My Diary(;`
 
 
Ting_523
暱稱: *西瓜(;
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011年第1篇blog哈哈:...
4B LTF+open day+3C g...
2010-11-10
5/11 練lunch Time Fo...
「步行」籌款(:
clock*
日誌統計
文章總數: 367
留言總數: 4740
今日人氣: 8
累積人氣: 20195
Today is: 2008 年 12 月 3 日  星期三 ;]'


day f;` 分類: 校園生活:)`

day f;早會好x,,愊圖1 sh0w出尼有西瓜都冇所謂"
最慘冇拉拉隔尼有舊包系度=3=吾講吾知..到劉慧敏講我先知-_-
第1+2堂eng;reader test.出奇地吾難,,因為自己琴晚有溫過v_v
4o分鐘比我地做"點知我快得滯..3o分鐘吾洗就做曬-v-
不過高吾高分就吾知xd maybe好低分v0v
第3+4堂pe.首先h!gh jump,,真系幾好玩*v*
孫s!r發脾4~_~次次都要發下先安樂`
之後玩sh0t put;試左4kg同5kg:)重死!
然後玩跨欄,,明明個欄已經整低左..但系自己又系成個趴街-333-"
第5堂!.s.悶悶地咁拉,,冇乜點吹水*
第6堂pth.好悶-_-吾想上盧s!r堂v_v
1unch 5個人"上年溫屍班男仔好慘xd被逼要同m!z 1au食飯=3=
下個星期2到女仔?-)`吾好掛!
番到上去,,發現膠紙既書包有1盒裡面有4o種顏色既顏色筆;D
1種顏色1支果隻-v-盒野1定好貴;而且用鐵盒~_~
我無聊得滯幫佢排番好d顏色..排完之後超整齊:)
好多顏色,,真系好令哇^0^
第7+8堂ch!n.講左1陣旅行既野;then就2堂做謄文"
1路謄1路同m!z ma傾計咁拉=D
好期待聽日既旅行日喔xd
放學去左新墟買聽日旅行bbq既野,,行路去新墟/0\
去左街市..成1o年冇去街市-_-果種既壓逼感又番番尼-)`
逼下逼下,,終於體會到呀媽平時買送系咁辛苦~_~
唉..堂堂1個學生竟然要行街市`行完之後搞到對鞋島j0左;
買哂d野..ada+呀龜番屋企先,,同張童+鄭晴去劉慧敏屋企"
大興花園.佢屋企其實都算整齊;)佢呀麻系屋企,,我地同佢say個hi`xd
同鄭晴1定洗金菇-v-佢話我洗得好專業;多謝多謝*v*
之後包金菇,,滴左幾滴豉油落去v_v點知漏水xd
冇幾耐呀nut上尼托-_-冇幾耐之後..全部人落去惠度,,
買野買野..呀nut比錢:)呵!
6點鐘走人w!f呀nut.行路番建生;終於番到屋企`

 
出生時間:2008-12-03 08:16 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
Today is: 2008 年 12 月 2 日  星期二 ;]'


day e.話劇初賽:) 分類: 校園生活:)`

今朝終於可以4個scc+5時暢1齊番學xd好耐冇試過=3=
day e,,1早就收班會費:) 分組bbq;好正!
男仔分2組..m!z ma話:你地想點分?男仔高同矮分開?xddddd
事實上真系架喎v_v除左臭蕉系跟矮果組之外-v-
第1+2堂ch!n"睇人個人短講,,3個都有好名-_-
之後講李逵~_~其實課書都幾正;)
1 recess.同呀龜+mk+娟爺去左1樓staff rm a度搵千年老妖!
點知嗌左2次都冇人應,,成個小息就為左等佢`
打左鐘佢先出現.\_/.勁想打佢-333-"交左仲要冇平時分;
第3+4堂va,,畫畫*我問屈機:你有幾愛呀月?
佢答:好愛.    之後就靜左-_-屈機真系怕羞v_v
原本打算用2點透視.不過好似好難咁-)`所以用1點算;
吾知點解我覺得1點仲令過2點-v-哈
第5+6堂!.s.m!z 10終於識講野*v*
教書好悶,,全堂好似好hea咁但系我又冇乜點傾計=3=
1unch都系5個人1齊:) 原來話劇小瑩瑩做仙女`xd
食完去拍pps交旅行果$35"好彩pps有錢^0^
上到去好少人-_-同ada 1齊釘番d小天使既袋..
我星期6咁辛苦釘上去/0\你地就1手整爛佢~_~
第7+8堂mathz,,原本都好容易..點知後尼超亂=0=
放學去左換果條爛鬼死人仙女3喎-_-件3吾系我架.系小漫架/0\
超短囉x~ 又樣衰先慘-)`早知吾換好過換!
開始比賽*小冰做評判=3=1路指住腸腸叫佢收聲xd
1開始2b,,由於我吾知佢地個題目系乜..所以吾明佢乜up;
then到2a.黃狗好似好h!gh咁xd因為有行行?
佢地同樣系賣身葬父,,不過同我地既內容吾同-333-"
after that系2d定2c?是旦拉~_~
2c做"餓"冰求鋰:) 條魚畫得好正-.-
2d系王乜咩湯蹈火,,好似好短咁=3=
最後到我地班-_-0嘴.. 膠紙1路講對白1路其他人系度笑-)`
去到拜堂最慘..天地開始有人拍手,,高堂更多人拍手..交拜就起鬨!
可想言之.當時場面有幾尷尬=_=fee1到小漫系側邊偷笑.\_/.
原本個角色系我為你度身訂造架/0\點知又塞比我做-_-
結果2c第1..2d第2;我地班第3,,滿分6o分我地班4o分-v-
入吾到決賽"太好喇^3^吾洗浪費時間練多次v_v
不過s0rry各位..特別系b!t,,我知你好吾想輸比精英班;
最衰都系我.除褸除慢左`6粒鈕..自己1開始又吾記得剩系扣2粒就算=3=
s0rry黃狗,,我知你好想入決賽"s0rry aga!n`
s0rry各位對話劇有期望既人=)
最後同小瑩瑩去chang!ng rm度換番果條爛鬼死人仙女3`xd
番歸;)

 
出生時間:2008-12-02 05:42 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客