年30晚
今日係牙媽生日加年30晚~
今年冇同牙婆佢地食團年
飯~自己一家食~買左個銀包
比牙媽~今餐團年超好餸!仲
好過出去食~有咩食睇下相啦..

有大帶子同細帶子~.象拔{旁}~星班~仲有燒味拼盤!!!!!^.^
食完飯同君君去行flower market~無野行的。出左旺角
去左無印買野。用左$$83!!唉∼唔好提喇
年初一
今日冇野做~係到hea下hea!!下就同朱嘉文去
左睇游龍戲鳳,華仔我愛你。好好睇又好笑
{幸福是要爭取的}∼屋企有的是新年feel∼
點解??因為老豆好比心機佈置呢!

年初二
9點幾比牙媽嘈醒話要去牙婆到拜年∼整好哂野就搭44
去堔水埗∼拜完年就番青衣新星飲茶!!1點?bk屋∼
年初三
今日又在家hea∼同牙媽落街掃野食番home!!
夜晚痳雀大戰!我同牙媽一組打牙哥同牙爸∼
我同牙媽用一招聲東擊西勇奪300大元 ∼
勁野!!請勿看輕我∼
年初四
今日又係home hea足成日!好乖咁做功課∼
晚上某父子想復仇∼痳雀大枱上又再嚟一
場激戰∼某父子慘敗500大元 。。。。
原來打痳雀好過逗利是!!!!!!!!
POST相
3D00狗我屋企都有一隻

|