好似成個星期冇打過qooza
講番哩個星期特別野喇!
由於鰻魚上個星期六練波"咬"柴
25/1/10
我同jamie係咁話一齊搭小巴返學
(條天后斜路長到......= =仲要行勁多樓梯)
但係鰻魚死都唔肯
可能係$既問題......
服左佢= =
26/1/10
鰻魚終於肯搭喇
但係等左勁耐都冇小巴
好彩有巴士......
仲有2,3分鐘就遲到
呼
pe堂教排球呀!!!!!!!!!!!!
等左成個學期喇><
但係鰻魚就........
冇喇喇有個男人同校工落左黎court帶左佢走呀
唔知做咩呢?
原來係佢呀爸送藥酒黎比佢......
最尾個堂music
個個校工黎左我地課室
仲拎左架輪椅呀!!!!!!!!!!
wa!!!!!!!!!!!!!
鰻魚,是福還是禍?!
27/1/10
今日超刺激呀
中學以黎最激><
就係差幾秒就遲到!!!!!
話說我地3個都遲左到天后
7:50am(平時7:45)
咁我地又去搭車上去喇
點知
一去到見到架巴士岩岩走左
而小巴個度又排左超超超長龍
我地就排巴士個度
等到8:00am(8:10am打鐘)
終於忍唔住
我去"折"的士
8:05先有
即刻叫佢開快d
衝上去呀
到左門口
叫jamie負責衝去拍卡(尋日我去)
我就負責扶鰻魚
點知jamie衝出車既時候冇關車門= =
搞到個司機話:"山"門先得架?!
8:09分唔知幾多秒好彩......
飛的真係好刺激xd
但係仲未刺激完
咁我地就行上3樓我地班房
點知?!
冇曬人呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今日要assembly呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
死得喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
要8:10am入到HALL!!!!!!!!!!!!!!
oh= =
我地猶豫緊去唔去好
跟住決定去死就死喇!!!!!!!!!!
一於話我同jamie去搵輪椅比鰻魚!!!!!!!!!!!!!!
好彩好彩
個個校工嬸嬸真係好好人
佢話佢岩岩去左toilet所以我地搵唔到佢
我地搵到佢就即刻上去接鰻魚落黎
鰻魚一路上係咁講:好驚呀!死得喇!好驚計遲到呀!"
重覆左n咁多次
而我就一路剩係講:唔洗驚!咁我地真係有特別原因呀!"
雖然把口係咁安慰佢
但係我個心都係度震
我同jamie應該仲驚過佢喇
我地又冇整親...............
一路上個嬸嬸就話:唔洗驚!有我係度!你地唔洗驚!"
佢真係好好
去到HALL門口個嬸嬸幫我地叫班主任出黎
同佢解釋我地搵唔到佢拎輪椅所以遲左
連顏太(訓導主任)都過埋黎= =
真係好大件事
睇完上面係咪覺得好刺激呢???
咁通常都有happy ending嫁嘛
我地3個真係好好彩
冇比人鬧
都"應該"冇記掛......-v-
另外
music festival公佈左幾時喇
1/3/10.............
3月1開始music festival...............
有35個人
我第4個......
死得喇..............................
28/1/10
返學等放學
因為放學有dancers audition呀!!
我都唔知原來我有報過xd
我,jamie,michelle miss左第1個section
去左library一陣
jamie愛上左happy farm= =
4:30pm去sac audition!
嘩
真係唔易呀
好彩ok喇
完左之後我地3個去左mcdonald 食雪糕
一路上
我做左jamie呀媽(鰻魚係我呀媽xd)
jamie做左男-v-
michelle做左佢老婆xd
haha
我同jamie仲請左佢食雪糕呀!
因為聽日就係michelle生日!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
happy birthday to "新抱"xdd
估唔到中學仲玩哩d野><
29/1/10
day3 life wide learning好正
玩science games
1a)點樣將隻雞蛋放入個牛奶樽,隻雞蛋唔可以爛?(有盒火柴提供)
1b)點樣將個1毫子痴住木版唔跌落黎?(要打直放)
哩2個都好易xd
2)彈波子學physics=圓形objects係冇friction,所以你唔阻佢佢唔會停
3a)點樣分oxygen同nitrogen=如果擺枝有火既火柴落nitrogen度,佢會有pop一聲
我同jamie出左去試>w<
3b)睇小型firwork=用唔同既唔知咩粉放係bunsen flame上面會有唔同色->青,rose,紅等
鰻魚話好romantic......= =
4a)點樣用最快時間倒曬一樽水?超好玩!
4b)用咩(sugar,salt,starch)可以吊住舊冰而又唔會跌
我細個唔知做咩玩過......太簡單喇!
補完習去左食介未魚柳包呀!!!!!!!!!!!!
$20先食xd
我頂唔到= =
以後唔食喇!!><
|