實好易病`挽到人都殘`
埋~好快又要番學拎成績表!!擔心
當然唔係擔心成績係擔心分班~
希望可以同D朋友仔一班啦~ |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 41 | » |