天•ψεε
Tiffany1104
暱稱: 天•ψεε
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
sports day heats
last birthday?
normal first school ...
second day!
year review xd
文章分類
全部 (108)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 108
留言總數: 99
今日人氣: 0
累積人氣: 1782
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 4 日  星期四   晴天


驚喜 感動 分類: 未分類

今日終於可以話係有d野可以寫

第1,2堂PE

落雨搞到冇到打排球

要做fitness......

sit-up

40秒

我42下xd

係咪好勁呢??

我都知嫁喇wakaka

實物支撐

我最憎哩個

40秒

30下

唔錯嫁喇xd

跳繩

1分鐘

110下咋

但係做完fitness之後.....超累同埋腰好痛= =

星期日要比賽........

放左學之後要練波(另加)

我同Grace好醒咁拎埋書包落去上最後一堂music

唸住放學去tuck shop食飛碟xd>w<

點知食食下karen叫我地即刻拎鞋同衫走人

原來冇喇喇約左上智打friendly呀!!!

好野呀~

一定好好玩姐xd

4:30pm到

6:15pm閃

發現左呀琴原來係上智同埋真光既教練-v-

我地係門口傾左成半個鐘(關於學界)

6:45pm我同grace去左hea xd

就係周圍行下喇

點知我地行過左大坑東足球場

去左花墟玩千秋xd

跟住就經過我屋企

送佢去地鐵站

haha!我地由石硤尾行去太子>w<

就黎8:00pm

如果日日都有d咁驚喜既野等住我就好喇~=]



2010 年 1 月 29 日  星期五   晴天


由星期一等到星期五 愉快 分類: 未分類

好似成個星期冇打過qooza

講番哩個星期特別野喇!

由於鰻魚上個星期六練波"咬"柴

25/1/10

我同jamie係咁話一齊搭小巴返學

(條天后斜路長到......= =仲要行勁多樓梯)

但係鰻魚死都唔肯

可能係$既問題......

服左佢= =

26/1/10

鰻魚終於肯搭喇

但係等左勁耐都冇小巴

好彩有巴士......

仲有2,3分鐘就遲到

pe堂教排球呀!!!!!!!!!!!!

等左成個學期喇><

但係鰻魚就........

冇喇喇有個男人同校工落左黎court帶左佢走呀

唔知做咩呢?

原來係佢呀爸送藥酒黎比佢......

最尾個堂music

個個校工黎左我地課室

仲拎左架輪椅呀!!!!!!!!!!

wa!!!!!!!!!!!!!

鰻魚,是福還是禍?!

27/1/10

今日超刺激呀

中學以黎最激><

就係差幾秒就遲到!!!!!

話說我地3個都遲左到天后

7:50am(平時7:45)

咁我地又去搭車上去喇

點知

一去到見到架巴士岩岩走左

而小巴個度又排左超超超長龍

我地就排巴士個度

等到8:00am(8:10am打鐘)

終於忍唔住

我去"折"的士

8:05先有

即刻叫佢開快d

衝上去呀

到左門口

叫jamie負責衝去拍卡(尋日我去)

我就負責扶鰻魚

點知jamie衝出車既時候冇關車門= =

搞到個司機話:"山"門先得架?!

8:09分唔知幾多秒好彩......

飛的真係好刺激xd

但係仲未刺激完

咁我地就行上3樓我地班房

點知?!

冇曬人呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

今日要assembly呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

死得喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

要8:10am入到HALL!!!!!!!!!!!!!!

oh= =

我地猶豫緊去唔去好

跟住決定去死就死喇!!!!!!!!!!

一於話我同jamie去搵輪椅比鰻魚!!!!!!!!!!!!!!

好彩好彩

個個校工嬸嬸真係好好人

佢話佢岩岩去左toilet所以我地搵唔到佢

我地搵到佢就即刻上去接鰻魚落黎

鰻魚一路上係咁講:好驚呀!死得喇!好驚計遲到呀!"

