天•ψεε
Tiffany1104
暱稱: 天•ψεε
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
sports day heats
last birthday?
normal first school ...
second day!
year review xd
文章分類
全部 (108)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 108
留言總數: 99
今日人氣: 2
累積人氣: 1795
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 19 日  星期一   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2009 年 10 月 18 日  星期日   晴天


unlucky day 無奈 分類: 未分類

今日超黑仔......

係5分鐘入面爛左2對涼鞋= =

cry......

詳情唔講

同諸風去左睇花嫁

幾好睇喇

但係冇我想像中咁感人

起碼我冇喊xdd

我聽到勁多人喊lo......><

睇完之後同千去左藝術館@@

係咪好o嘴呢xdd

我地搭個架1號巴士

行行下

熄曬燈

跟住聞到好似著火既味......

但係唔係真係著火@@

搞到要等第架車

遲左好多先到

剩係係入面行左10分鐘(就黎關)

但係就行左2個展覽廳>w<

跟住就同佢地行sogo

好耐冇shopping lu<~my favourite xdd><

跟住9:00pm先返到屋企

 

今日真係好黑仔......

累了

真的累了



2009 年 10 月 17 日  星期六   晴天


2009-10-17 分類: 未分類

哩個禮拜點解過得咁快既?xd

又到星期六lu~

聽日星期日

即係爹d已經離開香港成1個禮拜

不過其實好似感覺唔到d咩......= =

哩個星期有開心有唔開心

不過條式應該係:

happy>sad=happy xd

有一晚我喊lo

痴痴地嫁@@

可能埋係心入面既不快太耐冇發洩過掛......

仲有因為某d野喇xd

係學校既時間全部都係開心+好開心=]

因為2B班成日爆笑呀@@

例如1)dear programme既時候....

講chinlish(china english囧)

"please bumped you head carefully"

"If you are stolen,please call police"

仲有好多句>w<

本來都唔係大笑

但係Grace唔知係咪傻左xd

係咁笑笑笑

搞到我又笑笑笑><

2)上L.S個時玩role play

Grace係咁串呀邊個邊個!!>w<

勁呀!!!~~

搞到呀邊個邊個大發皮氣xdd

3)就係我地全班既公敵呢!

佢有2日勁搞笑呀!!!!!!!!!!!!!!

咁呢最尾一堂係maths

上上下堂佢就去左toilet

跟住超耐都唔返@@

班長去搵佢

佢話佢肚痛= =

我地全班就係度討論喇!!

"佢係咪係入面整緊十字繡?"(hw)

"佢係咪係入面食緊food?"(據聞佢f.1既時候會)

仲有好多好多

最後

打鐘既時候佢企左係門口

對住老師笑......

wakaka

佢都得嫁喇

第2日(星期五)

pe教籃球= =

最憎!!!

人地班唔係ms.ng教就打排球

我地就籃球先

唉...慘- -"

我完全唔識打lo(係唔知用隻手邊度打xd)

x佢

Grace打得好型呀!!

仲成日做示範~

Jamie仲比佢電死......-口-

但係學走籃個時

個老師過黎睇

佢話我打得幾好lo

跟住仲問Grace,我,鰻魚咩grade

我地3個一齊答:B grade xdd

佢就叫我地出年一齊lo= =

跟住過左一陣

佢就問我地係咪排球既

我地3個又一齊話:係!

hahaha

仲唔死!xdd

佢就話:咁好喇!我唔會"叫人牆腳"!

跟住chin堂考成語

呀邊個邊個(公敵)佢未返黎喎!!

個老師就叫我地等埋佢,溫住先

我地全班都以為佢又去左toilet tim!!xdd

個老師仲落左去搵佢

點知

原來佢自己去左sick room lo

打籃球個時整親= =

全班都唔知xdd

個老師最尾仲鬧佢做咩唔通知聲haha

小息之後就係sci堂

今日做實驗玩蟲呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

cool~~=]

好想睇下佢地點死(好變態xd)

我地組條蟲超勁呀

佢又咬穿個網

又係咁向上爬

跟住仲差d食埋soda lime呀!!!!!!

soda lime=一食即死,有毒既!

