| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 13 日 星期三  |
Go!龍吐珠式失控噴水池  |
分類: 未分類 |
Ohh...!今曰有件爆lo架事!轉頭先up
首先,尋曰體育堂,要考level跑,甘隻腳係星曰溜冰整損咗,爆痛lo 對死人鞋又刮腳,so冇得考,唔制唔制唔制ar! 我極唔想補考,冇得食飯,好loney加ma! 
禁到今曰la!
走個陣,尋日個篇個兩個細路,正正式式打劫明哥 but以我所見,似心甘情願多d lo!話去食魚蛋wo!禁去到,ok多人la,maybe出名掛,禁其中個細路用打劫架錢去買咗串,又really幾大粒 點知爆lo加事發生咗,就係其中一位細路食咗一粒頭淡湯加魚蛋後,互題!!!!!係度勁噴d汁溝咗佢d口水加凝體出黎,全場爆笑,仲要一次唔夠,係3次ar 頭兩次直接命中家威哥哥,第三次就勁lu,係噴落Tina 度,係頭先二合一架份量,直澄一大pa飛過去人地度lo!根住lo咗,咪狂解釋,冇用la!已經噴咗,惟有狂笑
仲有聰明架你哋應該估到係who黎
|
2010 年 1 月 11 日 星期一  |
拍溜食等  |
分類: 未分類 |
又黎la!又係好耐冇寫QOOZA la!
講番尋日先
尋日晨早起身!因為約咗官萬朱11:30係太古M記等,要拍普通話廣告(我只係負責拍攝啫!)意然我最早到 等緊MTR個陣打比佢哋仲話係屋企lo!根住就去取景la,去咗鰂魚涌公園拍,但ヌ太嘈,去咗另外一度,點知有大量BB聚集,好衰lo,好似同d細路爭野玩,不過d細路又好cute,有個抬高個頭望我,簡直係大人國同小人國,好鬼想抱佢 千辛萬苦先找到個地方拍,到開始個陣,佢哋又唔記得d講稿,甩頭甩尾,最後都拍完!
之後,佢哋約咗梁詠,一齊ヌ去M記食lunch,萬朱梁要聊聖經project,禁我就同官一齊坐,到3:00,就係我人生中的架第一次--溜冰 ,正!開頭勁想跌,根住冇乜野,始終冇gas lo!
到今日
暈暈傻傻禁過咗上半奏,到放學要去電腦學會,衰到死,唔等人 勁嬲lo!!!好彩佢哋等我,今曰仲有得早走tim 仲good la!禁咪走lo!點知幾個細路受唔住公仔的誘滑,use咗$3,夾唔到,最搞gag係有幾個公仔塞咗係個出口度,騙人架 仲有見到樣我唔想信架事,but無可奉告!
|
2010 年 1 月 4 日 星期一  |
去旅行lu!  |
分類: 未分類 |
今日係聖誕假後第一日上課日
ヌ要晨早起身.......仲要好似去旅行坐夜機禁早起身,今曰6:00就起咗身,早過平時番學d la!一出到梳化,剛剛播完套n年前加電視劇[我愛XXXXX],無聊lo!之後又係做個d野!甘就番咗學校lu!
上到課室,我已經早咗架la!Why d人甘快番咗黎,都係離不開功課la 甘個個咪係甘係度抄考lo!我當然唔例外la!差個數學同英文bookreport,咪做lo!點知千算萬算,落完去集隊上番黎,多咗樣Is作業wo!大鑊la,仲要收緊功課先發現,咪亂做lo,前面個個狂教我,真係very樊焦佢
一路上堂la,到放學我冇去電腦學會,冇mood ar!咪唔去lo 就留咗係學校到5:30,當然去搭MTR la!搭8x得我一個,悶死la 咪去搭MTR,又係甘,有驚無險,ヌ過一天! |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|