天•ψεε
Tiffany1104
暱稱: 天•ψεε
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
sports day heats
last birthday?
normal first school ...
second day!
year review xd
文章分類
全部 (108)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 108
留言總數: 99
今日人氣: 0
累積人氣: 1791
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 30 日  星期三   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2009 年 12 月 29 日  星期二   晴天


29/12/09 無奈 分類: 未分類

倒數3日......

今日溫完ENG

學完古箏就去左打波

打得1個鐘

竟然可以係比賽既時候

輪左足足成2個幾round

都冇接過一球= =

剩係開過波......

再係咁今年女仔就冇望喇!!!!!!!!!!!!!!!!!



2009 年 12 月 28 日  星期一   晴天


2009-12-28 愉快 分類: 未分類

haha!

勁開心呀有得用電腦

因為今日溫sci剩係用左2個幾鐘咋xd

但係就唔係太深入咁溫><

 

今朝8:25起身(又咁早喇= =)

9:30am開場係百老匯

睇Avatar!!!!!!!!!!

之前一路都搵唔到人同我睇嫁

好彩而家方同孫都去姐~=]

ok喇~

如果唔係咁早既話應該會更好($$既問題)

方仲訓著左......= =

都唔係好多3D咋

有冇搞錯

昆左我$70........><

跟住去左食KFC

跟住就去左圖書館又溫溫溫

但係自修室full曬= =

我地要去兒童個度先有位

溫得個一個鐘就閃lu(奸笑中...)

跟住又去打波lu

今日都唔係咁好玩咋

好冇mood xd

唔想開波

但係好想殺波

好想打人xd

好想殺落你度!!!!!

 

 



2009 年 12 月 27 日  星期日   晴天


christmas溫溫溫...... 呆滯 分類: 未分類

22/12/09

第一日放假

唔可以咁快溫書嫁xd

同方一齊去左打波~

 

23/12/09

朝早10:00去左自修室同方溫書......

去左mcdonald食蝦堡xd

跟住又去打波lu~

hahaha!

今日有友誼賽呀!!!

好好玩-v-

但係好唔奮氣lo

個個咁既高人玩曬喇......= =

 

24/12/09

11:00am開始又溫書

溫到2:00pm又去打波lo!

聖誕真係正!!差唔多日日都有得打波xd

同孫一齊返

打完之後想去睇戲嫁

new moon!!!!!!!!!avatar!!!!!!!!!!!!!!!!

不過......

都冇人同我去睇- -"

著咁靚又點......

都冇人約-v-

 

25/12/09

今日係聖誕節呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=]

等咁耐都係等哩日咋xd

因為我最鍾意聖誕嫁!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!>w<

12:00pm先起身

跟住1:30pm去食lunch

正~

但係之後既行程......

本來又話去element行街

但係最尾

我就一個人係車入面等我呀爸同細佬......

拍架車係city golf

跟住個個吳天逸就話想打golf

頂佢= =

平時又唔見你講嫁喎

係都唔想我地去行街

..............

如果我係車度由4:00等到5:00......

好悶呀

係度同人sms

hehe

7:00pm去食聖誕大餐

yeah!

我食羊架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

好味呀!!!!!!!!!!!!!!

不過年年都有得食buffet

今年就......= =

好似平淡左d><

唔緊要

已經好開心xd

因為......................&唔洗溫書!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!>w<

 

26/12/09

今日又12:00先起身

又溫書......

加油呀吳天兒!!!!!!!!!!!!!!!!!

就黎死.............

跟住去學琴

學完之後又返黎溫溫溫

5:00pm閃人

haha

同一家人同埋賢仔哥哥一家人

去左新世紀red box唱k

唱到10:00pm

red box真係唔夠ceo好

d野食又少= =

又冇得唱天光(比多d$$)= =

我地7個人

間房又勁細(冇電腦,冇toilet)

雖然唔係第一次黎

但係第二次竟然同第一次間房一樣大(第一次4個人)...........

唱完之後

係大堂玩個個影相野

haha

好搞笑嫁

佢仲print左比我地

我地影左3張呀xd

boxing day都幾好~

 

27/12/09

今日一早8:40am起身

9:00am同方同吳天逸去左食早餐@@

9:30am去左自修室又溫溫溫

12:30pm閃去同daddy,媽咪佢地食lunch

3:00pm返到屋企又溫埋個4頁

4:00pm yeah!!我KO左中史喇!xd

溫左4日喇

我真係想死

都唔明點解個鰻魚咁愛中史

可能係愛靳sir掛xdd

 

咁快又星期一喇!!

唉.......

繼續溫溫溫.........

 



2009 年 12 月 23 日  星期三   晴天


我想心想事成 疲倦 分類: 未分類

今日好開心呀

朝早10:00就去左圖書館同方溫書......= =

去左mcdonald食lunch~=]

跟住2:00pm就上去打波lu~

今日有友誼賽呀!!!!!!!!!!!!

不過

我覺得我今日係打得最差既一日...........

好樣衰呀

又唔夠人地個小學高><

變態嫁咩!!!!!!!!!!

心不在焉嗎?

還是甚麼?

5:00pm完左

就同千飛去ballet

其實係同一座野

只不過係10樓xd

勁累呀

但係下2個星期都冇得返呀(假期)

點算?????

1月30就要考..........= =