| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| Today is: 2009 年 1 月 11 日 星期日 ;]' |
| ~_~ |
分類: 生活記事:)` |
今朝好凍凍凍凍凍凍丫! 簡直吾想起身-_-
新界北0下1度-3-! 0左嘴,,
補習; 吾想補.. 成日都要咁早起身"
不過補習既好處就系夠gag-v-
yummy姐講野真系搞笑~_~共同話題系c1!0n`xd
w!ster將'9百' 變左做'9窿窿' =3= 正爛gag怪.
補完習去左整眼鏡v_v 整完睇左1陣鞋`
搭車番盈豐,, 去左川味閣度食*
好平-v- 好想食多次.
之後去左0k,, 筠仔要買投資王?-3-!xd
最後番左屋企:) 聽日考中作. s0 easy*v*
|
|
|
|
|
| Today is: 2009 年 1 月 9 日 星期五 ;]' |
| Eng C0mp0+Ge0g;)` |
分類: 校園生活:)` |
今日考2科我都好有信心既eng c0mp0s!t!0n同ge0g:)`
今朝撞到楊文浩.. 佢.. 佢.. 佢.. 佢又爆眼鏡xd
今次系第2次爆眼鏡~_~笑死我xdddd
朝早系1o週度溫書,, 凍鬼死-w-
首先考eng c0mp0s!t!0n. 果個叫.. m!z yeung? etc拉"
sect!0n a作第3篇-v- un1uck!1y th!ng大把拉我xd
sect!0n B作第1篇v_v 原因第2篇吾明佢想點;
半個鐘作完-_- 周圍d人仲作緊第1篇..
可能我系用真人真事寫落去所以吾洗諗掛-)`
45分鐘break,, 狂溫ge0g"
系課室門口同呀龜朱仔講朱仔既x?-_-
ge0g. m!z ng監考[令女d果個m!z ng]`
份卷.. 好易=3= f!11 !n the b1anks就難少少,,
10ng Q易到嘔泡" 好彩冇背xd 背左都哂氣-3-!
考完等埋呀ra!n搭車v_v 番到樓下買野食:)` |
|
|
|
|
« | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | ... | 184 | »
|
|