THTA MY LIFE

TeArStAiN
暱稱: TeArStAiN
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2010-04-09
2010-02-06
2010-01-18
2010-01-14
...........
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
2009 年 4 月 2 日  星期四   晴天


2009-04-02 分類: 未分類

今日係最令我最擔心既一日~

因為有冇得自己簡位就要睇

下通識合唔合格喇!通識係我

最冇信心合格既一科!所以驚

左成半日!因為我地小息去問

MISS CHAN分既時候佢話佢

好忙唔得閒喎!搞到我地要

等多3堂.擔心多3堂!!科學堂派

卷!好開心.合格同都有唔錯既分

但一諗到通識又好驚!午息我地

即刻去問分因為個個都驚魚SO

搞左好耐.不過最終都睇到!真係

好surprised..估唔到有咁既分

真係估佢唔到!我有得調位喇!!

中文堂係2C既美夢開始不過我

知道夢係有一日會醒架因為楊

小姐準備向MISS關打破我地既

夢~

記得失望幾!!

然後碰著誰亦別要失控

2009 年 3 月 31 日  星期二   晴天


食韓燒~ 分類: 未分類

今日係統測既最後一日~中史!!!

係最有信心既一科!!!考完都係9點15分`

放左就番屋企換衫!!之後HEA多陣就出

去喇!!去到英皇勁早~D人都仲未到!就

同君君去買窩夫食~之後番番英皇.青蛙

敏同齡都到左!就上去左漢和食韓燒..我

地一開波就拎幾多野食!未食正餐就先拎

雪榚我地食左勁耐!!有超正既情感青

瓜...仲有好多好多.食左兩個幾鐘飽到嘔

呀~食完就行下TW再出葵芳行!再去愉景

新城公園HEA&傾計..;仲有小敏扮小俞既

挖鼻屎...POST番D相先~

好多野食!!好唔好食就見人見志啦!!

係炸饅頭呀~好耐冇食過喇!!!今日比我食到真係好好彩...

                                                                                                                         壓軸出場既係如花...

                                                                                

 

2009 年 3 月 21 日  星期六   晴天


柏麗灣之行` 分類: 未分類

今日11點起身!!樓上鑽野勁嘈.嘈醒左我

HEA下食下野就換衫喇!因為今日要同家姐

.家姐既男友仲有呀BEE去柏麗灣挽下!!!!!!!!

等家姐換衫等左勁耐~搞到呀BEE好心急!!

2點幾~終於都起行喇!!搭43B去到荃灣碼頭

耍搭船去柏麗灣.沿途都有D狗仔!!呀BEE因

太耐冇出街所以好緊張同心急!!去到柏麗灣

就食左野先.食左就行下!!有好多狗仔.D景都

幾靚~最唔開心既係個沙灘唔比帶狗入!!

行左勁耐~呀BEE都好攰就番番碼頭果邊~

見到隻哥基就帶去BEE埋去打招呼啦!!點

知果隻哥基發狂一啖咬落呀BEE到!!咬住

唔放~咬到汁毛都甩埋~勁驚囉!嚇死我

地呀~好彩冇事!!不過番到屋企幫佢沖涼剪

毛先見到個牙印..之後個主人好唔好意思地

走過嚟同我地講對唔住~話佢隻狗以前比D

大狗咬過所以好驚D狗走埋嚟~出於自衛先

咬呀BEE~其實隻哥基都幾得意既!!又肥肥地.

傾多一陣..我地就搭船走喇~我地見D人跑去

入閘.我地又跟住入.一拍百達通扣左成20蚊

諗諗下~唔對路但係哥哥(家姐男友)話上左先

算~點知我地3條友加隻狗傻傻下咁搭左去中

環=.=!!!原先我地係要去荃灣!!唉~冇計啦~唔

搭到搭左落!!我地就搭番地鐵番青衣~同呀BEE

去挽左陣滑梯就番屋企喇~POST相比你地睇啦~

呀BEE係狗袋遠既樣~送上崖上的波BEE...

第3.張呀BEE個樣仲乜咁慘既~

 

2009 年 3 月 7 日  星期六   晴天


2009-03-07 分類: 未分類

今日8點半起身!整好野就搭車出葵芳.

約左君君9點半係葵芳等.去到就去買

飛睇一百萬零一夜!睇10;15!仲有時間~

我地就去買野食~買左好多零食我仲係

m記買左個包.差唔多夠鐘就入場!買埋

爆谷就入得喇~套戲真係好睇!開頭有D

恐怖!!睇完就出左TW~行左陣就去旺角

花園街買衫!!行左好耐先簡到兩件長T

幾靚架都係買左60蚊咋@@好平呢~~~~

行到腳都軟就搭44番屋企!!今日仲食左

個櫻花忌廉芝士泡芙!!好好味!好有芝士

味~真係有櫻花係入面真材實料架

靚衫兩件~著得好SLIM架!!仲有好味櫻花泡芙~

2009 年 3 月 6 日  星期五   晴天


冇番學` 分類: 未分類

今日冇番學~請左假!!因為有野做~

7點半起身~整野!!!8點半出門口...

10點先搞掂~同呀媽番番嚟長發

美心MX係早餐~食完買D野就番

屋企沖涼訓覺.訓到2點家姐番嚟

就去長發飲茶~食到好飽!!BK家~

番到屋企就ON MSN問下敏今日

學校發生左D咩~又同君君傾電話

聽日同佢去睇一百萬零一夜!同埋

行街!!冇番學真係好正!!人地個個

仲上緊堂我就係屋企訓覺!感到好

幸福~好享受同珍惜今日呢@@

希望有下次啦~

某人你唔好咁對我啦~

我真係覺得你勁煩.我會再

次冷淡得對待你!!