My Diary(;`
 
 
Ting_523
暱稱: *西瓜(;
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011年第1篇blog哈哈:...
4B LTF+open day+3C g...
2010-11-10
5/11 練lunch Time Fo...
「步行」籌款(:
clock*
日誌統計
文章總數: 367
留言總數: 4740
今日人氣: 7
累積人氣: 20205
Today is: 2009 年 3 月 18 日  星期三 ;]'


day C,,班會活動? 分類: 校園生活:)`

day c.早會h0use staff分享,,然後頒獎;我地班竟然有守時班級獎xd
第1+2堂ch!n`我同囧神都講第2個故事-_-冇計拉,,書既內容太少嘛..
m!z ma問黃狗有乜理想;茶包答嗲話:「做歌星!」雖然真系幾好笑-v-
但系最起碼我冇笑得咁大聲,,我吾明腸腸你做乜要系m!z ma面前話我"
我踩親你條尾?點解你吾話笑得最大聲既kai子浩反而話我?
第3+4堂LS,,問書好彩抽吾中我;何老大擺明系送好名-3-!
第5堂eng;吾知點解好鬼眼訓"平時我上eng堂吾系咁架~_~
第6堂ge0g,,最後果7分鐘先尼dict v_v 8/1o.算系咁上下;因為冇溫*
lunch系學校食.然後去2c涼冷氣^v^好舒服/_\吾捨得走xd
第7+8堂hist,,m!z chan比哂ut tips=3=quiz又比埋..
dict full marks呀哈哈xd下面qu!z果part都吾差,,有9o分;)`2個好名..
之後m!z chan罰人-)` 罰果d調左位既人;記壞名真系慘-_-好彩我冇調.
胖妹好狗!將所有罪名推哂諾b身上,,仲叫m!z chan減佢自己既壞名.\_/.
收聲拉!呀龜成堂同你坐你估佢好想咩v_v你早就吾應該調位,,
放學去左錄影;我第1個錄影-_-內容完全9吾搭8"
不過m!z ma話我地8個d戲都好好xd特別系鄭晴-v-反面教材.
放學同青蛙鄭晴張童1齊放,,傾傾下講緊復活節有乜班會活動搞好*
有諗過bbq.如果系既話就要去鄭晴屋企in yuen long,,
因為佢屋企有天台; 但系搭完西鐵之後要轉小巴~_~
有諗過唱k.不過吾知會吾會太多人要分房唱-_-
2E人,,please give me some ideas ;)`

 
出生時間:2009-03-18 07:45 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
Today is: 2009 年 3 月 17 日  星期二 ;]'


day b.紅外線; 分類: 校園生活:)`

day b.班主任時間原本系我個人短講,,好彩尼果個系m!z ma-v-
結果最後吾洗個人短講xd`好正;)`
第1堂mathz"難得我咁專心聽書^v^好快過左1堂.
第2堂rsc,,大愛今堂好似好火咁-_-成班又嘈.. v_v
我系咁用匡伯支紅外線射大愛xdd`笑到矮仔傑碌地,,
第3+4堂!.s.做實驗難溝dacids同alkalis*d顏色好令*v*
不過好臭=3=我1聞到即刻彈開..連d test tube我都吾敢洗xd
然後全堂同寬仔唱歌,,得閒就轉個頭倒下膠紙個筆袋d野出尼:)`
第5+6堂eng;好耐未拎過full marks終於今次拎到.
之後又教upstream v_v真系好鬼悶,,
lunch.heyman尼左=)` 2c今日lunch forum不過我剩系系樓上睇-_-
跟住同呀龜1齊唱歌xd呀龜低音我高音;但系寬仔仲高音痴線-3-!
第7+8堂mus,,個王子好似蕭sir`xd成班系咁笑蕭sir~_~
m!z au今堂送全班好名1個^v^哈哈.
放學留低做功課; 茶包買左盒茶包番尼=3=茉莉花香味xd
5點半走,, 咁就1日=)`

 
出生時間:2009-03-17 06:28 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客