真係超耐冇用電腦喇(真真正正咁用xdd)
起碼4日.......
最衰都係個UT累事!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好憎呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!今年冇喇喇整咩UT呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!><
講返哩幾日先
星期六朝早11:00am就返學校
因為留左L.S.野呀.........
跟住就同Grace去左中央溫書
愈溫愈眼訓.......死喇去!!!
2:30-5:30pm排球
以為會好開心喇
點知
又係要睇人面色
狂比人鬧呀=[
未試過愈打愈驚- -"
夜晚屋企又開party(媽咪d fd)
食大閘蟹呀
勁好味>w<
仲有個芒果cheesecake呀!!!!!!!!!!!=]
簡直係人間極品xd
星期一本來唔知放學打唔打排球好
始終驚左佢........= =
同埋要溫書呀
不過最後都係返左
因為29/11就打學界喇!!!!!~
完左係changing room karen冇喇喇大嗌呀!!!!!!!!!!!!!
有曱甴呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我個時同Grace洗緊手
跟住karen叫先發現到咋!!!!!!!!!!!!!!
佢係地下d水度呀!!!!!!!!!!!!!
勁恐怖(好大隻)
全部人(唔知係咪全部)都係咁尖叫
最尾個隻野比人KO左
佢好慘呀
又比Janet射水
又比Karen噴止汗劑(支野係我嫁........比佢地係咁用=[)
最後比曉文用鞋打佢
星期二好開心
學校影相呀
haha!
humanism都有影Q 版相呀!!!=]
我同Jamie隻手比鰻魚畫左圖案-花(宮心計xd)
遲d派左先post喇
放學好趕返屋企
要學古箏呀><
竟然撞到呀邊個邊個
剩係見到個背影xd
但係佢話見到我><
haha~
星期三(今日)
至今派左5份卷= =
唉
全部都比預期差........
好多都係hea做呀........
普通話仲要fail..........
差1分先合格呀!!!!!!!!!!!!!!!!
激死我喇!!!!!好想撕左分卷佢呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我要發洩><
不過今個星期六日就可以狂玩喇!!!!!!!!!!!!!
yes!!!~
唱k,睇戲,瘋狂shopping,打bowling
正呀!!!!!!!~xd
希望會好開心好開心~@@
|