哩個禮拜點解過得咁快既?xd
又到星期六lu~
聽日星期日
即係爹d已經離開香港成1個禮拜
不過其實好似感覺唔到d咩......= =
哩個星期有開心有唔開心
不過條式應該係:
happy>sad=happy xd
有一晚我喊lo
痴痴地嫁@@
可能埋係心入面既不快太耐冇發洩過掛......
仲有因為某d野喇xd
係學校既時間全部都係開心+好開心=]
因為2B班成日爆笑呀@@
例如1)dear programme既時候....
講chinlish(china english囧)
"please bumped you head carefully"
"If you are stolen,please call police"
仲有好多句>w<
本來都唔係大笑
但係Grace唔知係咪傻左xd
係咁笑笑笑
搞到我又笑笑笑><
2)上L.S個時玩role play
Grace係咁串呀邊個邊個!!>w<
勁呀!!!~~
搞到呀邊個邊個大發皮氣xdd
3)就係我地全班既公敵呢!
佢有2日勁搞笑呀!!!!!!!!!!!!!!
咁呢最尾一堂係maths
上上下堂佢就去左toilet
跟住超耐都唔返@@
班長去搵佢
佢話佢肚痛= =
我地全班就係度討論喇!!
"佢係咪係入面整緊十字繡?"(hw)
"佢係咪係入面食緊food?"(據聞佢f.1既時候會)
仲有好多好多
最後
打鐘既時候佢企左係門口
對住老師笑......
wakaka
佢都得嫁喇
第2日(星期五)
pe教籃球= =
最憎!!!
人地班唔係ms.ng教就打排球
我地就籃球先
唉...慘- -"
我完全唔識打lo(係唔知用隻手邊度打xd)
x佢
Grace打得好型呀!!
仲成日做示範~
Jamie仲比佢電死......-口-
但係學走籃個時
個老師過黎睇
佢話我打得幾好lo
跟住仲問Grace,我,鰻魚咩grade
我地3個一齊答:B grade xdd
佢就叫我地出年一齊lo= =
跟住過左一陣
佢就問我地係咪排球既
我地3個又一齊話:係!
hahaha
仲唔死!xdd
佢就話:咁好喇!我唔會"叫人牆腳"!
跟住chin堂考成語
呀邊個邊個(公敵)佢未返黎喎!!
個老師就叫我地等埋佢,溫住先
我地全班都以為佢又去左toilet tim!!xdd
個老師仲落左去搵佢
點知
原來佢自己去左sick room lo
打籃球個時整親= =
全班都唔知xdd
個老師最尾仲鬧佢做咩唔通知聲haha
小息之後就係sci堂
今日做實驗玩蟲呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cool~~=]
好想睇下佢地點死(好變態xd)
我地組條蟲超勁呀
佢又咬穿個網
又係咁向上爬
跟住仲差d食埋soda lime呀!!!!!!
soda lime=一食即死,有毒既!
佢做咩唔食姐><
跟住好悶呀
就去左其他組睇
嘩!
佢地放曬d蟲出黎呀!!!>w<
跟住係咁搵個夾整佢haha
有一組仲將佢染色!!!!個頭變左紅色(hydrogencarbonate indicator)
好好玩呀!!!~
|