重覆左n咁多次

而我就一路剩係講:唔洗驚!咁我地真係有特別原因呀!"

雖然把口係咁安慰佢

但係我個心都係度震

我同jamie應該仲驚過佢喇

我地又冇整親...............

一路上個嬸嬸就話:唔洗驚!有我係度!你地唔洗驚!"

佢真係好好

去到HALL門口個嬸嬸幫我地叫班主任出黎

同佢解釋我地搵唔到佢拎輪椅所以遲左

連顏太(訓導主任)都過埋黎= =

真係好大件事

睇完上面係咪覺得好刺激呢???

咁通常都有happy ending嫁嘛

我地3個真係好好彩

冇比人鬧

都"應該"冇記掛......-v-

另外

music festival公佈左幾時喇

1/3/10.............

3月1開始music festival...............

有35個人

我第4個......

死得喇..............................

28/1/10

返學等放學

因為放學有dancers audition呀!!

我都唔知原來我有報過xd

我,jamie,michelle miss左第1個section

去左library一陣

jamie愛上左happy farm= =

4:30pm去sac audition!

真係唔易呀

好彩ok喇

完左之後我地3個去左mcdonald 食雪糕

一路上

我做左jamie呀媽(鰻魚係我呀媽xd)

jamie做左男-v-

michelle做左佢老婆xd

haha

我同jamie仲請左佢食雪糕呀!

因為聽日就係michelle生日!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

happy birthday to "新抱"xdd

估唔到中學仲玩哩d野><

29/1/10

day3 life wide learning好正

玩science games

1a)點樣將隻雞蛋放入個牛奶樽,隻雞蛋唔可以爛?(有盒火柴提供)

1b)點樣將個1毫子痴住木版唔跌落黎?(要打直放)

哩2個都好易xd

2)彈波子學physics=圓形objects係冇friction,所以你唔阻佢佢唔會停

3a)點樣分oxygen同nitrogen=如果擺枝有火既火柴落nitrogen度,佢會有pop一聲

我同jamie出左去試>w<

3b)睇小型firwork=用唔同既唔知咩粉放係bunsen flame上面會有唔同色->青,rose,紅等

鰻魚話好romantic......= =

4a)點樣用最快時間倒曬一樽水?超好玩!

4b)用咩(sugar,salt,starch)可以吊住舊冰而又唔會跌

我細個唔知做咩玩過......太簡單喇!

補完習去左食介未魚柳包呀!!!!!!!!!!!!

$20先食xd

我頂唔到= =

以後唔食喇!!><

 



2010 年 1 月 20 日  星期三   晴天


Long Live花木蘭!!! 滿足 分類: 未分類

今日心情簡直係高低起伏

喊完黎......= =

lunch之後就係期待左好耐既catwalk show

歷代著名女性

我做花木蘭呀

練左2日花槍

終於show time xdd

lunch要即刻去化妝同換衫

差d冇得食野><

好彩花木蘭去左從軍

唔洗化妝xdd

我剩係茶左粉底xd

全程超緊張

所有f.1-f.3係曬度

又有老師評判......

未試過咁驚= =

係台下面耍完之後

上台繼續

點知

整左個 projector screen><

唔緊要......繼續

完曬英文既f.1,f.2就到中文喇

西施(Michelle)好野呀!!!=]

希望我地2B中英文都臝!!!

catwalk show完左之後就睇皮影戲

睇到我就訓著......

3:35放左學先黎頒獎

搞到全部遲放......

yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我得左喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

佢頒個時真係好驚唔係我呀xdd

我終於拎到champion喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=]

仲有拎多左個獎-最佳造型!!!!!!!!!!!!!!!!!

第2個獎真係冇唸過lo@@

haha

F.2英文2個獎比我拎曬xdd

真係未試過咁有滿足感!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

終於跨向成功!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Long Live花木蘭!!!花木蘭萬歲!!!

