天•ψεε
Tiffany1104
暱稱: 天•ψεε
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
sports day heats
last birthday?
normal first school ...
second day!
year review xd
文章分類
全部 (108)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 108
留言總數: 99
今日人氣: 0
累積人氣: 1785
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 2 日  星期三   晴天


2009-12-02 熱情 分類: 未分類

今日英文朗誦比賽呀!!!!!!!!

可以話係中學既第一次

(上年係二人對話)

10:40am培正中學

返左學校先去

因為今日pe堂跑9分鐘呀!!!!!!!

勁累lo= =

跟住我地就早退

搭地鐵去佐敦

跟住仲要行...........- -"

上培正條斜路先攞命.........

我第60個(全場64)

個結果ok喇

83分......

第3個個86

第2:87

第1:88

lunch仲有10分鐘完先返到學校

即刻落court~>w<

上左3堂就放學lu

正~

好野!聽日又早放喇!!!!!!!!!!!!!!

同媽咪去澳門呀@@

各位fans,唔洗掛住我喇xd

因為

我星期五就返

hahahaha

 



心灰意冷 無奈 分類: 未分類

原來一路都係空歡喜一場

係我一廂情願咁以為好多野都會好順利..........

我地B grade比賽

唔係紅館打呀

係第2個黎嫁........

"紅磡街市"lo............

打3:00pm

仲有一件事令我更加心灰了



2009 年 11 月 27 日  星期五   晴天


2009-11-27 分類: 未分類

今日收到一個驚訝既消息呀!!!!!!!!!!!!!!!!

都唔知係驚定係喜........

我地原來星期日b grade既排球比賽

因為有d事而要改期

尋日先傾改邊日好

今日就有消息喇!!!!!!!!!!!!!!!!

6/12/09(日)

2:15pm

紅磡體育館

嘩嘩嘩!!!!!!!!!!!!!!!!!

紅館????????????

我地BPS真係好堅呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!xdd

竟然可以係紅館比賽??????????

真係此生無憾!!!!!!!!!死而後矣呀!!!!!!!!!!!!!!!!>w<

但係.................................

個日撞左d野喎.....................

同一日

同一時間

仲要係同一地方..............

點算??????????????????????????????????

唔係掛...................-v-

 

 



2009 年 11 月 26 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:ys5ab1 )


2009 年 11 月 25 日  星期三   晴天


21/11/09-25/11/09 開心 分類: 未分類

真係超耐冇用電腦喇(真真正正咁用xdd)

起碼4日.......

最衰都係個UT累事!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

好憎呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!今年冇喇喇整咩UT呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!><

講返哩幾日先

星期六朝早11:00am就返學校

因為留左L.S.野呀.........

跟住就同Grace去左中央溫書

愈溫愈眼訓.......死喇去!!!

2:30-5:30pm排球

以為會好開心喇

點知

又係要睇人面色

狂比人鬧呀=[

未試過愈打愈驚- -"

夜晚屋企又開party(媽咪d fd)

食大閘蟹呀

勁好味>w<

仲有個芒果cheesecake呀!!!!!!!!!!!=]

簡直係人間極品xd

星期一本來唔知放學打唔打排球好

始終驚左佢........= =

同埋要溫書呀

不過最後都係返左

因為29/11就打學界喇!!!!!~

完左係changing room karen冇喇喇大嗌呀!!!!!!!!!!!!!

有曱甴呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我個時同Grace洗緊手

跟住karen叫先發現到咋!!!!!!!!!!!!!!

佢係地下d水度呀!!!!!!!!!!!!!

勁恐怖(好大隻)

全部人(唔知係咪全部)都係咁尖叫

最尾個隻野比人KO左

佢好慘呀

又比Janet射水

又比Karen噴止汗劑(支野係我嫁........比佢地係咁用=[)

最後比曉文用鞋打佢

星期二好開心

學校影相呀

haha!

humanism都有影Q 版相呀!!!=]

我同Jamie隻手比鰻魚畫左圖案-花(宮心計xd)

遲d派左先post喇

放學好趕返屋企

要學古箏呀><

竟然撞到呀邊個邊個

剩係見到個背影xd

但係佢話見到我><

haha~

星期三(今日)

至今派左5份卷= =

全部都比預期差........

好多都係hea做呀........

普通話仲要fail..........

差1分先合格呀!!!!!!!!!!!!!!!!

激死我喇!!!!!好想撕左分卷佢呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我要發洩><

不過今個星期六日就可以狂玩喇!!!!!!!!!!!!!

yes!!!~

唱k,睇戲,瘋狂shopping,打bowling

正呀!!!!!!!~xd

希望會好開心好開心~@@