| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| Today is: 2009 年 2 月 9 日 星期一 ;]' |
| 瑞芝人日* |
分類: 校園生活:)` |
今朝番學剩番我同kentung-3-!但系撞到好多人.
又撞到張s!r,,又撞到多多"又撞到匡伯v_v
day c`1番到去個個都著便服..好彩我都系著便服~_~
個個都要我果條紫色tie,,我知道呀蕉你好想要xd
冇早會超正,,第1+2堂ch!n;吾知點解2堂都好肚痛-_-
可能系今朝冇食野"教書.悶到痴線*
第3+4堂L.S.好憎上何老大堂"上佢堂仲慘過上raymand堂;
何老大成日都更年期發作,,kai子浩冇番就冇人陪何老大玩xd
第5堂eng"p0em個file我拎2個A- -v-
m!z lee話拎左我個sharp p0em比其他老師睇..話好令=3=
講真真系吾令;m!z lee眼光有問題-)`
第6堂ge0g,,呢堂我不嬲都吾聽書"同mk玩t!m0thy遊戲xd
第7+8堂h!st;小敏好專心咁聽說謊講野都聽吾明..
更何況我呢d吾聽書既人-3-! 全堂比屈機搞我d頭髮v_v[屈機條女吾好嬲xd]
lunch等多多等左好耐,,同遷喬哥+呀ra!n去左等位先"
15分鐘後佢地4個尼..我+遷喬哥+呀ra!n就走先去買野.
番到學校2點鐘,,系個籃球場吹水:)` 然後南北杏講完1大輪廢話就開始*
去左hall度整果d吾知咩;比左5蚊"整果樽吾知咩出尼,,
之後去左幾個地方"但系我已經吾記得左xd
系地下見到karen同健太*v* 我問健太:d曲奇你整架?
健太:系呀,,健太整曲奇嘛. 哈哈xd搞到我都想買尼食下添-v-
4點3上番去拎袋閃人w!f呀ra!n(;`
|
|
|
|
|
| Today is: 2009 年 2 月 8 日 星期日 ;]' |
| 冇標題v_v; |
分類: 生活記事:)` |
今朝起身.. 訓教訓出個分界頭出尼-v-
補習,,每逢星期日都要7點半起身..真系好辛苦-_-
星期日本來應該好好休息;但系就變左要好早起身去補習"
補eng果陣系度筠仔傳紙仔~_~ 笑死xd
補完之後去左買野食.然後呀媽尼j0!n我v_v
去左正豐買ch0c0late fact0ry-v- 終於買到喇!
以後上eng堂之前都吾洗問人借xd`
不過本書好貴.. $62.7-3-! 好彩吾系我比錢,,
早知就聽呀ra!n個呀媽講去買舊書好過-)`
買完之後搭巴士番屋企* 撞到helen呀哥=3=
我終於都決定聽日番學陪小敏陪便服v_v有人陪我著便服就得拉.
聽yummy姐講,,彊屍去問何老大星期1可吾可以全日著便服;
[p.s. 當時孫s!r已經系assembly度講左可以]
何老大答:「番學梗系著校服拉!」彊屍話:「但系孫s!r話可以既?」
何老大答:「孫s!r痴線架嘛!」 xd.
吾知聽日上L.S會吾會比何老大話我地著便服呢?-_- |
|
|
|
|
« | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | ... | 184 | »
|
|