


|
今日就係情人節啦~! |
| 2006 年 2 月 14 日 星期二 | ![]() |
今日係情人節,
我哋班會有人......
(都係唔講,尊重私隱權~!)
我係預祝佢成功~!
----------------------------------------------------------------------------------------------------
大失所望~!
唉......失敗~!
但唔係因為佢哋.....
而係因為.......
仲之今日ge情人節,
就好唔開人la~!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 76 | » |