今日完全死咗 ~!
三科要考 原本四科架!後來改咗咋! 即中英+I.H
晨早留留,坐唔到班8x,企到腳都軟埋!
到上咗車ヌ要忙睇廷伸,暈車浪,想嘔lo!
返到去school又要温成語wo!
上數學堂個陣咪偷溫lo!不過都冇野好怕,because基本上全班3分2人都溫緊
一面中文,一面英文
d卷ok la!no problem!
but最有信心係英文~~~easy
到午膳,又要飛落去換衫,要level跑補考-----level4 lo!次次都係
上到班房,預咗la~冇食到飯ar!But happy係佢(哋)落咗黎ar!
but我真係好tired lo個陣
聊咗陣 到I.H la!溫書!(在此鳴謝曾提供貼士加人!THX )
都ok la!到放學先食到飯咋!恐怖!d飯好似壽司個d飯,塊豬扒干爭爭
But都預咗la!小學勁有經驗
就係甘la!
期待聽曰有乜奇人怪事
Lam雪 HAPPY BIRTHDAY! |