THTA MY LIFE
Today我好乖咁做左100頁英文暑期作業.
Today我幫媽媽染頭髮(我都想染呀)
Today我同奸人區挽接龍!!當我在領先之際佢關閉左個遊戲
勁奸!佢話好唔小心咁.禁錯制~好一句唔小心!我立即大怒!!
Today我冇得再著拖鞋.因為我隻腳趾!!!
Today我成日留係屋企冇出過家門半步!!超強
區同學~我以後都唔會再同你挽接龍~I PROMISE
除非............
昨晚4時才睡!!累得今天2時才起身!!
起身當然係挽電腦啦!!2點半叫醒家姐~
因為佢答應左母親拎番d野比婆婆!!!!
我食完我個好好味既出前一丁my sister
就要我陪埋佢出去,好唔情願咁洗頭同換
衫換換完從低仔口中得知出面下著滂沱大
雨.好down,冇得著拖鞋!!當我諗住出門時
發現手提冇電suck.諗起上車冇得聽歌就好
炆.好想喊呀真係叉左幾分鐘電就出門
!!拎完野比婆婆就順便去埋mk買糧比bee
yung~6點幾番屋企
唔知我可唔可以自閉14天呢?
今日
1點比某某嘈醒!!叫我陪佢買褲~
好彩我本來諗住起身~唔係你就慘了`
陪完人買褲就趕番長發搵SISTER去
青衣城!!搭MTR去樂富再行去九龍城
買BEE少要飲既奶同出尖沙咀拎鞋~
晚上.
有牙刷的新舊論
TO;家姐如果某太太覺得果支牙刷好
新既話咁佢新舊既定義一定係異於
常人...
出左兩日街~係咁洗錢!!!
買左條褲HE....HE
007乜你扣唔到褸呀
原來要著加大碼個個係你`
唉.晚上~叫呀媽幫我斟水
換來一句;{{{{{痳鳩煩}}}}}
斟一斟唔係好痳煩姐?SUCK
MA.MA.SO..RUDE!!
今日訓晏左~1點先起身!!因為
琴日晚上bee yung有性需要
我要幫佢拍色戒所以3點半先訓
一起身緊係開電腦啦~挽到3點
先整野比自己食~我成日都自食
其力架啦~唔似得某人!!!食完~
諗住睇瑠珂既時候比虧妍反對
叫我睇咩戀愛自由式~事但啦!!
順下佢意啦~睇到4點幾到比人
強搶左cp~咁唯有挽nds!!!!!!!!!!
今日晚餐有我最鐘意既午餐肉
平時食半碗飯既我今日都食一
碗聽日要番學校~真賤!!!!