今日好hea呀
hist堂...訓著左xd
差唔多成班都訓左係張desk度
仲要咁岩校長巡房呀xd
haha
放左學本來同媽咪去行街嫁
但係取消左
於是就同呀茶,toby去Mcdonald食野
食到5:00pm呀!!
跟住就同鰻魚搭地鐵
但係佢就話要去藍田食冷麵(佢屋企係個度)
就要我去
我同佢講話我岩岩先食完野咋!除非你請喇!
估唔到
佢真係請呀!!
不過其實好平嫁咋xd
$1/包
佢比$5我
但係對於佢黎講已經好闊綽嫁喇xdd
佢未請過我食野嫁><
平時銀包都可能冇$10......
多謝曬喇!!~
食完之後
我就唸住係藍田個度搵小巴返旺角
但係搵左好耐都冇呀!!!= =
行左好耐大約20分鐘xd
佢都陪足我全程~
佢係咁叫我回頭是岸,返返去地鐵站搭車算
佢仲話:行咁耐都行到返我屋企lu(佢平時搭小巴返屋企)!
但係我就話:唔得呀!!一定會搵到嫁!未試過點知呢?
最後佢就話佢屋企留下好似有小巴去旺角/有巴士
於是我地就由山低行上去山上面(秀茂坪)
行左成30分鐘
試過撞板(冇路行)
試過兜圈
好似係度探險咁xd
有d想死......- -"
好彩有佢陪我一齊行咋
如果唔係死左都冇人知xd
行緊個時
我問佢:你有冇後悔行上黎呀?
佢話:冇呀!如果減到肥既話!但係如果減唔到肥就有dd喇!!
真係服左佢xd
最後經過千水萬水,攀山越嶺
終於都安全抵達!!!=]
真係要多謝你呀!
有你哩個朋友真好
希望中學既路都有你陪我喇xd~
講到好肉麻咁呀haha
FRIEND FOREVER
|