天•ψεε
Tiffany1104
暱稱: 天•ψεε
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
sports day heats
last birthday?
normal first school ...
second day!
year review xd
文章分類
全部 (108)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 108
留言總數: 99
今日人氣: 1
累積人氣: 1788
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 12 日  星期六   晴天


2009-12-12 開心 分類: 未分類

今日好精彩呀

朝早8:00am就起身

9:30pm岩岩趕到比賽個度

勁難搵lo

仲要係筲箕灣......

我第19個

上半場有24個

全場49個

成場係咁咳lo......

跟住把聲未開......

但係我冇等拎成績就走左lu

因為吳天逸要見家長呀

最衰都係佢!!!!!!!

搞到我而家好想睇成績呀!!!!!!!!!

但係要等到1月5號唔知點先拎到......= =

返到小學

撞到Miss Tang同譚Sir

嘩!嚇死我喇!!!!!!!!!

仲有.......

超想打吳天逸呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Band2??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

死人5T逸(而家6T)

都話近諸者且,近墨者黑嫁喇!

邊個叫你差1名就趺出精英班姐

我真係唔識你lo

唔好叫我做你家姐

你派左間差學校

係外國見喇!

跟住就同表妹一齊食mcdonald@@

等左好耐終於有得食喇!(之前要養聲= =)

蝦堡.....我黎喇xdd

學完琴3:00pm

就同媽咪去左element

換飛睇"7天愛上你"

唔錯~=]

5:30pm跟住就行左陣街

haha!購物狂xdd

6:30pm就走喇!!

去左尖沙咀食炭燒豬頸肉芝士汁撈麵

第3次食仲係咁正嫁!!!!!!!!!>w<

真係好好好好好味呀!!!!!!!!!!!!!!!!!

有機會一定要再去-v-

 

 



2009 年 12 月 10 日  星期四   晴天


No boots,no winter!! 滿足 分類: 未分類

星期日打完比賽就同媽咪行街>w<

正呀!!~xd

買左條冬天褲+boots!!!!!!!!!!!!

對boots係個個人係咁sell(有半價@@)

跟住屋企又冇個隻色(銀色)

先會買xdd

真係好開心呀!!!

星期一

出地鐵站行返屋企既時候

發現到一間shop呀!!!!!!!!!!!!!!!!

成間都係boots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

跟住就call媽咪

冇唸過佢會話:

「哦!咁我一陣返度黎同你去睇喇!」

嘩!!!!

原來哩間係尋日先開......

試左幾對

跟住就買左1對喇!!!!!!!!!!!!!!!

今次係啡色(今年目標xd)

hahaha!~

$250咋!!!!!!!!!!!!!!真係超底呀xdd

仲要佢話買第2對有9折......

我緊係想買喇= =

但係......我呀媽話:「如果尋日冇買個對($4百幾)就會買多對......」

唔緊要喇!!!!!!!!!=]

今年冬天,今個christmas

已經滿足

I love BOOTS!!!!!!!!!!!!

No boots,no winter!!!!!xd



2009 年 12 月 6 日  星期日   晴天


BPS ACE! 感動 分類: 未分類

今日就係一直期待既日子喇!!!!!!!!!!!!!!!!

第一場B grade學界比賽

好精彩呀!

我地打3:00pm

方打2:00pm呀!!

haha!

仲有同一個地方

真係有緣呀xd

我仲發現左d野呀

真係我地個副教練原來同方個教練係fd黎嫁

佢上次仲黎我學校幫手呀xdd

原來係世交xdd

第1場25:14

第2場25:17

我,Grace,鰻魚同埋Zoe做後備

但係都好好好緊張呀!!!!!!=]

教練仲問我地有冇信心頂佢地個位......

下次我一定會答:「有」!!!!!!!!

今場係我地第一次既勝利

希望仲有好多好多次

仲有入埋決賽爭冠軍!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BPS ACE!



2009 年 12 月 3 日  星期四   晴天


澳門2日1夜遊 開心 分類: 未分類

今日學校早放

因為prize giving day呀!

聽日又唔洗返學

一於跟埋呀媽(公司)去澳門!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

返到屋企換完衫

1:20pm就同媽咪去colour食lunch喇!

正式出發!!!!!!!!!!!!!!=]

跟住就係中港澳碼頭搭3:30pm班船

去左澳門4:30pm!

好正呀!全程訓覺xdd

今次我地住個間酒店係Grand Hyatt

其實今次係我第2次去澳門xdd

上年又係咁岩去旅行,第2日放假

咁出呀媽又跟公司去澳門xdd

haha!

我想離開香港好好咁玩番一餐呀>w<

check in完就返房

wo~~~~~~~~好大好靚呀!!

宥客廳,飯廳仲有間開既一間睡房呀~

跟住就去媽咪個annual dinner

有官恩娜同崔建邦做MC呀!!=]

官恩娜仲有唱歌@@

食到10:30pm

唸住出去同佢地影相

點知

佢地一落台

勁多人擁埋去

最後佢地衝左入後台

不歡而散lu~

11:00pm訓到9:00am

好正呀!!!~

食完個價值$190既早餐之後

就check out去逛澳門喇!!!!!!!!!!!!!!

第一站就係大三巴(其實得1站= =)

係斜路底行上去......

搵番上年食個間豬扒飽同埋飲奶茶

澳門特色緊係要再食喇!!!!!!!!!!!!!xdd

跟住就去左一間鞋店

買左1對呀!!haha!!

終於上到去喇!!!!!!!!!!!

但係有個auntie話要去toilet先

於是我同媽咪就去等佢

等個時

我地發現左d野呀!!!

有1塊鏡倒影左大三巴成坐野

而且仲好得意嫁!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

好似成幅畫咁!!

買左d"手信"就搭2:45pm班船返香港喇!!!

今次去玩竟然有意外收獲@@

仲有可以忘記左香港d野真係very good呀!!!!!!!!!>w<

所有相已經upload左係facebook!=]

 



2009 年 12 月 2 日  星期三   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼: