今日係christmas前最後一日上堂喇!!!
我地每上完一堂都同老師講merry christmas
星期五真係好開心xd
今日學校小息既時候......
有announcement呀!!!!
係關於christmas party嫁!!!
聽完之前開心到想喊呀!!!!!!!!!!!!!!!!
佢話校長比我地著便服呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
因為christmas party係想我地開心咁玩喎
加上好多人投訴haha
都算你好返次喇xd
但係都係唔比著boots......
算喇!
有得著已經心滿意足了......=]
放左學陪jamie去買聖誕卡
最尾都係冇買到......= =
跟住就去補習
完左之後就去上環同媽咪食dinner(佢公司包左)
食到8:30pm就出發喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
估唔估到去邊呢??
你聽完一定O 左xd
答案就係去電車night遊喇!!!!!!!!!!!!
hahahaha!!
唔係普通既電車黎嫁!!
係全港得2架@@
留上係有d開逢嫁xd
第一次坐咋!!!
勁正呀!!!!!!!
不過就太凍......
我仲著住校服tim-v-
因為冇唸過無喇喇媽咪問我去唔去........
由上環坐去銅鑼灣st paul
跟住就回頭lu
真係超好玩呀!!!!!!!!!!!
相遲d去facebook睇=] |