| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| Today is: 2008 年 12 月 30 日 星期二 ;]' |
| 同mathz拍拖去xd`!; |
分類: 生活記事:)` |
呢2日同mathz拍拖^v^
不過..我發覺同佢既性格不合-_-
但..我會努力令我自己愛上佢xd
後日寬仔生日喎:) 班麻甩佬話聽晚同佢慶祝生日,,
去天悅打邊爐*v* 6送1;
不過好似全部都系麻甩佬-3-! 得我1個女仔"
anyway,, 打比雞美寶同何老大既話佢地1定去v_v
加埋佢地2個都吾夠7個人既話..
雞美寶就帶埋佢侄仔尼xd
無論點.祝寬仔生日快樂(3'
打到呢度拉; 同mathz 2人世界1u`
|
|
|
|
|
| Today is: 2008 年 12 月 28 日 星期日 ;]' |
| 補習[爆笑];)` |
分類: 生活記事:)` |
今朝補習v_v mathz+eng,,
mathz: w!ster周圍問人聖誕禮物-3-!
有條友話:比左你拉..
w!ster:有咩?
條友話:25o蚊丫嘛.[補mathz既錢-v-]
w!ster話:咁少?
條友話:系咁架拉!
-______________________-"囧
教畢氏定理-_- 學校教完好耐/0\
eng: 玩1!sten!ng;
補完同筠仔行番學校拎野,,
學校門口有張紙貼住'體育服(星期6及星期日除外)'
哈哈xd有個傻婆帶左pe3入去~_~
去左2d班既班房參觀..冇野睇既=3=
3o5有人用完電腦吾珊機.\_/.我要執佢手尾-)`
[你系!tp咩?] 我系mk既助手尼架嘛xd
然後行去翠寧食野-v- 途中狂爆'事斯'gag^0^
之後搭車去盈豐再食野-3-!我食冷麵,,筠仔食雪糕:)
行到文淵閣果度.. xddddddddddddddddddd
影到d好好笑既野^v^ 不過吾方便p0st出尼;
after that去左seven度飲思樂冰"
落雨-w- 跟住去左建生商場度hea,,
做訪問. very p1ast!c(3'
最後番歸`努力溫!.s .\_/. |
|
|
|
|
« | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | ... | 184 | »
|
|