| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| Today is: 2009 年 2 月 2 日 星期一 ;]' |
| 行街v3v` |
分類: 生活記事:)` |
今日下午約左小漫+l0rra!ne+may姐傾專題-v-
著左便服,,不過比入xd但系入到去見親d人都著pe3-_-
算.因為傾完要去街嘛v_v 傾左1個鐘就行去屯市"
同小漫去左睇袋;白色既.. 比娟爺果個大d`
然後呀蕉尼j0!n我地,,系出面見到茶包不過佢見吾到我地-3-!
買完去左通利.隻蕉話要買果條$5小提琴線喎xd
之後經過錦華,,竟然見到肥龍;唉~_~原來佢變哂聲"
去左美食廣場度食m記=3=好想食壽司丫我/_\
食完3條友去影貼紙相v_v 最後散水at 4:3op.m.
仲差bk rpt咋.\_/. 功課尚未完成,,同志仍需努力(;`
|
|
|
|
|
| Today is: 2009 年 2 月 1 日 星期日 ;]' |
| ;做功課 |
分類: 生活記事:)` |
今朝去左補習-_- 2堂都好悶咁過;
而且番既人都好少v_v 個個都番左大陸仲未番?-3-!
然後去左買野食.陪筠仔去左圖書館,,
唉..搵左咁耐借得果1本書~_~借完搭車去盈豐"
買外賣同筠仔share;之後佢就上我屋企xd
1齊做功課-v- 如果得我自己1個既話我諗我吾會咁專心做囉*
仲差d bk rpt未做,,真系煩-_-
我好白痴囉.. 以為星期4番學"點知原來系星期3;
好彩發現得早,,吾系既話就會好n0r =3=
各位快d做哂d功課佢拉*v* y0=)` |
|
|
|
|
« | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | ... | 184 | »
|
|