| «‹ January 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 12 月 4 日 星期五  |
`小卒`最後一次既班會旅行?!同`拾貳`伍`  |
分類: 未分類 |
4/12
今日有D開心,但係又有D唔開心`
開心係因為今日係班會旅行`
但係今日都係甘甘最後一日番學`
好唔捨得丫`
7點30`
去左百佳搵lUM,雯,駒`
買野`
撞到A班佢地^^
lucky!!!
買完就番去啦`
差D遲到`
上到班房`
等左好耐`
等等等.....
等既時又有SD SMS`
但係妳又唔係成日應我-3-
終於上得車啦`
同lUM,仲有駒坐`
係咁傾計`
傾左一陣`
又訓左`
到左深水灣`
玩左一陣沙`
又係咁影相`
之後就食野`
食完之後`
又去左玩`
我地埋左聽諦隻鞋`
搵唔番`
上車番學校`
呢次妳終於有應我la`
番到學校`
就同駒,楷楷,和尚`
上左我屋企`
換3`
再去和尚屋企`
玩左一陣`
a班又上埋黎`
又係打麻雀`
同楷楷,仲有駒走先`
番左屋企訓覺`
5/12
11點
駒上左黎`
玩玩玩`
12點
上左郭鷹屋企玩`
成班a班都係到`
啊榮同李子買左野上黎`
又係係到玩`
玩玩玩`
頂唔順`
成班仔一齊訓`
話就話順`
其實冇`
3點幾`
轉左場`
去左李子戈平台玩`
我仲係佢戈平台開演唱會`
4點幾`
d女又上埋黎`
係到玩捉依恩`
玩到好開心`
6點幾`
一齊走`
番屋企訓覺`
|
|