| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| Today is: 2009 年 3 月 3 日 星期二 ;]' |
| day D.爛gag` |
分類: 校園生活:)` |
首先,,祝江子生日快樂-v-
day d;冇早會轉左系班房度聽呀sir up野-_-把聲好似系張sir"
第1堂rsc,,連rsc都要作文?-3-! 大愛上哂腦.
第2堂中屎`又系代課m!z..m!z爆左千年老妖有bb既事出尼xd
我咪話:「出隻小妖出尼.」~_~ 通識又吾洗meeting就最好^v^
第3+4堂dt,,鋸野..1路睇2b上pe-_-
第5+6堂eng;m!z lee勁火囉呢排=3= EB做齊6個又有2個好名v_v
黃狗做齊都系得1個笑死我xd傻仔=)`教upstream.
話說講緊用乜野既烹飪方法整雞蛋好,,我大聲話:「炸囉!」
原本應該比人掟我落街,,不過2e好好人"佢地話:「你自己落去算拉」-_-
lunch,,遷喬哥話佢呀媽成日鬧黃狗xd`鬧多d好啊.
謝軒入尼我地班房比何老大捉到勁n0r-)` 仲帶佢搵孫sir超恐怖!
第7+8堂mathz,,教ch.9 s0 easy;補習學過-_-成班嘈到乜咁..
放學重默岩哂好正xd多謝mk提水-v-然後做功課好早做哂/_\
等埋呀甩同諾b 1齊走;)` 沿途爆gag`xd 5蚊銀好正.
|
|
|
|
|
| Today is: 2009 年 3 月 2 日 星期一 ;]' |
| day C;囧囧囧` |
分類: 校園生活:)` |
day c.天文台fake人-_-7點前仲系最低17度,,7點後變左18度"
番到課室個個都上哂腦講軍訓d c0mmand`xd 好正;
然後assembly.長平冇番=3=very sad*
第1+2堂ch!n,,m!z ma話我軍訓之後黑左好多~_~ 真系咩?
然後吾知邊個話:「謝軒仲黑拉!」m!z ma話:「謝軒不嬲都黑..佢黑人尼架嘛」
2a個教官好嚴-_- m!z ma話:「第1班耍軍體拳最齊,,黃煜華果班系咪2a?」
全班囧哂`囧. 我地爆笑話:「哈哈xd煜華兄.」
第3+4堂LS,,妖-3-!何老大爆埋d爛gag-)` 話說講到mathz既「-2」.
我地咪話:「2減4等於-2」何老大話:「負2?忘恩負義!」掟佢落街拉吾該-_-
第5堂eng,,小漫勁靜=3=系咁笑黎m!ng.「黎m!ng起身刷牙喇」~_~
第6堂ge0g;本書勁好笑xd 有駱駝-)` mrs y!p仲叫我地搵駱駝資料xdddd
lunch系咁講軍訓勁正-v-遷喬哥聽到匡伯夜晚發開口夢「向右轉~」就笑死左;)`
食完去左2c玩-_-人地班調左位我地仲未調.\_/.
第7+8堂h!st,,成堂系度笑..吾想聽書"
系度爆爛gag;軍訓夜晚既「輪間」比人諗歪左-3-!
放學留低做功課.做到5點5o分走(:` 撞到m!z h0`xd佢隔尼有個男仔^v^
我地話:「m!z h0,,你男朋友牙?」xd m!z h0話:「學生尼架咋-_-」
囧死,,沿途剩番我同m!z h0~_~ 好彩m!z h0都幾好傾;最後番歸" |
|
|
|
|
« | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | ... | 184 | »
|
|