THTA MY LIFE

TeArStAiN
暱稱: TeArStAiN
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2010-04-09
2010-02-06
2010-01-18
2010-01-14
...........
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
2009 年 7 月 1 日  星期三   晴天


淺水灣之旅~ 分類: 未分類

琴日去完黃金~今日去淺水灣!!!

wif007.珊&her mother等人~

第一站係去偉景既惠康等低仔..

拎水槍`同比份數學佢做真係唔

該哂喎!!同佢加007一齊行去青

衣城!沿途佢不斷言語攻擊我

算啦唔同佢計~佢帶埋隻狗嚟~

超細呢!!!佢隻狗x3先等於呀bee~

去到青衣城終於可以同低仔分開

行~實在太好!!對多佢一陣都冇力

氣去挽`之後會合珊~就去喇!!去到

又挽沙同練下蛙腳~5點幾走人~

果到更衣沖涼勁唔方便~下次唔會

再去果到~連續兩日去沙灘係會攰

死架`我番到去食完飯.9點半就訓

左..不過12點又醒番~隻左手渣杯

都冇力我要休息番幾日恢復番

元氣先可以再癲過今日係難得

冇影相因為部手機鎖左入locker同

埋唔想部機再入沙`大家短期耐都...

唔好再約我去沙灘喇`~

 

 

2009 年 6 月 30 日  星期二   晴天


2009-06-30 分類: 未分類

今日係班會旅行~琴日好乖咁10點鐘上床

訓教!今日9點半起身!!整下野等傻J嚟長發`

10點幾出門口!去M記食早餐~食完先記得`

要打電話嘈醒低仔`果時已經係11時正!!!!!

不過我直覺佢未起身~所以打去嘈佢`奸計

成功~好無聊咁嘈醒左佢之後就收線.......

見有時間就行路番學校`搞左一輪`原來得

14個人~MISS關係其中一個`不過算啦~

一上車個個癲哂!!我唔癲D人係唔容許既..

癲左勁耐先到黃金.一落車見到雪榚車MISS

關即刻話要請我地食雪榚~多謝哂MISS關!!!!

我拎住D玩具狂奔落沙灘重拾童真呀真係~

挽左2個鐘左右~就要汁野上車!!最DOWN既

係個沙灘波比某動物整唔見左~勁唔倨囉!!!!

隻錶又壞埋.上到車條氣勁唔順就打去.......

低仔申訴專員公處~到申訴下~點知幫唔到都

算喇~仲要比人話唔成熟=.=我得14歲唔成熟

係唔出奇架!!嬲得濟收線去食野`傻J見我咁~

去到葵芳就擰多隻比我`咁都冇咁DOWN....

搞完一輪野`6點幾就番屋企喇`攰到折呀`~

注意;{{{原來比個電話人地聽係一個唔成熟既行為..大家想成熟D就千其唔好咁做`}}}}

以上謬論由一個聰明人提供~

POST相時間`
 

雙失青年~

 

2009 年 6 月 29 日  星期一   晴天


2009-06-29 分類: 未分類

今日12點先起身`起身第一件事係開電腦~

開完先去涮牙`挽電腦挽到2點半就出去喇~

原先淨係諗住落長發同傻J買野去沙灘挽`

點知佢又要買脫毛膏咁係長發完野就去左

青衣城既屈臣氐買脫毛膏因為果到買係最

平~行到去諗到之前D水槍放左係SO珊到~

咁就過大王下拎番聽日就有得挽LU~拎完`

搭88D出葵芳BECAUSE傻J要買沙灘褲~

去到佢又話要買鞋.錶.帽~乜咁多野買架~
 

買完帽就買鞋~去擰蛋係錶嚟架`我都

有一隻~買埋沙灘褲行多一陣6點鐘就閃

人番屋企~希望聽日唔好落雨啦!!買哂野`

落雨我好DOWN架痳~唔該上天眷顧~

POST相時間`..............................................

P.3.,,,,,,係我自己整既抄烏冬`勁好食`

帶左傻J頂帽~成個傻仔咁=.=

 

 

2009 年 6 月 27 日  星期六   晴天


2009-06-27 分類: 未分類

6月26日

今日11點幾起身!!挽電腦....

挽挽下諗住食個面點知比

人搶左部腦唉~食完.條

友落左街我就睇LAST FRIEND

睇到5點`悶過頭就做暑期

作業諗住做中文先既~不過

中文唔交冇話要留堂但MATHS

就有~迫於無奈就做MATHS先~

一頁D數勁密囉`D格又細到嘔`

仲要叫人必須詳列所有式

做到食飯~食完飯又做!做做

下見到10頁因式分解有D(蚊)

二元一次又唔記得點禁計數機

算喇~嬲得濟死去訓!!果時係12

時正~放假最早訓既一日!!原來

做數可以早D訓既=.=

6月27日

今日一起身知道呀媽要打痳雀

就決定出街~挽電腦挽到1點半`

就出去雖然落雨但都好過留係

到做呀4~出左旺角行之後去左

西9行.行到咁上下就番屋企~原來

呀媽仲未打完~咁就開電腦HEA

人地拎左D大粒既士多啤梨嚟~

遲D POST相~POST住今日出街

D相先`

我個名呀~聰明仔電話繩原先想買但睇睇下係要自己淨仲要個頭係要自己畫太痳煩SO冇買`

PS;如果大家見到有低仔電話繩既話請通知我!!我要買嚟送比朋友

2009 年 6 月 25 日  星期四   晴天


2009-06-25 分類: 未分類

今日番9點半~我訓到7點幾果時!!

好人到咩咁既欣欣打嚟叫醒我~

佢唔知我今日番9點半`唉!嘈醒左~

訓唔番就起身~洗頭換衫!!搞下hea

下咁就死去番學~9點出門口落到

bus station即刻有車~不需10分就

番到去!!得我一個傻傻的企左10分~

君先慢條斯理咁番嚟早會曬到

眼都打唔開囉!!D汗好似花灑咁流

熱到我吖~上到HALL仲要睇埋D白

痴野勁想死~勁後悔番嚟~請病假好

過`放學諗住趕番屋企同呀媽飲茶...

點知佢....掉低我自己去左飲仲要唔

買野比我食~之後ON MSN見到低仔`

同佢吹水.之後呀媽番嚟打痳雀~有B

挽~不過佢唔係好跟人!!跟人會好挽D

同低仔吹水吹到3點幾比人強搶左部

腦咁我唯有去訓覺訓到6點起身同家

姐挽NDS淨係番埋今日同7月8拎

埋成績表就放假LU~開心死呀!不過7

月30號班會旅行又要洗錢唔去又

唔比面MISS關~唉@@POST 相~

遲來的午餐~