天•ψεε
Tiffany1104
暱稱: 天•ψεε
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
sports day heats
last birthday?
normal first school ...
second day!
year review xd
文章分類
全部 (108)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 108
留言總數: 99
今日人氣: 0
累積人氣: 1793
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 1 日  星期四   晴天


國慶-浪漫之最 滿足 分類: 未分類

今日好正呀唔洗返學~

訓到11:00am先起身xd

3:00左右就入到去黃金海岸

因為一陣出海睇演花~>w<

今年係第一次出海睇演花嫁=]

我同吳天逸係個度個"圖書館"hea到5:00

跟住就去左食晚飯喇!!

真係好早......

因為7:00就要開船出去尖沙咀個度

要成最少45mins先到......

7:00pm出發!!!!!!

我地揀左坐上層(遊艇得2層)

好爽呀d海風打埋黎!!~xd

加埋聽住歌

簡直係正呀!!!!~

但係愈坐愈凍><

好悶呀

跟住播到去my heart will go on

咁岩係架遊艇度~~

就係度發白日夢xdd

發發下發到去同鍾意既人一齊最浪漫既野@@(唔好見怪,我好鍾意發白日夢xdd)

排名不分先後

1)睇雪

2)去沙灘(睇星星/漫步xd)

3)出海(好似而家咁haha)

4)玩(ocean park/disneyland......總之係去玩d好刺激既野)

5)溜冰

6)去舞會

7)睇日出/日落

8)樹屋(好似HSM3 xdd)

9)去旅行

暫時得咁多

總之我大過一定要同我鍾意既人做曬以上既野>w<

d演花真係好靚呀

相已經upload左係yahoo blog~@@

回程既時候

我已經超唔舒服,好想嘔

暈船浪呀= =

10:00pm媽咪爹d話去深水埗食糖水.....

好眼訓呀- -"

今日係我有史以黎最開心既國慶

因為有人講左d野比我知&出海睇演花

 

p.s寫哩篇blog真正日期係4/10/09



2009 年 9 月 30 日  星期三   雨天


雨.沒有彩虹 分類: 未分類

今日係便服日呀

今朝一叫就彈起喇xd

緊係喇!

一年一度既公益金便服日喎

haha

lunch唸住去打波嫁

難得著褲嘛唔洗著住個條裙>w<

但係一落到去

達地濕曬

咁我地就掃水

點知

掃左一陣

落雨?!

唉......= =我地就上返去喇

好冇mood呀><

今日上堂同一個人sms

但係我都係覺得自己好煩住人地............

勉強冇...............幸福!

對唔住,要你浪費上堂既時間

以後唔會................

也許,秘密應該永遠封印。

今日唔知點解覺得d雨愈落愈大

彩虹應該唔會出現

就好似我而家既心情



2009 年 9 月 29 日  星期二   雨天


滿足 分類: 未分類

今日返學又落雨喇

平時冇落雨我地都行個條長斜路

但係尋日同今日都落雨所以就搭小巴喇

點知......

今日天公不做美

我地等左好耐都冇小巴......= =

就黎遲到喇

有人提議搭的士

咁多個人一定抵d

點知又搵極都冇的士

最近又係行上去......

返到學校仲有7分鐘就遲到喇!!

今日TL好好玩呀

整海綿cake呀xd

好易整嫁咋

最正都係d朱古力榛子醬呀!!!!!=]

落左勁多xd

跟住個面裝飾得好靚呀xd

遲d post相~

中文堂都好正呀~

Miss Lee 今日教主語、謂語、賓語

佢寫左一句例子係黑板-

我(主)愛(謂)你(賓)

跟住又加左d野

漂亮的我深深地愛不屑的你

haha

全班係度狂笑xd

放學個時我衝返屋企

因為要學野

但係未換衫+未練呀

學完之後

oh my god

冇帶遮呀......

由個度行返去我屋但好彩只係10分鐘以內

但係周圍都係遮

又被人逼住曬- -"

雖然話我好鍾意雨天

但係就係唔鍾意係街哩種感覺

好想有人遮住我

講下咋><

 

係喇!

聽日就係便服日喇!!!!!!!!!^^

yeah!!!

後日仲唔洗返學添!!

正~~



2009 年 9 月 25 日  星期五   晴天


FRIEND FOREVER 分類: 未分類

今日好hea呀

hist堂...訓著左xd

差唔多成班都訓左係張desk度

仲要咁岩校長巡房呀xd

haha

放左學本來同媽咪去行街嫁

但係取消左

於是就同呀茶,toby去Mcdonald食野

食到5:00pm呀!!

跟住就同鰻魚搭地鐵

但係佢就話要去藍田食冷麵(佢屋企係個度)

就要我去

我同佢講話我岩岩先食完野咋!除非你請喇!

估唔到

佢真係請呀!!

不過其實好平嫁咋xd

$1/包

佢比$5我

但係對於佢黎講已經好闊綽嫁喇xdd

佢未請過我食野嫁><

平時銀包都可能冇$10......

多謝曬喇!!~

食完之後

我就唸住係藍田個度搵小巴返旺角

但係搵左好耐都冇呀!!!= =

行左好耐大約20分鐘xd

佢都陪足我全程~

佢係咁叫我回頭是岸,返返去地鐵站搭車算

佢仲話:行咁耐都行到返我屋企lu(佢平時搭小巴返屋企)!

但係我就話:唔得呀!!一定會搵到嫁!未試過點知呢?

最後佢就話佢屋企留下好似有小巴去旺角/有巴士

於是我地就由山低行上去山上面(秀茂坪)

行左成30分鐘

試過撞板(冇路行)

試過兜圈

好似係度探險咁xd

有d想死......- -"

好彩有佢陪我一齊行咋

如果唔係死左都冇人知xd

行緊個時

我問佢:你有冇後悔行上黎呀?

佢話:冇呀!如果減到肥既話!但係如果減唔到肥就有dd喇!!

真係服左佢xd

最後經過千水萬水,攀山越嶺

終於都安全抵達!!!=]

真係要多謝你呀!

有你哩個朋友真好

希望中學既路都有你陪我喇xd~

講到好肉麻咁呀haha

FRIEND FOREVER

 

 



2009 年 9 月 24 日  星期四   晴天


2009-09-24 分類: 未分類

今日返到屋企

散曬= =

前所未有既疲累呀!!!

驚聽日發燒xd

講下今日點解咁赲喇

lunch個時落court打排球

放學本來去seven食野

但係佢地拉左我去打波= =

佢地話我唔去搞到好多人都唔去......

本來唸住打到4:00嫁咋]

佢地又係咁叫我唔好去小學喇

又唔係得一日

下次先去喇

起初都有d動搖

但係因為某d原因我堅持要去!!xd

最後佢地話4:30先比得我走- -"

不過都幾enjoy@@

跳殺成功練到喇xdd

4:30即刻衝落地鐵站

大約5:00返到

yes!仲有1個鐘!!

但係趕到我成隻狗咁......= =

好彩都幾好玩姐@@

不枉我飛過黎咁苦haha

最後吳sir比我地打到6:45pm

好開心呀!!!

跳起殺到一球靚波xd

多得方set得好咋xdd