THTA MY LIFE

TeArStAiN
暱稱: TeArStAiN
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2010-04-09
2010-02-06
2010-01-18
2010-01-14
...........
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
2009 年 2 月 23 日  星期一   晴天


沒有白費的努力 分類: 未分類

今日都冇咩特別~又係上下堂咁~

中文堂MISS關派利是~10元正.....

頭十名就有架喇!!!雖然只係十蚊~

但意義非凡~遲D古海茵又請我同

呀彤食PIZEE HUT放左學同

君去Library~晚上老豆又話有獎

勵~$$$100嘩!!!多謝哂~下次第

6就200.咁辛苦去溫書我既努力

完來係冇白費架~雖然唔係特別

比其他人好~但比我以前進步就

夠喇!做人要知足才能常樂架ma~

講另一樣野喇~miss關26號生日!!

我地2c班都好期待!!!禮物我地都準

備好喇~addisda運動裝一套!!成為

300幾蚊~算啦!miss關既大恩.

大德~我沒齒難忘.仲整左張靚靚生

日卡tim~我地大家都好想搞一個難

忘既生日會比miss關~但又驚唔成

功同好多阻滯~不過我地會盡力架喇

希望搞得好好睇睇啦~2c要發揮團結

精神呀~

2009 年 2 月 20 日  星期五   晴天


家長日... 分類: 未分類

今日9點半比火警鐘嘈醒(演習)~有D嬲

仲要.起身果時勁想嘔~勁唔舒服!!不過~

坐左陣就好番D喇~擦牙!!挽電腦~等去見

家長~同人地傾MSN探討家長日情況..........

相當激烈~呀媽搞掂我換埋校服~走人!!!沿途

同君君SD SMS問下情況~我去到佢都見完走

左LU~失望!!去到等左成幾個字~先見到MISS

關~都冇咩講!!狂讚我~10名內呀~好彩好彩~

古海茵要請我食野~唔洗5分鐘就見完喇~

走番長發新星飲茶~食到勁飽!!買埋小小野就

番屋企~換左衫坐多陣就同呀BEE去睇E生~

呀BEE你唔好咁唔開心啦~鍚哂你!!有D唔好

既野發生左係呀BEE身上~我好HURT!!!

希望呀BEE身體健康.長命億歲!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009 年 2 月 16 日  星期一   晴天


搏紅顏一笑 分類: 未分類

今日如常番學~欣就帶番果日整比關小姐既朱古力!!

我就汁一汁~早會就比MISS關~佢當然開心啦~

又同我傾計~問我係邊整有咩人整等等!!!佢最搞笑

係話~個盒好靚!!唔捨得用要比番我~我以為佢係講

笑~點知上到去!!果然連袋連盒比番我!!咁我緊係塞

到佢要啦~之後PE堂!!挽攬球~上完堂MISS關話我

地整古古力佢食咁辛苦要請我地飲野~但我地話唔

洗就閃左~其實最辛苦唔係我係我銀包~不過.........

為搏紅顏一笑~值既值既!!!中文堂MISS關都係

買左野請比我地飲~多謝哂!!!今日有3堂空堂!開心到吖

我就是這麼嬉皮笑臉!!

貴人善忘~

說話的做過的也不會放在心~

 

2009 年 2 月 15 日  星期日   晴天


同呀彤一天遊~ 分類: 未分類

今日9點就醒左喇~起身挽左陣電腦!!

10幾換衫整野因為約左呀彤呢

11點搭9出門口`去到青衣城~^.^

同呀彤去M記買左小小野食就

搭MTR.係地鐵我地先諗去邊`勁野~

呀彤話去大圍踩單車~咁就GO.GO.GO

去到天公不做美~有點毛毛雨同好大霧~

~但我影響唔到我地~D景好靚~踩果

時有風吹下吹下好舒服呢全程都冇

抄車~但到還車時我為左閃避人~抄左!!

呀彤係前面往後望見到我抄急忙殺{劑}~但

衝力既關係佢都成個飛左出去~真抱歉!!

還完車去左又一城食野~我食扑野家~

呀彤食面!!!食飽飽就出番旺角影貼紙相~

影左兩部!!不錯的....5點半BK家~6點半

.先番到~POST相~

 

大圍踩單車照加我的背影~

呀彤又一城之照~靚女一名!!!!!

 靚靚貼紙相@@

 

 

2009 年 2 月 14 日  星期六   晴天


整古古力for關小姐~ 分類: 未分類

今日10點半起身~陪呀哥去剪頭髮....

去到葵芳間野未開=.=咁就食左野先~

之後再去剪~我叫左君12半出嚟.......

君嚟到等多牙哥一陣就走喇~我地去買

野牙哥走先!!買完就上長享!!!欣就落嚟

同我地一齊去買朱古力~我地搵個模~

搵左勁耐囉~3點先上到欣家..過程好好~

中間都有點波折~我們一一化解~整到

6點到走人~攻陷左欣欣既廚房~抱歉

今次整得好靚~聽日與肥野有個約~

期待的~

剩下自己 怎可走到尾
遇挫折孤身撐起 好東西獨自回味