THTA MY LIFE

TeArStAiN
暱稱: TeArStAiN
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2010-04-09
2010-02-06
2010-01-18
2010-01-14
...........
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
2009 年 2 月 13 日  星期五   晴天


整古古力~ 分類: 未分類

今日見到好多老師都讚既.空姐MISS~

冇我想像中咁靚不過的確好高~好白~

其實MISS關仲靚.高D架話真係有得{輝`}

兩堂輝輝~小息完..兩堂空堂~真正!!!!

之後都冇咩特別~MISS關堂就有朱古力

多謝MISS關關~放學!!好辛苦先~

整到朱古力~整左勁耐!!!結果.痳痳地啦~

我地同MISS關SD SMS聽日再整過

整靚D比MISS關~希望成功啦^0^...........

冇情人既我~祝大家情人節快樂~收勁多

朱古力啦~

 

2009 年 2 月 5 日  星期四   晴天


2009-02-05 分類: 未分類

今日係第二日番學~有PE堂~又打兵乓波!!!!

打完就考試~2A考兩次我地考一次咋~因為

唔夠時間~!!!數學堂出奇地聽書~再加某

人既教導~都叫明既~中文堂MISS關緊係聽.

書啦~MISS仲播歌我地聽!!!又請我同狗尾食

agnes b既餅~我冇食到!!隻狗又跟我唔食

成日都狂串狗尾~miss係毛堂~訓左陣覺~

就起身同池果d人挽~狗尾你真勁~可以同

男仔講D咁既野~事情就咁既!!池就狂{蚊}

狗尾條狗尾~狗尾就成果身向後傾啦~之前

佢就話唔好再整佢~傾後時流左勁多M出嚟

聞哥立即大笑~池O哂計而大笑~佢地話好似

沖廁咁~數分鐘後!!狗尾另轉身問我做乜

發牛豆~我泠靜咁回答;咁你又做乜流M........

即該冇聲出~狗尾未夠班呢>>>最尾果堂~

空堂~濕陳睇!佢帶左我地成班去操場自由活動

我同君池佢地打籃球~勁哂又熱!最後5分鐘

入番去打兵乓波~就放學喇@@BK家去~

2009 年 2 月 2 日  星期一   晴天


2009-02-02 分類: 未分類

年初五

今日本來去君君家挽~但係唔出得!!!!

晏就有親戚上嚟拜年~勁多細路

超嘈~夜晚就同佢地去長發打邊爐~

食到好飽~一天就咁完左~以下係我

最鍾意既細路仔~5歲就咁靚仔!

名叫翁紫俊~俊俊

佢一打機就好專心~唔彩人=.=!!

年初六

又再次待在家中發臭!!!!

有牙媽個朋友嚟拜年带

埋個BB~超得意又靚仔~

名叫偉琛~琛仔

佢好識野~好鐘意影相~一影相就會望住鏡頭笑!!幾叻仔~大個實{{林}死女~

 

年初七

今日10點鍾醒左~同家姐牙媽出左旺角

行街~買左條栗米{{筆袋}}~好得意...

行到咁上下就去食面~食完搭44番青衣

自己行去青衣城搭車去梨木樹,上君君家

打邊爐~去到已經3點幾~佢地真好,{{绿}}

定比我食雖然我好飽但都照食~去到仲狂

串蘇女士.又吹下水咁~比某利蘇女士踢下

體!!今日仲要係唔方便日~食净勁多野

拎左D番屋企~6點閃水!!番到屋企6點

半多D~整日心情良好~就快又番學!!仲想

HEA多幾日~

2009 年 1 月 30 日  星期五   晴天


2009-01-30 分類: 未分類

年30晚

今日係牙媽生日加年30晚~

今年冇同牙婆佢地食團年

飯~自己一家食~買左個銀包

比牙媽~今餐團年超好餸!仲

好過出去食~有咩食睇下相啦..

有大帶子同細帶子~.象拔{旁}~星班~仲有燒味拼盤!!!!!^.^

食完飯同君君去行flower market~無野行的。出左旺角

去左無印買野。用左$$83!!唉∼唔好提喇

年初一

今日冇野做~係到hea下hea!!下就同朱嘉文去

左睇游龍戲鳳,華仔我愛你。好好睇又好笑

{幸福是要爭取的}∼屋企有的是新年feel∼

點解??因為老豆好比心機佈置呢! 

 

 

年初二

9點幾比牙媽嘈醒話要去牙婆到拜年∼整好哂野就搭44

去堔水埗∼拜完年就番青衣新星飲茶!!1點?bk屋∼

年初三

今日又在家hea∼同牙媽落街掃野食番home!!

夜晚痳雀大戰!我同牙媽一組打牙哥同牙爸∼

我同牙媽用一招聲東擊西勇奪300大元

勁野!!請勿看輕我∼

年初四

今日又係home hea足成日!好乖咁做功課∼

晚上某父子想復仇∼痳雀大枱上又再嚟一

場激戰∼某父子慘敗500大元。。。。

原來打痳雀好過逗利是!!!!!!!!

POST相

3D00狗我屋企都有一隻

2009 年 1 月 23 日  星期五   晴天


最後一天上課 分類: 未分類

今日番學冇咩做~夏令時間

有活動堂~每一堂都好快過

不過到左中史堂係惡夢既開

始~黃麗芬走左入嚟講琴日

我地激戰果件事~就捉哂我

地出去~問3問4完之後~就.

叫我地12:30拎手冊落去揾

佢~之後訓我地企左成個午

息~記埋警告寫埋黄紙

話我地在洗手間嬉戲~黃麗

芬又話我地挽得勁嘈喎

唉~記野都唔係問題~比miss

關寫果時.D人仲要倒番轉D野

嚟講~屈我地囉!!佢唔整我地D

野我地又點會搞佢地牙~

今日超開心~有一份新年大禮物

活動堂同敏傾~仲有食野時發生

倒瀉橙汁事件~隻好涼牙~

放學就同青蛙.欣.君.LING去食

野~又去左大王下挽~笑死我呢

5點幾??番屋企.....

對某人好失望囉~

邊個都信唔過!!

只可信自己??