佢做咩唔食姐><

跟住好悶呀

就去左其他組睇

嘩!

佢地放曬d蟲出黎呀!!!>w<

跟住係咁搵個夾整佢haha

有一組仲將佢染色!!!!個頭變左紅色(hydrogencarbonate indicator)

好好玩呀!!!~

 

 

 

 



2009 年 10 月 12 日  星期一   晴天


9/10/09-12/10/09 分類: 未分類

我發覺我好多日都冇用電腦所以update唔到個blog= =

講番以前個d喇!

9/10/09

sports day final

我地V team約左一齊食lunch呀@@

去左KFC~

跟住一齊去運動場

講完

haha!緊係冇咁少喇xd

我自己就講完

但係仲有house呀!

我地Lai House今年又champion喇!!=]

冇計~我地太勁xdd

Gigi

真係睇唔出你喎......><

4個字!

甘拜下風!!!~xd

 

10/10/09

今日一早起身

要去練波~

8:31am入到地鐵

等極都唔關門......- -"

緊住係咁聽到:「由於荃灣線列車受故障,等2分鐘......」

咁就等喇

點知去到旺角

又黎:「由於油麻地列車受故障,等8分鐘......」

但係完全唔只8分鐘囉......= =

等左勁勁勁耐

足足企左係地鐵入面等成30分鐘

先正常返......

去到天后已經9:30am

真係黑仔......><

不過有樣野又開心番

就係同媽咪去左high tea xd

其實唔算high喇@@

行左一陣先決定去Macafe

食左個榛子蛋糕+一杯mocha

正~~

本來我係飲雙重朱古力嫁

但係唔好味

就同媽咪交換@@

最尾食唔飽

就叫多左個美式朱古力餅喇!!!

$13~我最鍾意食哩嫁!!!=]

正正方方,上面有好多糖霜~^^

 

11/10/09

今日同平時既星期日一樣

返完教會就去食野

但係唯一一樣野唔同

就係我爹啲今日飛喇

其實唔係飛xd係搭火車姐

佢去北京大約3個星期喎

仲未肯定邊日返= =

但係佢話會係我生日之前返黎慶祝

跟住成日留左係屋企做功課- -"

中史論說題...............

救命呀!!!

用左3粒鐘

終於做曬喇......

 

12/10/09

返學個時落雨

鰻魚就話:「唉!今日放學實做fitness喇!!」

緊住我同Jamie就話佢

你點知放學會落雨姐,達地可能乾左呢!

希望在......今天呀!!xd

放學個時

真係冇落雨

達地仲乾添

好野!!

希望在今天呀!!!=]

 



2009 年 10 月 8 日  星期四   晴天


Grace.大笑 開心 分類: 未分類

今日要返學lu

中文堂

笑死xddd

Grace好搞笑呀

應該咁講

唔係好搞笑

係成日引我笑@@

我搵到同道中人喇!!!

(一樣咁鍾意大笑xdd)

唔洗比方話我xdd

中文教比喻

攞左好多野黎講

有天鵝

有唔知係日出/日落

有水果

講天鵝個時

全級既公敵(唔知係咪全級@@)話:

可唔可以話天鵝個嘴好似鴨個嘴?

講完之後

我同Grace大笑

wakaka^^

真係笑死我喇!!

跟住係唔知日出/日落

再一次

佢話:我覺得個太陽好似咸蛋黃!

hahahaha

你講曬喇xdd

我就同Grace講:你唔好話個太陽好似月亮(滿月)?!

跟住就係水果喇

為左哩個題目

我地幫佢(公敵)出左個IQ題

仲做埋佢個花名添!!!xdd

IQ題:佢(公敵)猜一種水果

答案:紅毛丹

唔係同過佢同班就應該唔知喇!!

因為

佢既喜好(廦好)係......."蚊"毛!!!!!!!!!!(變態嫁!!!= =)

笑到我即刻要戴口罩xdd

放左學之後就去左香格里拉

因為我表姐擺酒呀>w<

11:00先完......好眼訓呀- -"

遲d post相~

 

好鍾意同Grace坐呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=]

唔好調走我地呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!><