相post左係facebook喇!!!xd(唔好笑我haha)

 



2010 年 1 月 19 日  星期二   晴天


聽日...... 不安 分類: 未分類

聽日就要行catwalk喇!!!!!!!!!!!!

我做花木蘭(班代表)

好驚"耍花槍"失手呀!!!!!!!!!!!!!!

加油呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2010 年 1 月 15 日  星期五   晴天


海洋公園!!!!!!!!!!!!!! 開心 分類: 未分類

今日9:30就約左Grace係金鐘地鐵站等(鰻魚又唔去,gigi,jamie又唔去......= =)

知唔知去邊呢???

hahaha

就係海洋公園喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

勁期待+開心+緊張+興奮+many!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9點10就到左lu

我地一等到10:00開閘就即刻入去

好彩唔係好多人姐xd

跟住就試下搭新個個"海洋列車"

3分鐘就上左山......但係冇咩好睇><

第一站:滑浪飛船

haha!

我地係第一個入去玩嫁xd(最早xd)

所以冇人排隊xd

我亦係第1次一入去就玩濕身.......(通常最尾!)

好正呀!買左個key chain

$110/2個

好貴><

第2站:越礦飛車

估唔到Grace咁驚xd

被我捉左上去

全程close埋眼xd

又買左相

8折=$80/2張

第3站:太空摩天輪

Grace又係被我捉左上去xd

玩完之後一齊好暈xdd

第4站:越礦飛車

again xd

第5站:滑浪飛船

again xd

第6站:翻天飛鷹

第7站:沖天搖擺船

第8站:沖天搖擺船

again~

但係2次都係全第3行(由前到後)-v-

Grace......你.......真係細膽呀!!!><

第9站:飛天鞦韆

好正呀

不過又吹到頭暈= =

第10站:攤位

哇!!!!!!!

我不嬲都唔花$$係度

點知

因為送左$50優惠卷

搞到我同Grace用曬黎玩

本來唸住食野都冇左......

玩左幾個遊戲

但係最正都係拋銀落碟

勁爽呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=]

我地每人10個

跟住我拋到最後1個

竟然中左呀!!!!!!!!!!!!!!!!!

佢落左地跳番上去!!!!!!!!!!!!!

真係第一次玩嬴呀!!!!!!!

可能係擲彩虹有功xd

Nothing is impossible!!!=]

我而家先信攤位唔係搵人笨xd

第11站:Mcdonald

一個魚柳包成$15.5

一杯涑奶茶成$16

救命

唔好再貴d......

第12站:飛天鞦韆

又again xd

第13站:攤位

又係again

haha

實在太好玩喇xd

我用埋個$30玩多次射擊(+多$10=2局)

點知又係冇獎......

Grace就用左$30(送)+$10+$20

嬴左大獎呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

真係超勁

玩個個掟走3個鑵

佢一心想要灰太狼(細獎=掟中1次)

點知佢竟然掟中左2次

仲要個2次係6個豆袋入面2個

有大獎(超大公仔)唔要

要番細獎(灰太狼)

真係搞笑xd

第14站:沖天搖擺船

終於捨得離開攤位

不過玩第3次沖天搖擺船xd

今次終於係尾2個行喇!!~

第15站:滑浪飛船

最後一站喇!!!!!!!!!

而家係咪叫首尾呼應xdd

不過今次終於要排隊lu

玩完就走喇......

好唔捨得呀

2:30pm咋

因為Grace有野要做

有d遺憾冇玩到溜冰個個新野

同埋..........

Grace唔敢玩瘋狂過山車同埋極速之旅

搞到我自己一個唔想玩= =

今日Grace真係係人生跨出左一大大大大大步xd

而我

就決定每年考完第1次試有假期就一定要去海洋公園!!!!!!!!!!!!!(好似上年同今年咁@@)