天•ψεε
Tiffany1104
暱稱: 天•ψεε
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
sports day heats
last birthday?
normal first school ...
second day!
year review xd
文章分類
全部 (108)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 108
留言總數: 99
今日人氣: 1
累積人氣: 1783
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 21 日  星期一   晴天


Christmas hurray! 感動 分類: 未分類

今日christmas party喇!!!!!!!!!!!!!

記得開學個時

我仲同Grace一齊期待緊

點知而家咁快就到喇!!!

一返去寫埋d聖誕卡......

sorry呀V-team

冇寫到比你地......><

係哩度同你地講返聲:

「Merry Christmas to V-team!=]」

sing-con final

今年我地有螢光棒呀!

好正呀~

抽獎差d中我呀......

2B25抽中校長特別禮物呀

我24呀......

仲要係一大盒chocolate......=[

聖誕唔該搵人送chocolate比我=]

多謝xdd~

返班開party

好開心呀

我地第5組差1分就同第3組打和嫁喇xd

不過唔緊要喇!

just for fun @@

完左之後影左張humanism大合照~=]

鰻魚話要去西九食壽司

但係jamie反對= =

最後決定去朗豪坊......

尋日先去完

今日又去......- -"

3:00pm散band

我返左屋企hea一陣就返小學lu!!

最鍾意同方,千打排球!!!!!!!!>w<

呀xxx打波真係笑死我.......xd

6:00pm個時去左飲奶荼

但係我飲熱榛果可可~

暖笠笠好正呀>w<

返去繼續打

有d似上年既影子

唔同既係

多左2個影xd

7:30pm就閃

陪方上左大眾逛逛

今日真係好開心呀!!!!!!!!!!

唔知出年,後年,大後年........

仲有冇機會重溫哩個回憶呢??

 

 



2009 年 12 月 20 日  星期日   寒冷


Dance into Christmas 愉快 分類: 未分類

今日行程好緊密:

1:30pm做節(第一次唔係dinner)

去左飲茶~

4:30pm千屋企

幫手入cookies~

6:00pm朗豪坊

要買humanism交換禮物同Grace生日禮物~

我地仲去左影貼紙相xd~

7:00pm飛的去尖沙咀

本來搭巴士去埋食野先入場嫁

但係時間太遲又堵車.......

7:30pm開場喇!!!!

我同千同埋一齊學ballet個d人去睇胡桃夾子!!!!!

好好睇呀!!!

好有christmas feel xd

我想寫願望係聖誕樹嫁

但係最後都冇寫到......

10:30pm食dinner

帶左千去食豬頸內芝士汁撈麵~

我地搵左成半個鐘先到.......><

haha!我冇介紹錯!真係好好好好好味呀!>w<

11:30pm左右先返到......

好似唔記得左聽日要返學......xd

 

聖誕節就到喇!

今年既聖誕願望係咩呢??



2009 年 12 月 19 日  星期六   寒冷


唱K 開心 分類: 未分類

今朝冇去練波............

因為有d唔舒服(尋晚凍親><)...........

學完琴之後

就陪daddy去shopping.......(唔係我呀!!xd)

跟住我呀媽無意中發現一對boot

跟住就問我要唔要???

今次唔係我主動話要買嫁!!!

haha

$180超平

又係黑色

不過係中boot

我唸d boots真係要排隊著lu~xdd

跟住就去左mega box!

媽咪要去飲

8:15pm我同daddy就去左......

CEO唱k!!!!!!!!!!!!!!!!!!

好耐冇唱喇!!!@@

又食buffet

結果2:15am先走><

好似係最夜既一次xd

 

 



2009 年 12 月 18 日  星期五   寒冷


峰迴路轉.失而復得 感動 分類: 未分類

今日係christmas前最後一日上堂喇!!!

我地每上完一堂都同老師講merry christmas

星期五真係好開心xd

今日學校小息既時候......

有announcement呀!!!!

係關於christmas party嫁!!!

聽完之前開心到想喊呀!!!!!!!!!!!!!!!!

佢話校長比我地著便服呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

因為christmas party係想我地開心咁玩喎

加上好多人投訴haha

都算你好返次喇xd

但係都係唔比著boots......

算喇!

有得著已經心滿意足了......=]

放左學陪jamie去買聖誕卡

最尾都係冇買到......= =

跟住就去補習

完左之後就去上環同媽咪食dinner(佢公司包左)

食到8:30pm就出發喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

估唔估到去邊呢??

你聽完一定O 左xd

答案就係去電車night遊喇!!!!!!!!!!!!

hahahaha!!

唔係普通既電車黎嫁!!

係全港得2架@@

留上係有d開逢嫁xd

第一次坐咋!!!

勁正呀!!!!!!!

不過就太凍......

我仲著住校服tim-v-

因為冇唸過無喇喇媽咪問我去唔去........

由上環坐去銅鑼灣st paul

跟住就回頭lu

真係超好玩呀!!!!!!!!!!!

相遲d去facebook睇=]



2009 年 12 月 15 日  星期二   晴天


The show 滿足 分類: 未分類

話咁快就星期二lu~

倒數6日就係christmas party喇!!!!!!!!!!!!

好期待呀!!!>w<

跟住就放假+玩幾日xd

跟住考試......= =

跟住又溫書

跟住又考試

跟住就放暑假???????????

點解我覺得咁快就讀完F.2嫁..........-v-

太快喇

I wish this moment was ours to own it

 

今日音樂堂終於show time!!!!!!!!!

My love

我地表演得超好呀@@

緊係喇!上個星期日去左Grace 屋企係咁練喎>w<

連d同學都跟住我地搖呀xdd

enjoy our show~

long live humanism!!xd

仲有呀

今日派左之前photo-taking d 相呀!!

wakaka~

好搞笑xdd

Love F.2

開始enjoy F.2既生活