今日BBQ丫`
上堂唔撚想講`
講番食完飯戈時`
食完飯之後`
到左英文班際集誦`
我地攞第2 -3-`
之後番到課室`
MISS WONG講左一大論`
好!!!放學啦XD`
攪左好多野`
學鼓`
5點鐘番屋企`
換3`
6點幾出黎`
再番學`
番到學校好無奈咁打波`
打打下`
見到教鼓戈丫SIR`
原來佢打籃球都好勁`
之後去食野`
食食下`
見到張SIR`
好耐冇見`
佢矮左`
我高左`
我贏左`
講講下`
又聽到一把細路聲嗌[爸爸]`
原來係陳SIR對仔女`
好得意丫`
但係戈仔好唔合群`
戈女好快就搞掂!!
係到玩玩玩同埋玩`
玩玩下`
有條友行埋黎`
問邊戈係丫SIR`
張SIR話我係`
之後佢走左`
張SIR就講左句[但係我係第2間學校既丫SIR]
冇人笑`
我地成班都認得佢係COOL企鵝(想COOL企鵝)同湯狗(想攞刀捅狗仔)既人`
走戈時`
丫SIR拉大隊一齊走`
成班係福和樓下送丫雯番去同見到李浩然老豆車佢番去`
我,大頭,企鵝,駒,猩猩`
結伴同行`到甜品工房食野`
食完番屋企訓覺`
|