今日如常番學~欣就帶番果日整比關小姐既朱古力!!
我就汁一汁~早會就比MISS關~佢當然開心啦~
又同我傾計~問我係邊整有咩人整等等!!!佢最搞笑
係話~個盒好靚!!唔捨得用要比番我~我以為佢係講
笑~點知上到去!!果然連袋連盒比番我!!咁我緊係塞
到佢要啦~之後PE堂!!挽攬球~上完堂MISS關話我
地整古古力佢食咁辛苦要請我地飲野~但我地話唔
洗就閃左~其實最辛苦唔係我係我銀包~不過.........
為搏紅顏一笑~值既值既 !!!中文堂MISS關都係
買左野請比我地飲~多謝哂!!!今日有3堂空堂!開心到吖
我就是這麼嬉皮笑臉!!
貴人善忘~
說話的做過的也不會放在心~
|