My Diary(;`
 
 
Ting_523
暱稱: *西瓜(;
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011年第1篇blog哈哈:...
4B LTF+open day+3C g...
2010-11-10
5/11 練lunch Time Fo...
「步行」籌款(:
clock*
日誌統計
文章總數: 367
留言總數: 4740
今日人氣: 1
累積人氣: 20184
Today is: 2009 年 2 月 2 日  星期一 ;]'


行街v3v` 分類: 生活記事:)`

今日下午約左小漫+l0rra!ne+may姐傾專題-v-
著左便服,,不過比入xd但系入到去見親d人都著pe3-_-
算.因為傾完要去街嘛v_v 傾左1個鐘就行去屯市"
同小漫去左睇袋;白色既.. 比娟爺果個大d`
然後呀蕉尼j0!n我地,,系出面見到茶包不過佢見吾到我地-3-!
買完去左通利.隻蕉話要買果條$5小提琴線喎xd
之後經過錦華,,竟然見到肥龍;唉~_~原來佢變哂聲"
去左美食廣場度食m記=3=好想食壽司丫我/_\
食完3條友去影貼紙相v_v 最後散水at 4:3op.m.
仲差bk rpt咋.\_/. 功課尚未完成,,同志仍需努力(;`

 
出生時間:2009-02-02 05:09 PM  [ 訪客留言(37) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
Today is: 2009 年 2 月 1 日  星期日 ;]'


;做功課 分類: 生活記事:)`

今朝去左補習-_- 2堂都好悶咁過;
而且番既人都好少v_v 個個都番左大陸仲未番?-3-!
然後去左買野食.陪筠仔去左圖書館,,
唉..搵左咁耐借得果1本書~_~借完搭車去盈豐"
買外賣同筠仔share;之後佢就上我屋企xd
1齊做功課-v- 如果得我自己1個既話我諗我吾會咁專心做囉*
仲差d bk rpt未做,,真系煩-_-
我好白痴囉.. 以為星期4番學"點知原來系星期3;
好彩發現得早,,吾系既話就會好n0r =3=
各位快d做哂d功課佢拉*v* y0=)`

 
出生時間:2009-02-01 03:44 PM  [ 訪客留言(41) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客