6月26日
今日11點幾起身!!挽電腦....
挽挽下諗住食個面點知比
人搶左部腦 唉~食完.條
友落左街我就睇LAST FRIEND
睇到5點`悶過頭就做暑期
作業諗住做中文先既~不過
中文唔交冇話要留堂但MATHS
就有~迫於無奈就做MATHS先~
一頁D數勁密囉`D格又細到嘔`
仲要叫人必須詳列所有式
做到食飯~食完飯又做!做做
下見到10頁因式分解有D(蚊)
二元一次又唔記得點禁計數機
算喇~嬲得濟死去訓!!果時係12
時正~放假最早訓既一日!!原來
做數可以早D訓既=.=
6月27日
今日一起身知道呀媽要打痳雀
就決定出街~挽電腦挽到1點半`
就出去雖然落雨但都好過留係
到做呀4~出左旺角行之後去左
西9行.行到咁上下就番屋企~原來
呀媽仲未打完~咁就開電腦HEA
人地拎左D大粒既士多啤梨嚟~
遲D POST相~POST住今日出街
D相先`


我個名呀 ~聰明仔電話繩原先想買但睇睇下係要自己淨仲要個頭係要自己畫 太痳煩SO冇買`
PS;如果大家見到有低仔電話繩既話請通知我!!我要買嚟送比朋友 |