4-10-09
放復活假LU....今日同家姐出去!!
去左戲棚同埋去旺角睇下細袋~係冇
睇岩既..可能係我眼角高又或者係D
袋太樣啦!!POST相時間~


我同埋家姐!!果日好哂~影相隻眼都掙唔大
4-11-09
今日同家姐呀BEE仲有家姐既男朋友去左九龍灣展貿既PETMAX到行!!好多狗店架~
又可以比狗入喎!!不過呀BEE去到狂痾尿又痾大~痾大都唔緊要~最重要係比我踩到
唉!!超失禮~行完PETMAX就去食野再行下就番青衣去樂比醫院買狗糧同心藥!!見行開
果頭就CALL左珊左嚟!!叫佢帶埋豆豆同呀BEE挽喇~挽到6點左右就番屋企喇~

睇緊風景既呀BEE同係狗袋裹面的傻BEE
等緊42C出左九龍灣~唔好睇我咁輕鬆.其實個袋好重~

睇下!!豆豆enjoy比我摸~嘻嘻!!!
|