今日又係開心既一日~
12:30pm同Grace,Jamie,鰻魚同埋Gigi
Humanism第一次去玩!!!!!!!!(校外)
去左西九龍中心>w<
第一站緊係去食壽司buffet
食到1:30pm-v-
我食左11碟呀好似xdd
我地(除左Grace)特登唔食早餐黎食嫁xd
好味道!!
第二站就係影貼紙相
緊係要為我地humanism去玩作留念喇!!!!!!
相遲d post去facebook
4:00pm第3站......冒險樂園!!!!!!!!
星期一先去完
今日又去lu!!!
$100/100個coins
每人20個@@
我同jamie,鰻魚玩到咁上下(我得番14個)
就緊係去擲彩虹喇!!!!!!!
即係又去倒$$落海xd
haha
今次到我好lucky喇!!!!!!!!!!!
雖然冇Jamie上次咁勁第二下就綠獎
但係我一共贏左4個黃,1個紅獎呀!!!!!!!!!!!
超開心呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我未試過擲中唔係紅...........
用14個黎嬴
值唔值呢?
我勁唔勁??xdd
第4站就行蘋果
不過好快就走lu
因為我要去學跳舞...........= =
唔緊要
今日已經好夠候喇!!!!!!!!!
仲有2日,去邊度玩好呢??=]
|