| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| Today is: 2008 年 12 月 8 日 星期一 ;]' |
| *day a.體會;! |
分類: 校園生活:)` |
day a;朝早搭車撞到匡伯v_v
班主任時間比何老大x-_-我都系奉命行事姐..
m!z ma叫我釘d小天使袋上去個b0ard度,,
d n0t!ce就梗系吾夠位釘架拉.咁我咪索性吾釘囉=3=
點知比佢x`搞到我勁n0r! 傷害我既自尊心-)`
第1堂ch!n,,好似好靜咁._.默書,,錯左吾知1個定2個"
第2+3堂mathz;芝芝堂好悶~_~ ch.7因為補習學過..
吾難理解` 派qu!z-3-!果次冇帶計數機s0得17/38`xd
差2分咋,,敏敏有用計數機都低過我=0=
柴朗你勁拉..差d個位數xdddd ka!彤高我1分,,不過佢有用計數機;
assemb1y.中文畫劇*我覺得3b做得吾錯`
最起碼佢地冇超時,,其他超哂時{除左2d岩岩好}
1e果個女仔好姣-_-搞到我果陣勁想嘔..
但系做得吾錯=)可惜吾夠時間做!
最後宣佈,,4個獎..4個都系2d囉x-3-! 搞到臭蕉果陣勁想拎摺凳xd
講真丫.其實有冇可能全部都系2d拎哂?-)`
吾敢話造作=3=因為自己吾系d乜水;
但系4個獎都系佢地拎我有d奇怪囉"
第5+6堂eng:) eng堂幾時都咁輕鬆-v-!
默書吾知幾多分v_v 黃狗成日吠吠吠! 點知咪又系低分過我xd
1unch同遷喬哥談左好多心事xd其實吾算得系乜野心事;
屈機冇拉拉打尼-_-明知我系學校就吾會聽你電話架拉*
上到課室打番比屈機,,吹下水咁囉;)佢學界嘛.
果陣系哩左系門後面度傾;吾知邊條嘟嘟勁大力推門..
搞到個膝頭甩皮=0= 落左去醫療室貼膠布`
第7堂ge0g,,day c qu!z"我要拎滿分xd
第8堂c1.睇完自己班某人既蒲飛尼奧..{其實系黎m!ng講我先知}
身邊好多人都有吾愉快既事發生{系咩事我吾講-_-}
果陣覺得佢好慘.平時見佢嬉皮笑臉咁;估吾到佢有d咁既遭遇..
突然覺得而家所擁有既野吾系必然,,
如果而家吾好好珍惜..將來你失去既野比而家擁有既野更多!
[上c1都有咁多體會=3=] 之後睇2e旅行日班相^0^
第9堂ch!s,,千年老妖教書教書同埋教書囉-_-
放學去左redcr0ss;同小敏1齊背金句-v-背乜金句呢?
殘忍是為了活下去..活著是為了體現恐懼xd
其實上c1前,,膠紙1路行1路講我都笑到爆嘴!
5點半同筠仔番屋企v_v`
|
|
|
|
|

| Today is: 2008 年 12 月 7 日 星期日 ;]' |
| 爆笑xd;! |
分類: 生活記事:)` |
0h n0v_v今日要補習,,如常拉:)
mathz;竟然見到李嘉駿?-_-
w!ster繼續搞爛gag~__~我同yummy都頂佢吾順=3=
eng;)全堂系度笑-3-!點解呢?
因為筠仔做個rec0rd做尼記錄m!chae1 6o分鐘講幾多次「0kay」xd
結果系152次=0= 平均1分鐘講2.5次個0kay-)`
次次佢1講0kay,,我就會笑到痴線xd
補完同筠仔去左m記度食野v_v
食完去左行街;買左個電話套"
真系衰=3=我見到d電話套就話:買番個套先..
筠仔話:你..買套? [諗歪左xd] 系電話套咋-v-
搭輕鐵番盈豐-_-見到曾凱彤;佢住龍門居點解會尼盈豐=3=
事關佢學畫畫.. =)
1路笑1路行番屋企xd確實真系好多好好笑既野:)
例如: [by筠仔]:我地去童裝部度睇下老鼠件3系吾系果度買..
爆笑xdddd哇哈哈`
另1樣系..xddddd 關於發夢v_v [筠仔吾講我都吾知-3-!]
以前細個果陣,,發夢見到自己入左廁所去個方便;
開始方便果陣..突然醒左.因為原來現實中,,自己真系方便左xddd
吾知大家有冇呢個經歷呢?[我吾信你地未試過~_~]:) |
|
|
|
|
« | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | ... | 184 | »
|
|