今日學校早放
因為prize giving day呀!
聽日又唔洗返學
一於跟埋呀媽(公司)去澳門!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
返到屋企換完衫
1:20pm就同媽咪去colour食lunch喇!
正式出發!!!!!!!!!!!!!!=]
跟住就係中港澳碼頭搭3:30pm班船
去左澳門4:30pm!
好正呀!全程訓覺xdd
今次我地住個間酒店係Grand Hyatt
其實今次係我第2次去澳門xdd
上年又係咁岩去旅行,第2日放假
咁出呀媽又跟公司去澳門xdd
haha!
我想離開香港好好咁玩番一餐呀>w<
check in完就返房
wo~~~~~~~~好大好靚呀!!
宥客廳,飯廳仲有間開既一間睡房呀~
跟住就去媽咪個annual dinner
有官恩娜同崔建邦做MC呀!!=]
官恩娜仲有唱歌@@
食到10:30pm
唸住出去同佢地影相
點知
佢地一落台
勁多人擁埋去
最後佢地衝左入後台
不歡而散lu~
11:00pm訓到9:00am
好正呀!!!~
食完個價值$190既早餐之後
就check out去逛澳門喇!!!!!!!!!!!!!!
第一站就係大三巴(其實得1站= =)
係斜路底行上去......
搵番上年食個間豬扒飽同埋飲奶茶
澳門特色緊係要再食喇!!!!!!!!!!!!!xdd
跟住就去左一間鞋店
買左1對呀!!haha!!
終於上到去喇!!!!!!!!!!!
但係有個auntie話要去toilet先
於是我同媽咪就去等佢
等個時
我地發現左d野呀!!!
有1塊鏡倒影左大三巴成坐野
而且仲好得意嫁!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好似成幅畫咁!!
買左d"手信"就搭2:45pm班船返香港喇!!!
今次去玩竟然有意外收獲@@
仲有可以忘記左香港d野真係very good呀!!!!!!!!!>w<
所有相已經upload左係facebook!=]
|