| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 29 日 星期一  |
| 一次性兩篇日記=v= | (chem)
今天的心有點忐忑不安
可能是星期天的表演吧
現在的時間時4時45分
剛剛記起我今天有很多功課= =
真的要看看今晚的造化了
午膳後..
又是找林班長的時候
又各自訴說自己對別人的感覺
呢...那一個人真的十分''樣衰''呢..
今天還穿得這麼美觀的衣服
真是完美!
噢...
過後就是英文&chem
mr chan說我們過了一個學期後對他的教學方法
之後我寫寫寫寫寫...
好像寫了6項^^
不過有一項他即時回應:
寫字快是不行的
因為會趕不上課程...汗
chem
特別的是夏sir進來的時候
他見到班長在與別人''傾計''
一邊就是做保持秩序的工作
(哈!真的好稱職呢)
他說...
我從來沒有看過中三級有班長在巡邏!
真是奇景!
我也十分認同
所以我想
如果我們有幸可以上了中六七
會如何呢??
正式上課
不停的對工作paper
對足了兩課節
到最後..
不明原因的
他說了一席話
我特別喜歡聽他說話的
就像#sir同#太般
''....我的爸在四年前撞左車
變左做植物人...得番心跳
到左某段時期...我咪冇返ge...
時有時冇ga呢...個陣就係我呀爸
岩岩去世的時候
個幾日係用黎做安息禮拜
我地...即係我家姐...我細佬...一起開會
講個d身後事...我地仲想寫一本有關我呀爸ge書
之後我地係個會度係咁講講講講
一路喊...一路寫
先知道我呀爸為我地做左好多野ga..
之後省省省省省
其實是說回我們要為大家
為家人....
可能自己覺得家人十分煩厭..
其實都是.....
...
最後就是講我們為大家行多一步
咁樣個世界就唔會有咁多野出現gala..
類似係多d包容..多d忍耐呀咁
之後講講講講講''
聽後感受不少
我們是否對其他人有過分的行為
對他做過些不好的事嗎
(因為時間夠..明天copy繼續)
(繼chem)
因為時間的關係...
所以我長話短說了
聽後..
我覺得我地的團結性真的十分低...
我地班亦最少有三黨人=v=
希望我們可以有更團結!!
而我自己希望自己亦可以為人行多一步
為大家做多些事!!
(喇沙表演)
上一個星期除了在星期五以及星期天..
已經沒有十分重要的事
星期五放學後
就去了中心練習魔術了...
好好玩的去了下面的中心部份練習
十分開心
因為那兒總是靜靜的...
那時候中心就成了我們的''地盤''=v=
好像誇大了....不好意思..
我們去了鏡rm..
不停練練練練練...
7時半就完了...
''唔知點解''好想說...
''曾晴好野!!''這句話
=v=
星期天就是表演的那天...
前一天不停做功課...
做做做做做...
十分忙碌的...
''努力''得給家人罵喔==
我們約好了在上水火車站旁
往羅湖方向的的士站..
845am....真早呀..
所以....好累累累累累
==
所以竟然蛤基carman彤佩宜等等的人都遲到=v=
罰錢!!
不過我只是遲了一分鐘...
曾晴...儒更是早了!
我們乘了的士到喇沙中學...
上水的那間...
=v=
之後不停工作工作
睇表演睇表演=v=
之後亦表演表演表演..
十分驚嚇!
表演後...蛤基說我們的表演是歷來最好=v=
十分高興=v=
| | 刊登時間:2007-01-29 06:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | ... | 235 | »
|