My Diary(;`
 
 
Ting_523
暱稱: *西瓜(;
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011年第1篇blog哈哈:...
4B LTF+open day+3C g...
2010-11-10
5/11 練lunch Time Fo...
「步行」籌款(:
clock*
日誌統計
文章總數: 367
留言總數: 4740
今日人氣: 10
累積人氣: 20197
Today is: 2008 年 12 月 16 日  星期二 ;]'


day A,*嘈住哂! 分類: 校園生活:)`

今朝又同柴朗1齊番學-_- 勁多人囉.
day a,, 班主任時間;臭蕉同呀b!t出去報告班會既野-v-
第1+2堂轉左做eng` 0ra1-)`
佢地1路0ra1..我同小敏就幫m!z 1ee手抄v0cab系黑板度,,
張1!st得1張"而且a-z次序吾同.
m!z 1ee叫我同小敏排番好a-z既次序先寫系黑板比同學抄..
我1路抄`條嘟嘟黎達銘就系度嘈嘈嘈.\_/.
又話我浪費佢既時間系度抄埋d無聊野,,
又話點解吾sh0w系screen果度. 我自己都未抄添架!
又話小敏遮住佢;小敏既高度點會遮住佢?=3=
 又話點解得39個..我咪答左你有2個重複左囉!
我同小敏抄出尼吾洗時間架?
我自己0ra1未準備都幫手班你地班嘟嘟抄出尼,,
仲咁多爹系度嘈嘈嘈! v0cab系無聊野?咁你咪吾好抄囉.
算v_v 講起佢就把火,,吾好令自己咁火-v-
第3+4系assemb1y,,好正*v*
其中有1個男人..拉左h011y出去=3=連karen都有份xd
第5堂ch!n,,對導向:) 好悶"
第6堂mathz.次次上親mathz堂我都起碼撕5張紙出尼-_-
鬼叫我次次都計錯數咩..
今次我好醒;)帶左本厚d既n0tebk番尼xd
1unch,,行行個工人遲左出門口-3-!搞到佢好遲先食-)`
第7堂ge0g.好彩吾系qu!z =)
第8堂C1" qu!z,, 膠紙最高分=0=而且王要看仲睇得出佢系亂撞..
然後睇上年既dancing perf0rmance
第9堂中屎,,mk本wb比千年老妖改得勁正xdddd
落堂果陣..千年老妖果句「聖誕快樂」好恐怖-w-
放學同娟爺1齊放:) 最後番歸.

 
出生時間:2008-12-16 05:28 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
Today is: 2008 年 12 月 15 日  星期一 ;]'


day f.` 分類: 校園生活:)`

day f.早會,,唱詩歌; 隔尼有條友唱得好大聲-_-
第1+2堂eng"0ra1` 1ucky draw,,好彩抽吾中我xd
之後就狂收exam果張爛鬼回條-3-!
敏敏果d潮語卡勁正囉*v*
第3+4堂pe堂,, 1開始跳遠先; 考試v_v
孫s!r串我地班:原本諗住考你地跳高..不過實力太懸殊.所以考跳遠算.
好串姐=3= 跳完玩h!gh jump-v-
h!gh jump真系勁好玩:) 可惜次次都系雙腳起跳xd
轉左玩sh0t put; f0rm.1 1齊玩..點知d f0rm.1吾識野-_-
f0rm.1有個女仔比鉛球整到隻手指-)`結果當然比孫s!r鬧拉,,
之後有個肥仔又吾識野..後果同樣比孫s!r鬧~_~
第5堂!.s. 全班練pth 0ra1-v-
第6堂pth,, 0ra1.盧維新擺明系偏心-3-!
最尾果part我得6/1o-_- 小漫有9/1o-)`x佢丫xd
1unch 5個人v_v 個個都講h!st0ry qu!z=3=
我又吾岩channe1..我未qu!z架老細=0=
上到去,,同2c班友吹水:)不過比人串-_-
第7+8堂ch!n,,教書; 冇拉拉講hec`xd
我即刻話:膠紙..白汁意粉!
佢話:我番屋企研究過架喇,,原來要隔渣!
放學redcr0ss; 我嗌c0mmand同平時講野系2把聲尼架xd
5點半同筠仔放學:)

 
出生時間:2008-12-15 06:39 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客