今日11點起身!!樓上鑽野勁嘈.嘈醒左我
HEA下食下野就換衫喇!因為今日要同家姐
.家姐既男友仲有呀BEE去柏麗灣挽下!!!!!!!!
等家姐換衫等左勁耐~搞到呀BEE好心急!!
2點幾~終於都起行喇!!搭43B去到荃灣碼頭
耍搭船去柏麗灣.沿途都有D狗仔!!呀BEE因
太耐冇出街所以好緊張同心急!!去到柏麗灣
就食左野先.食左就行下!!有好多狗仔.D景都
幾靚~最唔開心既係個沙灘唔比帶狗入 !!
行左勁耐~呀BEE都好攰就番番碼頭果邊~
見到隻哥基就帶去BEE埋去打招呼啦!!點
知果隻哥基發狂一啖咬落呀BEE到!!咬住
唔放~咬到汁毛都甩埋~勁驚囉 !嚇死我
地呀~好彩冇事!!不過番到屋企幫佢沖涼剪
毛先見到個牙印..之後個主人好唔好意思地
走過嚟同我地講對唔住~話佢隻狗以前比D
大狗咬過所以好驚D狗走埋嚟~出於自衛先
咬呀BEE~其實隻哥基都幾得意既!!又肥肥地.
傾多一陣..我地就搭船走喇~我地見D人跑去
入閘.我地又跟住入.一拍百達通扣左成20蚊
諗諗下~唔對路但係哥哥(家姐男友)話上左先
算~點知我地3條友加隻狗傻傻下咁搭左去中
環=.=!!!原先我地係要去荃灣!!唉~冇計啦~唔
搭到搭左落!!我地就搭番地鐵番青衣~同呀BEE
去挽左陣滑梯就番屋企喇~POST相比你地睇啦~
呀BEE係狗袋遠既樣~送上崖上的波BEE...

第3.張呀BEE個樣仲乜咁慘既~
|