首先,今曰派成績表,結果..轉頭先!今日放早咗兩堂,冇セfeel,根佳放學約咗班friends再去Ella買野,沿途有聊有講有笑,去到Ella,行黎行去,又焗又熱又逼 好似焗緊温泉禁!間野冇冷氣架,痴線架!狂轉lo係間鋪頭,班friends要買Christmas present比人,咪慢慢睇,買滿$200可以做會員,咪堆埋一齊比,我都終於買咗條繩,要黎扣鎖匙,要告別鎖匙包時代,迎接繩子年代 ,because覺得自己好老套,所以轉咗
甘到成績la,總算望見家鄉,入番20名以內,係中一一直係21-25名漂浮,唉! 不過我冇セ開心架feel,因為其我個班實力懸殊,己經有班留級同hea架人,所以有20名之內唔係我能力問題lo! 就係甘,不過尼個音樂科唔知做乜,全級12名,同F.1一樣wo!o哂lo!不過也祝願今次未如理想架同學,下次再努力la,第二,三學期佔分重d,加油~~~!

|