THTA MY LIFE
今日12時起身~起身HEA左成
個幾鐘先捨得整野食~食完休
息一會就去做呀媽之前交落的
一個任務...呀媽比得都離不開
家務用左一小時完成汗流浹背
成為一百大元吖唔該!!!咁就有
一舊水零用錢~做完去左沖
涼~之後午睡!!成日都唔知做乜~
勁頹~咁鬼熱又唔想出街喎!!!!!
係屋企又頹~父親大人雖然都
經常吩我要完成共221頁既....
數學精髓乙本`但我還是懶理~
我D暑期作頁都未有心情做
POST番D好野比大家睇下喇~
新 色 戒~主演BEE YUNG
睇完有冇流鼻血呢~BEE YUNG係咪好殺食呀!!!
今日12點先起身~開左冷氣!!!唉~鼻敏感發作`
起身挽電腦...同小海區傾計..佢話要同我挽d益智
遊戲(俗稱低b game)喎`咁我咪部佢挽囉`結果緊
係輸啦~點會贏到佢吖!!!D低野係佢強項~我練十世
都唔會追到你架喇~你放心啦傾到唔知幾點~
睇左陣TV呀媽番左嚟~我被召左入廚房呀媽就話
要教我整E樣整果樣`同叫我整好哂D野!!!我成日
係屋企上家政堂架搞掂哂就睇TV有花師奶睇`
HEHE一直HEA到食飯~唉!14號又要番學校!
痳鬼煩...
今日11點起身~其實唔想起~係迫不得而
先起`因為要打去叫醒小海區~真係有諗過
唔打繼續訓`但係佢遲到實會賴我啦!!咁唯
有死起身打比佢`叫醒左佢就開電腦挽左陣
頂唔順再去訓過~訓到1點起身!!整野出
去剪頭髮..飛起左007因為佢有排都未剪得~
同家姐出去KF剪.剪完就食野同行街~剪得
痳痳地.D陰都唔係我想要果隻`不過後面就
激薄~算啦!!番到屋企幫完姐染頭髮因為佢D
爆黑好核突~之後就HEA下HEA下HEA到食飯
今日唔知點解好似好攰`會早點休息呢.....
小海區`你條虧腰好番未??真係慘!!(底死)下次唔好貪方便喇`''
貪方便既後果係.............唔方便......
今日我7點鐘起身~起身做乜野?
唉~做埋d白痴野囉`就係同小海區
傾電話=.='''一路傾一路流眼水同
打喊怒`9點收線`因為大家都頂唔順
唔想虐待大家~訓番`訓到12點起身~
本來今日hair cut既`but要等埋某人~
so延遲!!!決定留在家中hea~又挽電
腦又煲劇~挽到4點又覺眼訓!!諗住去
訓架喇但又驚晚上訓唔著~電腦又比
人強搶左~so就求其搵d野比自己做~
汁下屋~計下買書要幾多錢~同整下D
`通告同睇下報紙咁~睇到隻眼起攰~
6點訓晏教~訓到7點~唔出街就係咁`
............頹........
某人請勿自虐,,明天7點鐘起身行動WILL CANCEL
今日要番學~6點鐘起左身!!琴日10點訓.
起身擦牙沖涼!6點半搞掂哂~咁就開機挽
挽到7點10分出門口!!第一時間morning call
芷妍姐姐~晨早起床清新開朗!!!!嘈左佢半個鐘
左右番學校~番到去仲要係烈日當空底下集會
我覺得我好似想溶~D汗多到可以當水飲
講左一大輪廢話就上CLASSROOM派野`哈哈~
我竟然有2個獎拎`真係威~不過拎左都唔知係
咩獎..事但啦~有得拎已經好好!!!派成績表`我
全班第4喎~有生已來全班拎第4名開心到吖
不過天算不如人算~我讀3D班`雖然同到傻君
一班~但係有成幾個FD仔都要離我已去
9點幾放~又再打去嘈芷妍姐姐`真係好好挽
1點去食PIZZAHUT芷妍姐姐請`不過有選擇
恐懼症既佢睇左一個鐘餐牌先叫野食~乜咁快
仲要等D野食嚟~我地其實一點到都上到去`但
2點幾先有野食`兔兔真係對唔住`早知叫你食左
野先啦`食左170蚊~下!!乜咁平既`唔係食最貴果
D咩`算啦~食完去左打波`真係開心死~D汗好似
花灑咁~唔該哂芷妍姐姐用你條抺汗既毛巾幫我
抺面都知你偏袒我架喇~打到5點??就走人
聽日應成左某人7點鐘起身同佢傾電話
選擇恐懼症ING