THTA MY LIFE

TeArStAiN
暱稱: TeArStAiN
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2010-04-09
2010-02-06
2010-01-18
2010-01-14
...........
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
2009 年 5 月 1 日  星期五   晴天


2009-05-01 分類: 未分類

講番之前幾日D野先`

4月28日

今日超眼訓!!番學之前買左枝葡萄適飲~

飲左真係好似冇咁眼訓~唔知係咪心理

作用~不過LUNCH之後既MATHS眼

訓又開始發作喇~結果訓左兩堂!!中文堂

唔記得擦黑板比MISS關訓企左成堂

一天完了`

4月29日

NOTHING

4月30日

今日冇番學~HE HE~

點解??秘密!!!

5月1日

今日訓到2點鐘先起身~

食完野就HEA下HEA咁~

勁悶~不過呀媽琴日比左

300蚊我去買黑CONS

多謝媽媽~聽日可能帶BEE

仔出去!@@希望挽得HAPPY

 

 

 

2009 年 4 月 25 日  星期六   晴天


2009-04-25 分類: 未分類

今日10幾起身~黃雨!!!on msn

同人討論緊番唔番smart team

最後決定係番架`不過衰君話要

同家人happy 所以唔去!!!!!!

去到又係咁挽下!!挽搶櫈果時個

頭墥狙埋個枱角到~勁q痛

又墥親波羅蓋!!乜咁黑呀!!頂~

挽完就去左大王下買野食,就

番屋企喇`期待5月9同10去camp

大家個樣咁~其實我地係係到拉緊根~好似我第2張咁!!我緊係慣啦!但冇做運動既人個樣就會好似第1張邊數起第一個咁~(殘雞小姐)

2009 年 4 月 24 日  星期五   晴天


2009-04-24 分類: 未分類

 嘩`o耐冇打喇!!!打番之前d野先~

4月19日

今日挽定向~範圍係葵青區@@

我地首先去長享>青衣運動埸

>青衣城>葵芳>荃灣!!全程跑咁

滯~挽果時仲墥到呀彤!我仲問

佢拎5毫子挽完就去小欖BBQ

有沙灘!!緊係衝去挽啦!!挽得好

開心~仲有影相不過唔係咁清

因為天色已黑!!不過挽挽下有~

條女發癲!拎沙潑我地!!整到我

成頭都係!!禁唔住D火既我就

爆鬧佢一天就咁完了!!!

4月24日

今日十點鐘起身挽左陣電腦

就去整野出旺角WIF君君

出去係睇下游水果D保暖衣

但太貴冇買~我就買左條短

褲同一條沙灘褲(^.^)3點幾

就番屋企LU~上次測驗名次

出左~冇進冇退!!!!

2009 年 4 月 18 日  星期六   驟雨


2009-04-18 分類: 未分類

今日10點50分起身洗頭

換衫整野11點左右就出

芳同君食lunch食完就行

下街睇下短褲但冇睇岩

遲d要出去mk到睇下差

唔多1點搭車番番學校

但等左44m勁耐

到去未夠鐘就去左so

家到hea下~2點就番scg

去到果個所謂既戲劇小

組做埋d無聊野!!有一part

係要自我介紹!可以用花名

咁我就叫小雞.之後一連串

既雞就出嚟喇@@仲有一

個叫豆媽,點解唔叫奶媽??

不過個過程都係開心既

番去果時落雨`冇帶傘既原

故就同君君雨中跑步挽濕身

勁凍的!!!我會緊記出街帶傘

聽日係都市定向同BBQ日~

期待著.但天公痳煩做一做美  

 我的心好像遙控

火花在半秒還是會冰封


2009 年 4 月 11 日  星期六   晴天


2009-04-11 分類: 未分類

4-10-09

放復活假LU....今日同家姐出去!!
 

去左戲棚同埋去旺角睇下細袋~係冇

睇岩既..可能係我眼角高又或者係D

袋太樣啦!!POST相時間~

我同埋家姐!!果日好哂~影相隻眼都掙唔大

4-11-09

今日同家姐呀BEE仲有家姐既男朋友去左九龍灣展貿既PETMAX到行!!好多狗店架~

又可以比狗入喎!!不過呀BEE去到狂痾尿又痾大~痾大都唔緊要~最重要係比我踩到

唉!!超失禮~行完PETMAX就去食野再行下就番青衣去樂比醫院買狗糧同心藥!!見行開

果頭就CALL左珊左嚟!!叫佢帶埋豆豆同呀BEE挽喇~挽到6點左右就番屋企喇~

睇緊風景既呀BEE同係狗袋裹面的傻BEE

等緊42C出左九龍灣~唔好睇我咁輕鬆.其實個袋好重~

睇下!!豆豆enjoy比我摸~嘻嘻!!!