2008年10月31日
終於測完試喇~放左學就同敏.君君.JJ.碎LING去食M記
食完行左陣..就番屋企沖涼洗頭..仲有好多時間就挽下電腦
之後就去青衣城等君君佢地~再出旺角..JJ要拎個電話去整
就揾下間野..係咁行係咁行..好順利咁搵到..去整喇~話要5點
半先拎得果時係1點幾~咁我地就去行下~我地去左女人街行
諗住買錶我行左勁多間都睇唔岩..君同JJ就買埋同一隻~
根住睇岩又冇貨~之後去左旺中~我就買左個布袋紅色既~
有黑.黃.紅.我成日著黃色衫咪唔想襯色囉~買黑袋我又太
多..好開心我想買好耐架喇!!!!之後行到腳都痛埋~就番去
拎電話點知又未夠鐘就坐全到吹下水..等左1個鐘拎完就走LU..
今日勁攰..隻腳超酸軟... 好早就訓左......
|