


|
再介~~ |
| 2006 年 2 月 17 日 星期五 | ![]() |
我今日又再介多次啦~!
但今日當我見到d血ge時候,
我突然覺得d血好靚~!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
夜晚......
我今晚好開心呀~!
因為我知道一個好消息,
但同時好傷心,係因為......
我明白我丫妹而家ge心情~!
而且我明白到原來兩個人,
朝住一個方向行係一件好困難ge事~!
希望係你哋唔好令我失望啦~! 但係我相信佢哋唔會令我失望,
因為我對佢哋有信心(你哋知道我講邊個啦~!)
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 76 | » |