22/12/09
第一日放假
唔可以咁快溫書嫁xd
同方一齊去左打波~
23/12/09
朝早10:00去左自修室同方溫書......
去左mcdonald食蝦堡xd
跟住又去打波lu~
hahaha!
今日有友誼賽呀!!!
好好玩-v-
但係好唔奮氣lo
個個咁既高人玩曬喇......= =
24/12/09
11:00am開始又溫書
溫到2:00pm又去打波lo!
聖誕真係正!!差唔多日日都有得打波xd
同孫一齊返
打完之後想去睇戲嫁
new moon!!!!!!!!!avatar!!!!!!!!!!!!!!!!
不過......
都冇人同我去睇- -"
著咁靚又點......
都冇人約-v-
25/12/09
今日係聖誕節呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=]
等咁耐都係等哩日咋xd
因為我最鍾意聖誕嫁!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!>w<
12:00pm先起身
跟住1:30pm去食lunch
正~
但係之後既行程......
唉
本來又話去element行街
但係最尾
我就一個人係車入面等我呀爸同細佬......
拍架車係city golf
跟住個個吳天逸就話想打golf
頂佢= =
平時又唔見你講嫁喎
係都唔想我地去行街
..............
如果我係車度由4:00等到5:00......
好悶呀
係度同人sms
hehe
7:00pm去食聖誕大餐
yeah!
我食羊架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好味呀!!!!!!!!!!!!!!
不過年年都有得食buffet
今年就......= =
好似平淡左d><
唔緊要
已經好開心xd
因為......................&唔洗溫書!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!>w<
26/12/09
今日又12:00先起身
又溫書......
加油呀吳天兒!!!!!!!!!!!!!!!!!
就黎死.............
跟住去學琴
學完之後又返黎溫溫溫
5:00pm閃人
haha
同一家人同埋賢仔哥哥一家人
去左新世紀red box唱k
唱到10:00pm
red box真係唔夠ceo好
d野食又少= =
又冇得唱天光(比多d$$)= =
我地7個人
間房又勁細(冇電腦,冇toilet)
雖然唔係第一次黎
但係第二次竟然同第一次間房一樣大(第一次4個人)...........
唱完之後
係大堂玩個個影相野
haha
好搞笑嫁
佢仲print左比我地
我地影左3張呀xd
boxing day都幾好~
27/12/09
今日一早8:40am起身
9:00am同方同吳天逸去左食早餐@@
9:30am去左自修室又溫溫溫
12:30pm閃去同daddy,媽咪佢地食lunch
3:00pm返到屋企又溫埋個4頁
4:00pm yeah!!我KO左中史喇!xd
溫左4日喇
我真係想死
都唔明點解個鰻魚咁愛中史
可能係愛靳sir掛xdd
咁快又星期一喇!!
唉.......
繼續溫溫溫.........
|