THTA MY LIFE

TeArStAiN
暱稱: TeArStAiN
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2010-04-09
2010-02-06
2010-01-18
2010-01-14
...........
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
2008 年 11 月 1 日  星期六   晴天


HEA的一天 分類: 未分類

今日9點就起左身其實仲勁眼訓~又約左君君佢地打波

係青衣城到等..等到佢地嚟見D店都未開咪.出海滂

hea囉~個人眼訓做咩都無心機...之後同肥彤sms

佢話嚟搵我~佢就坐到勁n遠~佢同緊一個我唔識既

人傾計就費事走埋去同佢講野~甄話要去買手機果

D野..點知又話壞左~又再出MK..等埋青蛙出到去

又話唔整喇喎~BECAUSE整要好耐好地2點幾先出

到去~我就去買錶..買到,,仲好靚TIM~甄就買袋同我一

個款不過佢係黃色~君同青蛙就買左個細既斜{咩}袋

5點幾閃人~番到HOME5點半~今日都唔係好開心咁行~

因為好眼訓又冇咩精神..做咩都冇心機咁~下次一定唔好

約咁早先得~

2008 年 10 月 31 日  星期五   晴天


大收獲>.< 分類: 未分類

2008年10月31日

終於測完試喇~放左學就同敏.君君.JJ.碎LING去食M記

食完行左陣..就番屋企沖涼洗頭..仲有好多時間就挽下電腦

之後就去青衣城等君君佢地~再出旺角..JJ要拎個電話去整

就揾下間野..係咁行係咁行..好順利咁搵到..去整喇~話要5點

半先拎得果時係1點幾~咁我地就去行下~我地去左女人街行

諗住買錶我行左勁多間都睇唔岩..君同JJ就買埋同一隻~

根住睇岩又冇貨~之後去左旺中~我就買左個布袋紅色既~

有黑.黃.紅.我成日著黃色衫咪唔想襯色囉~買黑袋我又太

多..好開心我想買好耐架喇!!!!之後行到腳都痛埋~就番去

拎電話點知又未夠鐘就坐全到吹下水..等左1個鐘拎完就走LU..

今日勁攰..隻腳超酸軟...好早就訓左......

 

2008 年 10 月 24 日  星期五   晴天


封blog一星期 分類: 未分類

由如測驗...所以現正封blog一星期

直到本小姐測驗完為止...........

2008 年 10 月 22 日  星期三   晴天


2008-10-22 分類: 未分類

今日有又有兩個默書喇~真想死..讀e間學校係冇得休息下架~

頭兩堂.LS~輝輝上.雖然好悶但都撐住冇訓.好比面架喇>,<...

之後小息又同敏.青蛙果D嗲下.又要上堂喇~SCJ又派小測....

得3分.OH  shit..不過都預左!!!!之後數學堂派小測有26分...

普通話堂又派小測..又肥左,,,午息個時比李日騫同起超低

能..郭永勤係咁搶我同敏D野..玩都癲左..放學同君君去食

許留山食野..好味道~行左陣,買左個功課袋.君君就買筆.

之後BK屋企喇......

 

 

2008 年 10 月 19 日  星期日   晴天


2008-10-19 分類: 未分類

今日10點半比死肥甄打電話嚟

嘈Q醒左~起身做功課溫下.MATH.

我既好老豆就買早餐我食..呀媽又

上左深圳玩LU.今晚可以出街食

溫左一陣書.就去幫臭BEE沖涼

佢沖完到我沖因為佢既臭味會

轉移左落我到~沖完換3.等出門口

呀哥要配眼鏡我就順便驗埋眼睇下

是否正常..我就好正常但呀哥就要配

之後就去大家樂食飯喇~唉!!!!!

就嚟測驗喇~真係好Q煩...希望科科

合格我以經好滿足架喇~